Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Ser ut som vi satser på Åsen, Henriksen, Winsnes og Per sentralt i år ja. Det skal holde.

 

 

Olsen, Jamtfeil, Moldskred på kanter.

 

Bredden er igrunn god nok, men problemet er at det er ikke gode nok spillere. I en 4-4-2 har vi seriøst ikke kanter som kan slå innlegg.

 

Både Olsen og Moldskred passer bedre i 4-3-3, da de ikke eier defensive kvaliteter, det samme gjelder Jamtfeil. Dette er vel en av grunnene til at Janne har brukt Per mye på den venstre midtbanen i preseason, da han vil ha noen til å hjelpe bakover.

 

En 4-4-2 med Per og feks moldskred på kantene, så ser vi på Dorsin og Lustig på backene, så er det jaggu meg ikke mye defensiv kraft. Er redd vi slipper inn mye mål uten Annan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge Rosenborg netter mer enn det motsatte lag så gårre greit.

No shit? :p

 

Jeg tror vi skal slite for å ta seriegullet i år. Blir ikke overrasket om vi må sende en pokal nedover til Vålerenga. 8,5 mill for danmarks beste midtstopper er egentlig en grei pris, men med tanke på at vi skulle bruke 5-10 mill på TO spillere, så er det litt overkill.

Lenke til kommentar

Nå slapp jo Rosenborg inn mye mål med Annan på banen også. Holdt ikke nullen ofte i fjor gitt. Så lenge Rosenborg netter mer enn det motsatte lag så gårre greit.

Nja. På starten av sesongen slapp vi jo nesten ikke inn mål da Hamrén var trener. Var ikke Eggen kom vi sjelden holdt nullen.

Lenke til kommentar

Framover har sesongoppkøyringa i mine auge vore scoringsmessig over alle forventning i forhold til spelestall m.m. Diverre var forsvaret vore meir på bærtur enn det burde vore mogleg på dette nivået, satsar på vår nye danske stoppar kan rette opp å tak bak der.

 

LOL, der var det 3-2 til Viking :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...