DJ_Dark Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Nå må du ikke Bakke helt ut her... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Dan' i Vel ikke så grei, når navn skal Hjelde meg. Endret 21. mars 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kan vel få admin eller noe til å fjerne det som du mislikte. Hvis du fortsatt tar deg nær av det. Ingen Schwabe skjedd Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 man kan redigere selv da... Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Elendig kamp. Selv om jeg synes vi presser bra og har banespillet i andre omgang. At Larsen hadde en så-som-så debut kan godt skyldes sykdom, han hadde hvertfall på fredag fått beskjed om å dra hjem og holde seg under dyna frem til søndag. Hvorfor vi spiller med Bjärsmyr er beyond me. Eller håper jeg Olsen starter neste. Du så det på søndag, han skaper alltid noe. Det trenger vi. http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5536204.ece Hei Hoftun, du er fortsatt nesten like udugelig på overgangsmarkedet Får håpe en av signeringene dine ikke flopper i det minste Pøh, jeg hadde ikke signert Ojo om jeg så hadde fått penger for det. "På sitt beste er Kim Ojo landets beste spiss. På sitt verste kommer han ikke inn på et 4. divisjonslag." I en annen artikkel så ble det og sagt at "de dårlige dagene kommer ofte". Ustabile spillere liker jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Ranheim fikk iallefall bank. 5-1. Mål av prica,olsen,svensson og goa x2. DFH fikk også 45 min uten å bemerke seg nevneverdig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Greit mål av Svensson. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Mangler bluss!! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Egentlig ja, får jo 20k i bot uansett. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 http://www.rbk.no/incoming/article196108.ece Håper han raskt kommer seg opp på toppnivå, hadde vært greit med en slik spiller på banen. Så mot Ranheim at han hadde en del stikkere som så farlige ut, passer vel bra sammen med Bakenga Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Regner med han skal spille venstre kant? Fungere han også som spiss? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Venstrekant, spiss og offensiv midtbane. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Om han er i spillbar form, går nok Olsen rett ut av laget. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Problemet til RBK ligger ikke i de 4-5 spillerne som skal bidra på topp, men snarere i det defensive. Hvem skal være makkeren til Jim? Hvem skal ta det defensive ansvaret på midten? Når det kommer til midtstopperproblematikken så mener jeg at Høiland er den mest komplementære makkeren til Jim. Wangberg bør være det klare andrevalget. Forhåpentligvis tar Wangberg over i løpet av sesongen. På midten så er det enda tynnere. Oviasu bør hentes tilbake mens jeg stiller et lite spørsmålstegn bak Svensson. Det eneste som er sikkert er at Per Ciljan og Markus trenger en defensiv spiller ved siden av seg for at de skal fungere optimalt. Goa virker som en spiller som er kjapp i hodet og kan skape mye både alene og sammen med spissene. Spillere som Moldskred, Fredheim Holm, Åsen og Olsen er gode å ha i bakhånd, men det er ingen av de som kan gå inn å ta et defensivt ansvar på midtbanen. Her har altså RBK gått fra å ha Tippeligaens beste defensive midtbanespiller (beste spiller uansett posisjon), til å sitte igjen med et lag hvor det mest naturlige valget er på utlån til Ranheim. Huff... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) 1.Hvem skal være makkeren til Jim? Når det kommer til midtstopperproblematikken så mener jeg at Høiland er den mest komplementære makkeren til Jim. Wangberg bør være det klare andrevalget. Forhåpentligvis tar Wangberg over i løpet av sesongen. 2. Hvem skal ta det defensive ansvaret på midten? 1. Jeg er helt enig i at Høiland og kanskje Wangberg kan fylle ut Jim bra, fordi de har fart, mens Larsen har lederegenskaper og duellstyrke. At vi spiller med Bjärsmyr for tiden er hårreisende. Han har absolutt ingen styrker. Han er ubesluttsom, pysete i duellene og gjør mange rare valg. 2. Her er jeg veldig usikker selv, men jeg tror ikke at vi kan ha bare èn spiller som skal rydde opp alene, sånn som i fjor. Derimot har jo Annan selv, pekt ut Henriksen som en mulig erstatter, og det høres jo spennende ut det. Vi har jo egentlig sett han lite som sentral og defensiv, så umulig er det ikke, men jeg tror nok at Jönnson vil ha han med offensivt. Edit: surra med quote Endret 25. mars 2011 av eveant Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Norges beste offensive midtbanespiller skal ikke, og jeg gjentar IKKE omskoleres til defensiv midtbanespiller bare fordi Hoftun er inkompetent. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Det er sant, men det er fortsatt mulig han er det beste valget som defensivt anker. Spørsmålet er jo om vi trenger en spiller i denne posisjonen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg vil heller ha Bjärsmyr som DM enn Henriksen. Sistnevnte bør heller fokusere på å fortsette der han avsluttet sist sesong. Treningskampene, samt kampen mot Brann viste at midtbanen til RBK blir altfor veik uten en skikkelig ballvinner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Bjärsmyr kan absolutt brukes som DM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå