Sameboe Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Lukter jo flopp lang vei! Ny Zahora? I think so! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 En såkalt "skrytevideo". Så ikke veldig god ut. http://www.youtube.com/watch?v=tnujGD7087U Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Akkurat når jeg skulle inn å klage her om at det er under tre uker til seriestarten Bør vel ha minst en ny midtbane/forsvarspiller også i dette vinduet. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Tror vi ikke skal skyte noen før vi faktisk har sett hva spilleren klarer i RBK. Håper dog vi ikke har betalt mye for en såpass uskreven blad, men dog ser spennende ut. Ser ut som han er flink til å legge stikkere i bakrommet til motstanderene, sammen med Mush så tror jeg det kan bli en bra kombinasjon. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Virker teknisk flink, men vet jo ikke hvordan han henger med i Tippeligaen. Tror han kan fungere bra med Prica, om han legger baller slik han gjorde i den videoen. Er jeg den eneste som gleder seg til sesongstart her eller? Mye negativitet og syting. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Gleder meg såklart, men er mer usikker enn hva jeg har vært på et par sesonger, kjenner jeg. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Er det kun 3 timer igjen av overgangsvinduet? Vi sitter med tre nysignerte spillere? Høiland, Fredheim Holm og Demel. Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Er det kun 3 timer igjen av overgangsvinduet? Vi sitter med tre nysignerte spillere? Høiland, Fredheim Holm og Demel. Nei, overgangsvinduet i Norge stenger ikke før i slutten av mars. Vi har ganske god tid fortsatt. Men til Demel: Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så ekstremt negative. Jeg synes han var rimelig god i klippene på youtube. Synes ikke vi skal dømme han før om to måneder. En ny spiller trenger litt tid, men jeg har troen. Han kan bli en veldig god spiller for RBK-RBK`s svar på Reals Adebayor:) Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Ingen RBK-spillere med like god teknikk iallefall. Synes han virker interessant og det virker som de fikk han billig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Skru på TV2 Sporten nå! Bagh kommer på tv! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Missa den. Kommer sikkert igjen på nyhetskanalen 22.45. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Bakenga med fire mål så langt mot Stabæk. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Bakenga med fire mål så langt mot Stabæk. Jepp, strålende kamp av Bakenga. Dog så tror jeg Bjärs må ta seg en bolle forsvaret fungerte ikke i dag, 3 baklengs er ikke særlig positivt. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Fatter (fortsatt) ikke hva Hoftun holder på med. To av de mest spennende ungguttene vi har i stallen (Joar og Åsen) har ikke kontrakt lengre enn til ut året. Re-signer nå! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Joar = Bakenga. RBK vil forlenge med Bakenga. Så der fikk du den, Bagh. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Feil DJ. Det var akkurat det der jeg refererte til. Jönsson er den som går ut og sier han vil ha med både Joar og Åsen videre. Hoftun har ikke gjort en dritt i forbindelse med dette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Ah. Hehe. Leste ikke saken. Det bør komme noe tilbud på bordet fort nå ja. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Nokon som har link til billettsalet borte mot Brann? Eg finn ikkje ut kvar Kjernen skal stå. edit: Er det felt R/S me skal stå på? edit2: Billettar sikra Endret 9. mars 2011 av tosha0007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå