Rampage Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 I agree! «Jeg satt der på tribunen og lurte på hvordan Elfsborg (eller noen andre av de 7-8 lagene som kan vinne Allsvenskan) skulle løst oppgaven Rosenborg sto overfor - et stjernespekket Chelsea på bortebane i Champions League - og kom fram til at alle svenske lag ville gjort i buksene.» Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Får håpe på seier, men bør være fornøyd med uavgjort også, spennende blir det i alle fall. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Blir bare mer og mer optimist før kampstart nå. Går jo selvsagt for hjemmeseier. Surt å måtte følge kampen på VG Live da! Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 I dag blir det 2-1 seier!!! Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Går ikke kampen på TV?? Finner'n ikke i programoversikten på dagbladet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Mye rot, men fortsatt gjevn kamp. Satser på mål i 2. omg. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Som jeg har forstått det så henger jo RBK absolutt med i kampen. Har vel også vært nærmest scoring med den tabben i Schalke sitt forsvar. Det var nære et mål det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hva i helvete er det den dommeren driver med? Han er jo faen emg helt fjern, og dømmer bare tull. Blåser av bare en RBK-spiller blåser på en Schalke spiller. DØ! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Var det offside? I så fall er det jo skikkelig surt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Fy faen så forpult jævla elendig! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Elendig og elendig. Virker som at de klarte seg bra, bare at målene lyver litt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 TOTALT ufortjent. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Mer som det jeg mente. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 DJ_Dark: Ta det med ro da. RBK viste ingen av sine gamle takter i kveld og ble straffet for å ha ett forsvar som like gjerne kunne forsvart Norge under krigen. Rosenborg har en jobb å gjøre i midtforsvaret sitt i tillegg til å de må effektivisere angrepstaktikken sin, den holder mildt sagt ikke mål. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 DJ_Dark sier det jeg tenker Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Totalt fortjent, ca. jevnt banespill men RBK skapte tilnærmet ingenting. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 nå går det vist rett hjem og vest, *nei og nei hva holder dere på med?* UFORTJENT, burde vært 1-1 synes nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå