Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha dere to igjen. Grattis. Husker dere dette:

Lenge siden resten av landet har fått kose seg med RBKs motgang ser jeg ja. Så tendenser når det ikke ble Champions League, men det var bare en teskje bløtt i forhold til det som kommer nå. Enkelte trenger andres motgang for å få verdi i livet.

This.

Skadefryd er en del av gamet. Da må man tåle at det går begge veier. Dere har min tillatelse til å le av oss neste gang, så lenge jeg får lov til å gjøre det samme. :yes:

Lenke til kommentar

Ja stakkars. Nå oppsøkte jeg ikke VIF-tråden for å pisse på deres motgang, gjorde jeg?

Med engang noe ikke stemmer for RBK så kryr det av bergensere og østlendinger i denne tråden. Her skriver jeg hva jeg hva jeg vil, om hvilke lag jeg vil. Her inne er jeg RBK-supporter som tilfeldigvis ønsker Enga lite godt.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Har sett tilbake på sidene der dere tapte mot Follo... Hvor er østlendingene og bergenserne? Se på side 424 selv. Det var i kamptråden det var "dissing" av Rosenborg, og den er vel "åpen for alle"?

Samme kan det være. Håpløs diskusjon uansett. Jeg kommer til å ta meg til rette fortsatt, og du kommer til å klage over det. Fair enough.

Lenke til kommentar

Jeg klager ikke...ennå. Men det kan ta en stund til du kan ta på den høye hatten igjen virker det som.

Surt at Jamtfall blir skadet igjen. Han hadde en formperiode på gang, og det virker som at han fikk seg en skikkelig trøkk i dag. Det var vel bare hans egen feil. Han gikk selv hardt inn i en takling og landet feil. Så hvertfall sånn ut live.

Lenke til kommentar

Det er faktisk veldig lite poster i denne tråden med kjepphøye bergensere/øtslendinger. Samme kan det være.

Nå har vi faktisk like mange poeng som dere i serien da. Tror uansett at begge lag kommer til å kjempe i toppen mot slutten av sesongen. Cup-exiten kan faktisk være en blessing in disguise, slik som det nesten ble ifjor.

Så faktisk Jamtfall ble skadet. Så ikke bra ut. Håper for hans del at han kommer raskt tilbake.

Lenke til kommentar

Cupen sier vel mer om hvor liten forskjell det er mellom 2 div og tippeligaen.

Enga ryker på noe som flere tippeliga lag gjør vært år. Tippeligaen har for lavt nivå. Dessverre sammenlignet med PL og toppen i LA Liga er vi nærmeste 5 div for dem. Noe vi ikke var for 15 år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...