bufodill Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg lurer på å stikke bort i Parken i kveld og se FCK - RBK. Selv om RBK gjorde det helt ok nede i spania, tror jeg dessverre vi i dag får se konsekvensen av at RBK prøver å være fornuftige med å stoppe kjøps og lønningsrace, mens FCK kjører på som om gjelden deres ikke eksisterer. Håper derimot jeg blir motbevist, og at vi ikke blir rundspilt... Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Blir vel slakt i kveld tenker jeg. Laget er svekket forhold til i sommer og dette kan ikke ende bra. 4-1 til FCK. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Går så bra så. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Lett. Vi vinner 3-2. Er lov og drømme? Henriks med 1, Joar med 1 og Prica med 1. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Blir jo spennende å se formen til et lag som også har hatt vinterpause og skal opp mot chelsea neste uke. Kan jo ikke skubbe under bordet at de har imponert litt mer i cl enn vi gjorde i el Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Rosenborg sliter fortsatt med markeringer gitt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Vi er virkelig ikke nær en gang når vi taper 5-0. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Rundpult, rundpult, rundpult. Like greit jeg er på jobb og ikke fikk sett kampen. Værste er at det er mot Ståle... Faen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Forsterkninger TRENGS! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Du får ringe Hoftun å si ifra... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Så lenge det ikke gjelder salg av spillere kommer han aldri til å svare. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Frem til overgangsvinduet faktisk er ferdig synes jeg ikke vi skal klage for mye. Annan-salget var bra, god pris. DFH er meg bekjent et røverkjøp. Høiland gratis er et kupp. Gjorde hva han kunne for å få Koné, han brøt avtalen og fulgte pengene. Skal ikke se bortifra at det blir noen forsterkninger. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 heh, hvordan kan Fredheim Holm være et kupp? Mannen som i beste fall er skadefri om et par måneder? Håper og regner med det er et par store klausuler i den kontrakten... Ellers var jeg en av tre RBK-supportere i Parken (i alle fall på vanlig tribune) og kan ikke akkurat si meg imponert... Ikke at jeg regnet med annet, men ble enda mer skuffet enn fryktet/forventet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Dude. Det er i København og er en treningskamp... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Hva så? Er en pekepinn. Vi ser jo nå hvor lang vei vi har å gå før vi kan i det hele tatt kalle oss gode nok for CL. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Tenkte på publikum jeg da. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Dansker er ille nok, men Ståle? Huff. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 heh, hvordan kan Fredheim Holm være et kupp? Mannen som i beste fall er skadefri om et par måneder? Håper og regner med det er et par store klausuler i den kontrakten... Ellers var jeg en av tre RBK-supportere i Parken (i alle fall på vanlig tribune) og kan ikke akkurat si meg imponert... Ikke at jeg regnet med annet, men ble enda mer skuffet enn fryktet/forventet. Se på Stadsgaard sier jeg bare. Betale nesten ingenting for en av Norges beste spisser, ung er han også. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) At vi trenger forsterkninger kan det ikke være noen tvil om. Bør få i minst to kvalitetsspillere før 1. mars. Bare en måned til sesongstart nå. Det var for et par år siden snakk om at RBK-stallen var for stor, men nå er den alt for liten. Endret 16. februar 2011 av kilik Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 "Daniel Fredheim Holm er en veldig god fotballspiller, som ikke passer i noen posisjoner" Tror faktisk dere har gjort et bra kjøp. DFH er veldig god, og holder dere han skadefri, så har dere en spiller av høy TL-klasse. Han er bare ikke noen spiss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå