Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Er litt farlig. Snakket litt med Stenseth (journalist på RBK.no) på Twitter i går. De legger seg ganske flate. Troverdigheten på disse de spurte er jo ganske høy. Ola var visst helt sikker og da valgte de å publisere det. Litt kjedelig sånn i ettertid, men håper man går gjennom ting en gang til neste gang.

Det verste er som du ser at flere aviser faktisk tok etter rbk.no og publiserte det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt av problemet der var jo også at de hevdet å ha tre kilder. Ola var den eneste sikre, de to andre hadde hørt det av Ola og dermed "husket" at det var slik det var. Skal ikke mye til å sjekke denne saken heller da. Liten tur på Wikipedia f. eks. så ser man at Vidic var i Røde Stjerne fra han var 15.

Lenke til kommentar

Alt er Ola sin feil! Han skulle gått til Crystal Palace slik Flettfrid Andresen ville :whistle:

(var det ikke Kristal Pælass tro, i den radiosketsjen der Flettfrid ringer Ola Bai Riissse?)

(denne hadde jeg på en gammel kassett, der cupfinalesangen var 10,000 troll, så det er jo haugevis med år siden)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

RBK-supporter anmeldes (fotballadressa.no)

...etter å ha kalt Magne Hoseth for "homo" fra tribunen, under kampen i går.

Min flåsete kommentar: Det er lov å kalle Hoseth og Daniel Berg Hæslig hva man vil.

Min seriøse kommentar: Det får da være måte på hvor fintfølende man skal være. Det er seniorfotball, for søren! Hadde det vært G13, så ser jeg poenget. Men i norsk eliteserie for herrer? Gimme a break.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...