Are.......... Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Til og med Vålerenga har gått forbi oss på tabellen nå. Det er til å bli oppgitt av. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Meget usikker på Tørum sin fremtid etter dagens opptreden. Ser for meg et trenerskifte i nærmere fremtid, der den nylig påtroppende sportdirektøren tar over.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 RBK skifter ikke trener før etter sesongslutt. Det vil si etter Champions Leauge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Jeg vil ikke bytte ut Tørum, synes han er en god trener. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Syns det er optimistisk av RBK å spille 4-3-3 med dagens stall. Ser godt hva som skjer i dag, mye rom bak forsvaret, og når forsvaret slurver en del i tillegg blir det 4 imot. I 1-1 kampen mot Chelsea spilte de jo 4-5-1 ... noe å ta med seg over i tippeligaen også? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 tragedie, men Tørum er en god trener, men ta med seg noen erfaringer som mot chelsea som nevn ovenfor burde han vurdere Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 RBK er kjent som et offensivt lag, og derfor vil ikke 4-5-1 passe til den "stilen" de har i Norge. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Var det styret sitt beslutning at RBK skal bruke 4-3-3? Rart synes jeg.. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 RBK er kjent som et offensivt lag, og derfor vil ikke 4-5-1 passe til den "stilen" de har i Norge. 9612712[/snapback] hvis de fortsetter sånn det ser ut nå er jo den "stilen" 1.divisjons stil, som jeg ser det Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg vil se RBK i 4-4-2 formasjon med Kone og Iversen på topp, tror det ville funka mye bedre. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 I og med at vi har såpass kjappe vinger i form av Traorè og Konan, passer de best på topp. Men skulle ha likt å sett Kone og Iversen som doble spisser ja. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 RBK er kjent som et offensivt lag, og derfor vil ikke 4-5-1 passe til den "stilen" de har i Norge. 9612712[/snapback] Joda, i "RBK-stilen" skal det kjøres offensiv 4-3-3 100%, men det avhenger jo av at man har spillertyper som passer i denne formasjonen. Sånn som det er nå med Iversen som høyreving liker jeg ikke. Før hadde man et sterkere forsvar og midtbane enn i dag. Sannsynligvis sterkere angrep også, ihvertfall med spillere som Brattbakk og Johnsen som begge var bedre enn det Kone eller Traorè er. Enten må stallen forsterkes, ellers må stilen legges om spør du meg. En ting er sikkert, mannskapet RBK besitter pr. i dag vinner definitivt ikke serien neste sesong heller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan ikke Bratseth holde kjeft? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=173038 Du er ikke sportsdirektør lenger og trenger ikke oppføre deg som en heller.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har faktisk tro på RBK i morgen, 2-1 tipper jeg... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 De tar dem i morgen. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 hvilken kamp er i morgen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Rosenborg - Schalke 04 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Gleder meg noe sinnsykt til kampen. Det blir min første Champions League kamp, så håper at det blir grunn til å feire etterpå. Tror det blir liv på Lerkendal i morra. Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 jeg må si at jeg liker dagbladets utsagn om rosenborg på dagbladet.no... "Ja, RBK er Skandinavias fotballstolthet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå