eveant Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg ville MYE heller hatt Henriksen som DM enn Bjärsmyr. Henriksen er selvfølgelig best offensivt, men å spille DM betyr ikke at man ikke skal bidra offensivt. Selvfølgelig burde vi hatt en erstatter for Annan, men når vi ikke har det synes jeg beste løsning er å spille uten noe anker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Vi har visstnok et anker, men han ble sendt til Ranheim før Jönsson fikk en sjanse til å evaluere han. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Vi overlever uten han. Vi trenger ikke èn spiller som har ansvaret for det defensivet. Hele midtbanen kan hjelpe til og så blir det ikke så værst. Problemet blir jo forsvaret. Hvis Bjärsmyr fortsetter å spille, er det fullt mulig at tapsrekka også fortsetter. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Vi kan IKKE bruke Oviasu hvis vi skal bruke Bakenga og Wangberg også. At 3 unggutter (kanskje 4 stk, hvis man inkluderer Åsen) må ta steget opp samtidig er en utopisk tanke. Larsen har faktisk spilt mye DM og jeg vil heller se han der og Høiland og Wangberg som stoppere med Lago som utfordrer. Bjärsmyr kan dra tilbake til Hellas og slite benk der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Er det ikke lurt å ha en rask stopper som Larsen bak der? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Høiland er raskere enn Larsen (jeg tipper litt nå, men er ganske sikker på at det stemmer) Og Wangberg er treig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Så jo Høiland mot Glimt. Han ble bæsja på av Glimt-vingen på alle mulige måter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Milan ser på Lustig. Men likevel: Mikael Lustigs kontrakt med Rosenborg går ut om et halvår, men sier at han er fornøyd med forholdene og gjerne vil forlenge med klubben. - Kommer det ikke et tilbud som jeg synes er interessant, så kan jeg absolutt tenke meg å bli værende i Norge, sier han. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Kanskje vi endelig kan selge en spiller for det prisen er verdt. Håper han forlenger med RBK før han går, slik at prisen holder seg oppe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Han kan vel skrive før-kontrakt allerede i sommer. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 1. Jeg er helt enig i at Høiland og kanskje Wangberg kan fylle ut Jim bra, fordi de har fart, mens Larsen har lederegenskaper og duellstyrke. Når fikk Wangberg fart? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Kanskje vi endelig kan selge en spiller for det prisen er verdt. Håper han forlenger med RBK før han går, slik at prisen holder seg oppe. Haha, når sist fikk dere ikke mer enn godt nok betalt for en spiller? Bosman-spillere telles ikke. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Kanskje vi endelig kan selge en spiller for det prisen er verdt. Håper han forlenger med RBK før han går, slik at prisen holder seg oppe. Haha, når sist fikk dere ikke mer enn godt nok betalt for en spiller? Bosman-spillere telles ikke. Det var jo det som var poenget. Spillerne signerer ikke kontrakter og går for så og si ingenting. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Sané på prøvespill Spennende Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Han der Skutle var ikke direkte glad i å prate. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Boti Goa har dratt på seg en strekkskade og er ute i 2-3 uker. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 En spiller som ikke er god nok for Bodø/Glimt skal liksom være god nok for oss? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Det var visst "diverse årsaker" til at han ikke fikk kontrakt. Hva var disse? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Sikkert en bråkmaker. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 I motsetning til Annan Likte klippet på rbk.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå