Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Prica vinner jo som regel det meste av dueller, men når han er alene der oppe, hjelper det lite. Jeg hørte kampen på Radioadressa og det virket vannvittig tamt. Og jeg må presisere for 9568987654567 gang at jeg ikke skjønner hvorfor Trond Olsen spiller fortsatt. Han er det spilleren jeg missliker mest, og jeg liker han faktisk nesten like lite som Jarstein i sin tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er bunnivå dette ja. Lurer på hvordan det kan variere så jævlig mellom Molde og Haugesund. Begynner også å tvile på de taktiske valgene til Jönsson. Man slenger ikke utpå en uprøvd spiller etter 60 min når man ligger under!

De gode nyhetene: Det er bare seks poeng opp til tabelltopp etter 7 spilte kamper og generelt lotto-tendenser hos alle lag.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg gidder å dra til byen for å gå i toget, er ikke SÅ artig akkurat. Mest for unger det der :) Men fy flate, i dag var latterlig dårlig. Dem klagde tidligere i sesongen over dårlig oppmøte på stadion, og tapte. I dag var det fullt, og dem tapte. Har vel igrunn ikke så mye å klage over nå vel.

Lenke til kommentar

Ikke nok med at de tapte, men de la ikke ned så mye som en eneste helhjertet innsats ute på matta. Som mange kanskje ikke vet, er at kampen avgjøres i alle de små duellene ute på banen. Mange små blir til slutt en hel kamp. Er ikke snakk om å  jobbe for drakta nei, her skal det bare hentes penger sole seg i glansen av å være en kjendis og "toppidrettsutøver". Særlig. Tror disse spillerne hadde blitt matt i trøya hvis de hadde blitt med langrennslaget på en grundig trening en hel dag. Èn halvsjanse på en hel fotballkamp. Tror noen at de vinner på det?

Men jeg syns det er greit jeg, en fin mulighet for mindre lag å komme seg opp og vise seg frem. Sitter og ser på FFK nå, og du verden så mange gode spillere de har, og hvilken innsats som ytes ute på banen og i hver enkelt duell. Og dette laget rykket opp til årets sesong, og slår både VIF og fjorårets seriemester. Hva sier dette om nivået på norsk fotball? Det er veldig ujevnt, og mange av de best betalte spillerne virker å være "mettet" på suksess, og de har det bra som de har det, så hvorfor skal de yte en respektabel innsats for sitt lag når det uansett ikke gagner dem? Holdningen er skremmende dårlig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...