Armageddon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hehe. Jeg har selv ropt verre ting på fotballkamp. Om det blir gjort fra supporterdelen så ser jeg ikke problemet, med mindre det er rasisme og personlige saker. Men om det ropes fra familietribunen så blir det jo bare feil. Det er jo ikke Hoseth selv som har lagt inn noe anmeldelsen, så jeg skjønner lite hvordan de skal behandle denne saken. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Slik barnslik oppførsel skulle jeg ønske at mine medsupportere fra Trondheim holdt seg for god til. For det første er ikke "homo" noe skjellsord og for det andre bør man kunne oppføre seg som folk. Det er ingen grunn til å rope skjellsord til spillere fra tribunen. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg er forsåvidt veldig enig, Nikka. "Homo" er ikke et skjellsord (det finnes plenty andre ord som fint skal dekke personligheten til hr. Hoseth), men poenget mitt er at det er da måte på hva man skal ta seg nær av. Spesielt hvis man ikke er den utsatte, men en "tilfeldig forbipasserende" eller så. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Han minner meg om de kristne spillerne jeg spilte mot forrige torsdag. Ble grinete og whinet til dommeren om vi kalte dem pingler da de falt lett etter en duell. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Nå skal det jo sies at det ikke er Hoseth selv som har tatt opp denne saken. Han har vel hørt det meste fra Kjernen fra før uten å reagere. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Faktisk var det en bruker på VGD som fortalte om det, han hadde sendt mail til x antall personer/organisasjoner og informert om at han skulle anmelde det. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Nekter å tro den saken får noe liv. En random moldenser vs. en random trønder. Tror ikke at kjernen bannlyser noen for å bruke ordet "homo" på tribunen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Klart det ikke skal brukes som skjellsord osv. Men dog. En supporter roper "homo". What's new? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Mush forlenger! http://www.rbk.no/incoming/article200049.ece Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Leste det tidligere i dag. Herlig!! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg syntes det var rart at du ikke hadde kommet med linken allerede, du pleier jo alltid å spamme f5 på rbk.no helt til det kommer noe nytt som du kan poste her. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Hæhæ. Leste det bare raskt på twitter faktisk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Verdal - Rosenborg blir sendt på nett-tv! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Verdal - Rosenborg blir sendt på nett-tv! Hvor? NRK? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ja, kampen går på NRK Link Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 http://www.nrk.no/video/verdal_rosenborg_110511/43A6F7CAF3B01641/ 0-1 Nr 8 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Får håpe Jamtfall bare fikk seg en lett trøkk der, selv om det var ett kraftig smertebrøl han kom med.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Apropos brøl, begynner å bli rimelig lei av lydene til han Verdal-treneren.. 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Litt elefantteip hadde ikke gjort noe nei.. Men nå synes jeg virkelig at det bør bli litt mer mål snart! 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 HVA slags musikk og filming er detta? Fucking priceless. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå