eveant Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Klikk Latterlig Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Hva er latterlig med det der? Blir du utvist fra trenerbenken så får du karrantene. Det er lov å være uenig med dommeren, men Trond protesterte vel mye, så det er ikke overraskende. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Jeg synes ikke de skulle utvise han i enda en kamp. Jeg vet det er en regel, men unntak kan da gjøres. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Dette er bare tanker og dere må gjerne slakte meg og mene at dette ikke fungerer. Mye bra der, men jeg mener fremdeles at RBK er tjent med å spille med noe annet enn en flat firer på midten. Jeg kunne tenkt meg å se en rendyrking av den klassiske 4-3-3-ern helt fra fotballskolenivå av hvor de unge spillerne allerede i 14-15-årsalderen drilles i bevegelsesmønstre som passer inn i Rosenborgs A-lag. Så er bare spørsmålet om hvem som bør bekle den defensive midtbanerollen. Ideelt sett så bør RBK kjøpe et ordentlig anker til sommeren, men frem til da så mener jeg at en av forsvarsspillerne bør omskoleres. Siden resten av midtbanen består av lettvekterne Skjelbred og Henriksen, så trengs det muskler og duellstyrke for å komplementere deres ferdigheter. Nå skal jeg være litt smågal, men jeg kunne tenkt meg å se Wangberg prøve seg i denne rollen. Det mest naturlige hadde kanskje vært å prøve Larsen eller Bjärsmyr, da begge to har erfaring i denne rollen, men Larsen har blitt kjøpt inn som midtstopper og Bjärsmyr... tja, han vil jeg ikke ha noe mer med å gjøre. Oviasu er også et godt alternativ, men jeg tviler sterkt på at vi får se noe mer av han med det første da han er utlånt til Ranheim og sliter med en skade. Resten av laget er så og si uforandret med unntak av at jeg ønsker å gi Lago en sjanse. Det er en skam at den spilleren som blør mest for laget blir vraket gang etter gang mens middelmådigheter som Bjärsmyr kan gjøre tabber kamp etter kamp og alikevel inneha tillit hos trenerne. Bakenga og Fredheim Holm spiller skjeve vinger a lá Messi (jeez Louise, for en sammenligning!). Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Den der ser absolutt ikke dum ut. Det jeg ville endret på er å sette Lago som anker. Det kan funke. Så ville jeg hatt Larsen og Høiland i forsvar. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Lago er for treig i vendingene. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 I kveld blir det 3 poeng! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Vi har virkelig IKKE marginene på vår side i år... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Vi har virkelig IKKE marginene på vår side i år... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Marginer ftw. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 marginer... pøh. synes jeg leste at de hadde trenet forsvarsspill jeg. Har vanskelig for å se det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Når ble forsvarsspillet endel av angrepet vårt å gjøre? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 RBK ligner ikke seg selv, usikkerhet i alle ledd. Kvalitet er det nok av, men samspillet stemmer på ingen måte. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Hva faen? Hvorfor skal vi score mål når forsvarer suger så jævlig. Forsvar er det beste angrep. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Dette begynner å lukte midt eller bunn av tabellen.... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 På bunn med 1 poeng sammen med Sogndal. Viking på 14. plass med 4 poeng... Lenge igjen av serien, så jeg har fortsatt tro på at vi berger plassen Men seriøst, medaljekamp er bare å glemme nå. Dette minner om 2005-sesongen da Perry trente oss. Kom på midten av tabellen til slutt da, det tror jeg vi gjør i år også. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 På bunn med 1 poeng sammen med Sogndal. Viking på 14. plass med 4 poeng... Lenge igjen av serien, så jeg har fortsatt tro på at vi berger plassen Men seriøst, medaljekamp er bare å glemme nå. Dette minner om 2005-sesongen da Perry trente oss. Kom på midten av tabellen til slutt da, det tror jeg vi gjør i år også. Tru vi havne i en sånn situasjon pga utskiftninger og hiraki i RBK. Janne kommer inn med ny spillestil, vi har mange nye spillere samt en ledelse som blander seg alt for mye inn i hvordan RBK skal spille. Når ting setter seg litt og vinnerviljen er tilbake på laget så har vi nok av kvalitet til å kjempe om Gull. Men pr i dag så ser ting grått ut, men det kommer til å snu, det er garantert. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Elsker Rosenborg i år. bunnlag <3 1 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Hehe, er nok mange som unner dem litt motgang. På sett og vis, så tror jeg det gjør godt innad i RBK også. Det er aldri moro å tape, men det får noen spillere (og agenter) ned på jorden i disse dager. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Elsker Rosenborg i år. bunnlag <3 Tåpelig sagt,og er vel sagt mest for å provosere eller? Det er spilt 4 kamper i årets serie og å kalle RBK bunnlag på grunnlag av de fire kampene og det faktum at de ligger nest sist pr.dags dato blir for dumt. Eg er Brann supporter å det er ingenting som er mer tilfredstillende enn å se RBK slite, MEN eg vet av erfaring at dette kommer til å snu utover i sesongen, det er noe alle, absolutt ALLE vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå