Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elendig kamp. Selv om jeg synes vi presser bra og har banespillet i andre omgang.

 

At Larsen hadde en så-som-så debut kan godt skyldes sykdom, han hadde hvertfall på fredag fått beskjed om å dra hjem og holde seg under dyna frem til søndag.

 

Hvorfor vi spiller med Bjärsmyr er beyond me.

Eller håper jeg Olsen starter neste. Du så det på søndag, han skaper alltid noe. Det trenger vi.

 

 

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5536204.ece

 

Hei Hoftun, du er fortsatt nesten like udugelig på overgangsmarkedet :p

 

Får håpe en av signeringene dine ikke flopper i det minste :)

 

Pøh, jeg hadde ikke signert Ojo om jeg så hadde fått penger for det.

"På sitt beste er Kim Ojo landets beste spiss. På sitt verste kommer han ikke inn på et 4. divisjonslag."

I en annen artikkel så ble det og sagt at "de dårlige dagene kommer ofte". Ustabile spillere liker jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet til RBK ligger ikke i de 4-5 spillerne som skal bidra på topp, men snarere i det defensive. Hvem skal være makkeren til Jim? Hvem skal ta det defensive ansvaret på midten?

 

Når det kommer til midtstopperproblematikken så mener jeg at Høiland er den mest komplementære makkeren til Jim. Wangberg bør være det klare andrevalget. Forhåpentligvis tar Wangberg over i løpet av sesongen.

 

På midten så er det enda tynnere. Oviasu bør hentes tilbake mens jeg stiller et lite spørsmålstegn bak Svensson. Det eneste som er sikkert er at Per Ciljan og Markus trenger en defensiv spiller ved siden av seg for at de skal fungere optimalt. Goa virker som en spiller som er kjapp i hodet og kan skape mye både alene og sammen med spissene. Spillere som Moldskred, Fredheim Holm, Åsen og Olsen er gode å ha i bakhånd, men det er ingen av de som kan gå inn å ta et defensivt ansvar på midtbanen. Her har altså RBK gått fra å ha Tippeligaens beste defensive midtbanespiller (beste spiller uansett posisjon), til å sitte igjen med et lag hvor det mest naturlige valget er på utlån til Ranheim. Huff...

 

1301051555228341.jpg

Lenke til kommentar

 

1.Hvem skal være makkeren til Jim?

Når det kommer til midtstopperproblematikken så mener jeg at Høiland er den mest komplementære makkeren til Jim. Wangberg bør være det klare andrevalget. Forhåpentligvis tar Wangberg over i løpet av sesongen.

 

 

2. Hvem skal ta det defensive ansvaret på midten?

 

 

 

 

1. Jeg er helt enig i at Høiland og kanskje Wangberg kan fylle ut Jim bra, fordi de har fart, mens Larsen har lederegenskaper og duellstyrke. At vi spiller med Bjärsmyr for tiden er hårreisende. Han har absolutt ingen styrker. Han er ubesluttsom, pysete i duellene og gjør mange rare valg.

 

 

 

2. Her er jeg veldig usikker selv, men jeg tror ikke at vi kan ha bare èn spiller som skal rydde opp alene, sånn som i fjor. Derimot har jo Annan selv, pekt ut Henriksen som en mulig erstatter, og det høres jo spennende ut det. Vi har jo egentlig sett han lite som sentral og defensiv, så umulig er det ikke, men jeg tror nok at Jönnson vil ha han med offensivt.

 

Edit: surra med quote

Endret av eveant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...