Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å stikke bort i Parken i kveld og se FCK - RBK.

Selv om RBK gjorde det helt ok nede i spania, tror jeg dessverre vi i dag får se konsekvensen av at RBK prøver å være fornuftige med å stoppe kjøps og lønningsrace, mens FCK kjører på som om gjelden deres ikke eksisterer.

 

Håper derimot jeg blir motbevist, og at vi ikke blir rundspilt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frem til overgangsvinduet faktisk er ferdig synes jeg ikke vi skal klage for mye.

 

Annan-salget var bra, god pris.

DFH er meg bekjent et røverkjøp.

Høiland gratis er et kupp.

Gjorde hva han kunne for å få Koné, han brøt avtalen og fulgte pengene.

 

Skal ikke se bortifra at det blir noen forsterkninger.

Lenke til kommentar

heh, hvordan kan Fredheim Holm være et kupp? Mannen som i beste fall er skadefri om et par måneder?

Håper og regner med det er et par store klausuler i den kontrakten...

 

Ellers var jeg en av tre RBK-supportere i Parken (i alle fall på vanlig tribune) og kan ikke akkurat si meg imponert... Ikke at jeg regnet med annet, men ble enda mer skuffet enn fryktet/forventet.

Lenke til kommentar

heh, hvordan kan Fredheim Holm være et kupp? Mannen som i beste fall er skadefri om et par måneder?

Håper og regner med det er et par store klausuler i den kontrakten...

 

Ellers var jeg en av tre RBK-supportere i Parken (i alle fall på vanlig tribune) og kan ikke akkurat si meg imponert... Ikke at jeg regnet med annet, men ble enda mer skuffet enn fryktet/forventet.

Se på Stadsgaard sier jeg bare. Betale nesten ingenting for en av Norges beste spisser, ung er han også.

Lenke til kommentar

At vi trenger forsterkninger kan det ikke være noen tvil om. Bør få i minst to kvalitetsspillere før 1. mars. Bare en måned til sesongstart nå.

 

Det var for et par år siden snakk om at RBK-stallen var for stor, men nå er den alt for liten.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...