Benitez Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Jeg regner med de aller fleste som fulgte RBK tett ifjor så at Henriksen hadde visse begrensninger. Det er klart at disse kommer mye lettere til syne i år når folk følger han med argusøyne og han i tillegg har en helt annen rolle, der han må gå i bresjen på en helt annen måte enn ifjor når den gamle sentrallinja var der. 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Oppskrytt ser jeg på en som ikke presterer så godt som folk sier han gjør. Henriksen presterte godt og skryten han fikk var fortjent. Det at folk ville ha 40M blir som du sier for dumt. Det kalles forresten overprising, og norske klubber er generelt jævla gode til det. Tviler på at det var Rosenborg som prisa han til 40 mill. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Han var hvertfall nummer 1 på TV2Sportens "Tippeligaens heteste salgsobjekter" før sesongen. En topp 10 liste hvor Hauger, Singh og Yttergård Jensen blant annet ble utelatt, fordi de " varierer for ofte i prestasjonene til å havne på topp 10-listen". Det er altså tre midtbanespillere som har holdt et mer stabilt nivå enn Henriksen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Hva er likheten mellom denne vitsen og Rosenborg? Begge har et poeng. Sakset fra en vilkårlig dass på twitter. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 En vits har et poeng, Rosenborg har ett poeng. Elendig vits. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Også så hårsår... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 En vits har et poeng, Rosenborg har ett poeng. Elendig vits. Akkurat der ble vitsen morsom. Hårsåre trøndere ftw. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Ikke for å være pirkete, men den går vel helst slik: Vet dere likheten mellom RBK og en vits? Begge har ett poeng. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Like feil/riktig den. En vits kan jo ha flere poenger, ikke bare ett. Den var uansett direkte sakset fra en kar jeg følger på twitter. En søt og uskyldig vits på bortskjemte RBK-tilhengernes bekostning. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Hva er likheten mellom et lam og RBK? Begge slaktes til påske. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Hva er likheten mellom Brann og en brann? Ingen holder seg oppe lenge. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Hva er likheten mellom KKK og Vålerenga? Alle hater dem. 3 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Hva er likheten mellom denne vitsen og Rosenborg? Begge har et poeng. Haha! Den var faktisk ikke så dum, hvis man klarer å overse det grammatisk rotet. Jeg tippet RBK til 8.plass, før sesongen startet. Det gjenstår å se hva som skjer utover sesongen, jeg kommer uansett fortsatt til å holde min tribuneplass varm. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Med tap på mandag igjen nå, da tror jeg jaggu Jönsson begynner å bli svett i panna. Ikke akkurat bra det som er prestert hittil, men man skal jo ikke si for mye enda. Kun 4 kamper er spilt, og det er tynt og lage et grunnlag av. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Tror vi vinner på mandag. Hvilken kamp det ville vært å snu trenden på! tre-fire mål og null baklengs. Det hadde vært rått! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Farlig å forvente noe som helst. Alle vil vinne mot Rosenborg. Og Enga er ikke akkurat det dårligste laget heller. Det blir nok en tett kamp, men man må kunne forvente full innsats i denne kampen. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Lurer på om Winsnes blir defensiv, eller om Janne fortsatt satser på Markus. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Farlig å forvente noe som helst. Alle vil vinne mot Rosenborg. Og Enga er ikke akkurat det dårligste laget heller. Det blir nok en tett kamp, men man må kunne forvente full innsats i denne kampen. Jeg forventer ingenting, men jeg tror vi snur trenden på mandag. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Det jeg forventer er at Trond Olsen ikke starter og at samspillet i forsvaret ihvertfall har blitt, LITT bedre. Nå er jo Høiland usikker, så dette kan bli spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå