Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om det er ganske lett å le av denne historien, så må man tenke på to ting:

1. Det er snakk om RBK av 1999 - mest sannsynlig en av de beste årgangene noen sinne. Skal litt til å komme seg inn der.

2. Vidic var 18 år, og snakket vel sikkert ikke et kvekk engelsk, langt mindre norsk. Språkproblemer, ung og østeuropeer er vel ikke det mest positive som fins.

But still, HAHAHAHAHA.

Lenke til kommentar

Som sagt på Twitter: RBK har snart et helt VM-lag av spillere de har hatt på prøvespill som ikke har fått kontrakt.

Så at enkelte lurte på om det faktisk var Vidic. For eksempel:

Tor-Kristian Karlsen

@jorgenstenseth unnskyld meg, men var det ikke tvillingene milan og ivan dudic som gjestet nidarosbyen?

Like navn det kan være lett å forveksle med, i alle fall etternavnet. Så at journalisten på rbk.no sa at det var mulig de var ute å kjørte og at han skulle høre med de tre som husket igjen.

RBK vant jo gruppa si det året, så det var nok vanskelig å komme seg inn på laget i det hele tatt da, men likevel er det litt sykt.

Lenke til kommentar

Jeg finner to karer som heter milan og ivan dudic, men de er langt fra tvillinger (ikke født i samme by en gang). Begge er riktignok serbiske fotballspillere, men Milan hadde kontrakt med en annen klubb i perioden 98-01. Kan være gode gamle TK som er på viddene også. De passer ikke med alderen heller.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Det irriterer meg enda mer at Souness ikke ville ha Cantona til Liverpool, selv om Auxerre ville selge ham til Liverpool. *"!#¤¤¤% Souness.

Men som det er nevnt, og som jeg selv sa, for en 18 år gammel serber uten noe særlig erfaring, er det vanskelig å skulle komme med på Rosenborg anno 1999.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Poenget var at rbk.no ikke er eller skal være de beste på god og grundig journalistikk, i forhold til Adressa og VG som er norges største regionsavis/nettavis. Avisene copy-paster uten å sjekke saken videre. Nå er begge nødt til å lage nye artikler om at de forrige var feil.

Men dette handler vel mer om dagens journalisme enn RBK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...