Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Med NAE bak roret tror jeg ingen spillere ville turt å vist frem en så elendig innsats som i dag. Slagkraftig trener. 

Helt enig i det du skriver. Tror heller ingen av spillerne hadde opptrådt sånn under Hamren heller. Det handler om å respektere det man holder på med og vise supportere og alle at de vil gi alt. Hadde RBK gitt alt i går og tapt 1-0 så hadde de iallefall lagt ned en innsats, men nei da, de er så umotiverte og drittunger at de gir faen i at det er Rosenborg de spiller. Før har det vært innstillinger slik som "Jeg spiller for RBK og skal gi alt". Det virker som dagens RBK spillere har noe mer lignende "Joa, jeg spiller i tippeligaen og på RBK til jeg kommer meg vekk".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig at der er bare 6 poeng opp til serielederen. I en normal liga hadde kampen om seriegull vært kjørt for lengst nå.

Det har blitt en del stikk i supportersjela til nå, men det er heldigvis fortsatt muligheter ja. Vi kan ikke gi opp enda og om det ikke går, så er det nye muligheter neste sesong. :new_woot:

Med NAE bak roret tror jeg ingen spillere ville turt å vist frem en så elendig innsats som i dag. Slagkraftig trener. 

Jan Jönsson er en god trener han og for all del slagkraftig. Vært på Telenor Arena et par ganger og sittet bak trenerbenken, så jeg har sett hans reaksjoner når Stabæk har spilt dårlig. Men, Nils Arne Eggen er uten tvil den beste treneren av de to etter min mening. Nå aner ikke jeg hva Jan sa til spillerene etter kampen, men alle vet jo at om RBK hadde spilt slik under Eggen, så hadde de fått høre det i garderoben, det er helt sikkert.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Virker dog som han ikke får folk til å virkelig vise innsats. Mangler den berømte attityden.

Har også hørt rykter om at noen spillere misliker Janne, uten at jeg vet hvem.

Veldig dumt isåfall. Janne er en av de beste trenerne som har vært i Tippeligaen. Alle vet hva han klarte med Stabæk. Han trenger tid. Det er ikke Jønssons RBK vi ser enda. Kontinuitet på trenersiden er virkelig noe RBK trenger. Vi har skiftet ALT for mye på trenersiden siden NAE gav seg..

• Liker 3
Lenke til kommentar

Virker dog som han ikke får folk til å virkelig vise innsats. Mangler den berømte attityden.

Har også hørt rykter om at noen spillere misliker Janne, uten at jeg vet hvem.

Veldig dumt isåfall. Janne er en av de beste trenerne som har vært i Tippeligaen. Alle vet hva han klarte med Stabæk. Han trenger tid. Det er ikke Jønssons RBK vi ser enda. Kontinuitet på trenersiden er virkelig noe RBK trenger. Vi har skiftet ALT for mye på trenersiden siden NAE gav seg..

Vi er vel på nummer 8 eller 9 nå siden 2002...

Lenke til kommentar

Noen som lager kamptråd?

Det er vell ikkje naudsynt med kamptråd i kveld? Eg ser ikkje for meg den store diskusjonen rundt kampen, så me kan vell berre diskutere i denne tråden?

edit: endeleg kom siteringa på plass..

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Har laget en kjapp kamptråd

Noen som lager kamptråd?

Det er vell ikkje naudsynt med kamptråd i kveld? Eg ser ikkje for meg den store diskusjonen rundt kampen, så me kan vell berre diskutere i denne tråden?

edit: endeleg kom siteringa på plass..

Er veldig kjekt med kamptråd.

Mye lettere å søke opp fakta og slikt når man vet at det har blitt diskutert i en kamptråd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...