Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Sånn går det når du har en trener med et kjerringnavn. (sykt skuffet) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Fy faen, litt å jobbe med her ja. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Merker at Annan er sterkt ønsket tilbake Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Mjapp, mangler litt muskler på midten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Trenger en klar formasjon også. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Og noen habile midtstoppere Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Regner med at Wangberg tar over for Bjärsmyr etterhvert.. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 helt enig med ewing! og jeg mener at bjäsmyr er en dårlig spiller. som er grunnen til at Rosenborg tapte Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Klarer ikke å skjønne hvordan Bärsmyr blir foretrukket framfor Wangberg. Larsen hadde ikke en veldig imponerende debut heller, gjorde mange feil, som både kunne og ville koste Rosenborg. Kan ikke avskrive han etter en match da, men for 8 millioner... Colour me not impressed. Endret 20. mars 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg husker hvor mye Lustig floppet i sin debut. Så vi bør vente Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg liker at vif fansen avskriver oss allerede. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Larsen har nettopp kommet og blir satt rett inn i troppen, så han er unnskyldt. Bjärsmyr er derimot elendig. Skjønner ikke at Janne bytta ut Bakenga, er jo en spiller man bør ha med på slutten imo. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg liker at vif fansen avskriver oss allerede. Avskriver dere ikke, men leker med tanken Dere har nok kvalitet til å slå tilbake, men mye av det dere levde på ifjor; det at dere aldri taper, døde idag. Var bombesikker på at dere ville utligne mot slutten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Larsen gjorde mye bra, men gjorde også mye rart. Som nevnt over. Lustig hadde også en virkelig elendig debut. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Apropo dårlige debuter. Husker også ein viss Evra og Vidic som heller ikkje hadde dei beste kampane etter å ha skifta klubb. Evra blei vel bytta ut etter 45min i sin første kamp. Larsen fekk iallfall fullføre Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg så veldig positive tendenser fra Larsen. Han kan bli bra. Bjärsmyr derimot, er så elendig at jeg spyr. Han gjør jo ALDRI noe bra. Hvor lenge skal vi egentlig ha han? Larsen og Wangberg eller Larsen og Høiland må jo være et høyst optimalt stopperpar som utfyller hverandre bra. Olsen er også rævva. Innlegga hans er liksom aldri fra dødlinja og ut, men langt bakfra og halvhjertet. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Syns hele RBK gikk for halv maskin i går, trist å se på. Forstår ikke hvorfor Lago og Wangberg ikke brukes mer. Og kan noen fortelle meg hva som skjer med Örlund? han var jo helt på bærtur flere ganger i går. Men kudos til Brann... de spilte faktisk bra i går Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Örlund har jo vært kjent for å være en "defensiv" keeper som ikke tar noen sjangsder og ikke går ut om det ikke er nødvendig. I går synes jeg nesten han var motsatt og det kledde han ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Eller det at vi spilte dårlig? Det var jo en del perioder i kampen vi hadde nesten alt spillet. Spesielt mellom 1-0 og 2-0. Da kontrollerte vi mye. Det som irriterte meg i går var at innleggene var av en meget dårlig klasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå