Maefteda Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hva er likheten mellom KKK og Vålerenga? Alle hater dem. Vi hater alle, og alle hater oss! Snakker om KKK så klart Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Farlig å forvente noe som helst. Alle vil vinne mot Rosenborg. Og Enga er ikke akkurat det dårligste laget heller. Det blir nok en tett kamp, men man må kunne forvente full innsats i denne kampen. Jeg forventer ingenting, men jeg tror vi snur trenden på mandag. Haha! Ja, det er jo så enormt stor forskjell på ordene "tror" og "forventer." Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hva er likheten mellom Brann og en brann? Ingen holder seg oppe lenge. hva holde seg oppe? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Meldt regn igjen i kveld. Været pluss kampstart 20.00 gjør at det aldri i livet blir fullt på Lerkendal i kveld. Jævlig synd, for hvilken kamp dette ville vært å snudd alt på. Både på og utenfor banen. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Nei huff, regn? Merker det vel ikke inne på VIP uansett! 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Regn er jo bare en god grunn til å hoppe og synge for å holde varmen 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Kan bli en bra kamp selv om det er regn. Må bare være mer nøye med pasninger og bruke riktige sko. Har tro på at vi skal ta 3 poeng i dag! Ville vært ekstremt morsomt å gjøre det mot VIF og! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Nei huff, regn? Merker det vel ikke inne på VIP uansett! Det var ikke poenget. Du skjønner vel at det hadde vært mye flere folk om det hadde vært finvær og kampstart 18 eller 19? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Det hadde vært deilig med enda et tap for Rosenborg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Da hopper jeg i dusjen, før jeg beveger meg i retning Trondheim. Jeg har tro på seier i kveld, 3-1. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jævlig viktig kamp i dag faktisk. Dog, drittvær og tv-sendt tilsier at det blir glissent på stadion. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ja for helvete, JAAA!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Dette smakte godt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Som mr. Melk sier på reklamen. Schmaker gott! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ja, NÅ blir det gull gutter. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Det ble seier som forventet, nå MÅTTE de bare vinne Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Det var utrolig godt å sitte på Lerkendal i kveld. Spillere som faktisk presser ballfører, satser alt i duellene og ikke minst jobber for å holde ballen i laget. Det var også utrolig god stemning på tribunen, det er år og dag siden jeg har opplevd trampeklapp og fullstendig innlevelse fra "alle" på tribunen. Det var ikke bare kjernen som skapte stemning i kveld, og det gjorde at man tross alt holdt varmen. =) Gratulerer til gutta på matta som gjorde en frembragende jobb i dag. En laginnsats som ikke liknet grisen og som er Rosenborg verdig. Får bare håpe at gutta fortsetter på denne måten, for dette var virkelig underholdende fotball. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Kjernen i toppslag RBK i toppslag Klanen var usedvanllig stille ...Og ja, Martin who who? Herlig kamp, og Vålerenga hadde overhodet ingenting å stille med. Jeg bommet med 1000 på tilskuertallet, og det er godt å se at det er på vei oppover igjen. Har ikke så mye ord akkurat nå, annet enn at jeg er jævlig fornøyd! 2-0 over Vålerengens Idrettsforening er alltid godt å ta med seg hjem til Stjørdal! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Dere gjør dumt i å friskmelde Rosenborg allerede. Dette var det dårligste laget dere har møtt i år. Er også påfallende hvor mye respekt Rosenborg har mistet. Før var man alltid sikker på at RBK ville komme tilbake i kamper og at de skulle kjøre over motstanderene, men det har absolutt ikke skjedd i år. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå