Rampage Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Yeah, greit å se på når han faktisk prøver og får til. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Så forbanna irriterende at DFH blir skadet når han endelig har kommet i kampform og fått sitt første mål. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Så får vi en bakover og. Helvete. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Villt! Vi spiller rævva i 75 av 90 minutter og klarer å dra det i land. Jævlig deilig! Føkk TIL! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Så jævla bra. Alle stemte på Kara som BB i dag, men jeg mener Per er BB. Sykt god kamp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Per jobbet sykt bra idag ja. Ekte trønder som blør for drakta! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Synes det er på plass å gi en takk til dama til Per, som ''glemte'' p-pillen den gangen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Så forbanna irriterende at DFH blir skadet når han endelig har kommet i kampform og fått sitt første mål. Blir litt som med Carew, stor, tung og ute av form, dermed får man lett skader. Fin kamp på stadion i dag, forholdsvis bra besøk også. Men skal jeg være ærlig, må jeg nok innrømme at sifrene 3-1 sier ganske lite om kampens forløp. RBK er til tider dårlige, og utrolig tafatt fra 15 til 40 minutt. Markus er jo et slags oppspillspunkt, men han ville ikke så mye i dag. Skulle tatt mer ansvar og skutt fart fremover, istedenfor så begynner man heller å spille vegg mellom seg midt på banen, og til og med flere ganger å drible seg bakover! Ellers skjønner jeg heller ikke helt dyrkingen av Per som en helt. Fulgte nøye med i dag, og du verden så mange tåpelige påfunn og elendige pasninger han har. Dette har jeg også tidligere sett, han er nesten håpløs når han får ballen. Beveger seg mye, men ofte til ingen nytte. Dessuten er han per dags dato en av klubbens dyreste i drift. Er på tide å se seg om etter noen andre spør du meg. Hvis han hadde vært så "god" som dere sier, er det jo merkelig at han ikke har fått noe tilbud fra andre klubber, særlig utenlandske. Dyktig når han scorte målet, men thats it. Favorittspillere for tiden: Wangberg og Svensson Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Å kalle DFH for stor og tung er vel å ta i? Liker både Per og Svendsson for tiden jeg også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Da går turen til Island! Breidablik i første CL-kvalikrunde. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Bjärsmyr reiser hjemJAAAAAA Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Sykt artig på stadion hvor TIL fansen synger og skriker i 85 min. Så scorer rbk 2-1 og de dør totalt ut. Fantastisk! Det her trenger Rosenborg! Selv om vi kun var gode de første og siste 10 så vinner vi. Håper det fortsetter mot handsavhengige lsk Sykt artig på stadion hvor TIL fansen synger og skriker i 85 min. Så scorer rbk 2-1 og de dør totalt ut. Fantastisk! Det her trenger Rosenborg! Selv om vi kun var gode de første og siste 10 så vinner vi. Håper det fortsetter mot handsavhengige lsk 1 Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Kamp mot lsk i morgen. Møt opp og støtt laget! Lenke til kommentar
Hepolite Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Skal på Lerkendal i morgen ja! Hadde vært flott om noen med tid kunne satt opp en kamptråd! Det jeg savner mest ved diskusjon.no er engasjement rundt norsk fotball! Kunne gjort det selv om jeg hadde bedre tid Ser også at mange kamptråder blir lagt til under "Rosenborg"-kategorien... Hadde det ikke vært greit om de kom på det felles-forumet for norsk fotball... Så slipper vi å ha kunn RBK-fans som diskuterer på trådene? Endret 21. juni 2011 av Gruble1994 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Andre får faktisk lov å komme inn i RBK-delen og. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 http://www.rbkweb.no/vis/8188 Er veldig enig i denne uttalelsen. Ørlund var sjef i dag. Han slapp inn to mål hvor det var en mot en, men reddet to andre. Pluss at han hadde full kontroll på straffekonken. Han har hatt noen gode kamper nå. En keeper i form er vitalt for en travel sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå