Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Farlig å forvente noe som helst. Alle vil vinne mot Rosenborg. Og Enga er ikke akkurat det dårligste laget heller. Det blir nok en tett kamp, men man må kunne forvente full innsats i denne kampen.

Jeg forventer ingenting, men jeg tror vi snur trenden på mandag.

 

Haha! Ja, det er jo så enormt stor forskjell på ordene "tror" og "forventer."

Lenke til kommentar

Det var utrolig godt å sitte på Lerkendal i kveld. Spillere som faktisk presser ballfører, satser alt i duellene og ikke minst jobber for å holde ballen i laget. Det var også utrolig god stemning på tribunen, det er år og dag siden jeg har opplevd trampeklapp og fullstendig innlevelse fra "alle" på tribunen. Det var ikke bare kjernen som skapte stemning i kveld, og det gjorde at man tross alt holdt varmen. =)

 

Gratulerer til gutta på matta som gjorde en frembragende jobb i dag. En laginnsats som ikke liknet grisen og som er Rosenborg verdig. Får bare håpe at gutta fortsetter på denne måten, for dette var virkelig underholdende fotball.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjernen i toppslag

RBK i toppslag

Klanen var usedvanllig stille

...Og ja, Martin who who?

 

Herlig kamp, og Vålerenga hadde overhodet ingenting å stille med. Jeg bommet med 1000 på tilskuertallet, og det er godt å se at det er på vei oppover igjen. Har ikke så mye ord akkurat nå, annet enn at jeg er jævlig fornøyd! 2-0 over Vålerengens Idrettsforening er alltid godt å ta med seg hjem til Stjørdal!

Lenke til kommentar

Dere gjør dumt i å friskmelde Rosenborg allerede. Dette var det dårligste laget dere har møtt i år.

 

Er også påfallende hvor mye respekt Rosenborg har mistet. Før var man alltid sikker på at RBK ville komme tilbake i kamper og at de skulle kjøre over motstanderene, men det har absolutt ikke skjedd i år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...