Liberalistiske Samebror Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Bare jeg som synes Nordberg ligner på han der svenske fyren som bestandig klager på Petter Northug? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Gunde Svan? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Ja! De ligner Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Hahaha, du har et poeng! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Da har man billett og! Bare glemte å ta ut cash til bussen. Haha! :!: Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Stolt verdaling følger bygdas tre håpefulle. Virkelig morro å følge folk en kjenner i toppidrett. Har gått 10 år på samme skole og delvis klasse, med Svensson og Riksvold - så dette er storstas . Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Tap mot B/G med et veldig b-preget lag... Bah! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Jaja. Dette var tamt, men kan vel ikke forvente når vi har to på topp som er yngre en Roar tilsammen. Generelt veldig tamt fremover. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Slik jeg forstod det var Åsen RBKs beste i dag. Det faller i smak hos meg. Håper han tar samme retningen som Henriksen gjorde i fjor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Åsen gjorde mye rart og. Usikker på hvem som var best, men Winsnes og Åsen gjorde det best i alle fall. De fleste av de andre kompisene mine på kampen sa Winsnes var BB. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Åsen og Svensson er for meg de to mest spennende spillerene som enda ikke har slått ut i full blomst. Forhåpentligvis klarer minst en av de å gjøre noe lignende Markus Henriksen gjorde i fjor. I tillegg til dette så håper jeg at Bakenga får sitt definitive gjennombrudd i år. Han var til sammen 25 centimeter unna å skåre 3-4 mål på tampen av fjorårssesongen (ett av de ville sendt RBK videre til Champions League). Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Tap mot B/G med et veldig b-preget lag... Bah! Var vel et C eller D preget lag, Bjärsmyr på midtbanen er ikke hverdagskost... Mangel av Henriksen og Skjelbred på midtbanen var relativ stor, samt Moldskred og Prica på topp er avgjørende. Dog spennende å se unge spillere vise seg frem. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Har folk dævva eller? Hva synes dere om Kara, byttehandel med Trond Olsen? Er han verdt like mye som Annan? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Er jo latterlig at de presterer å kreve 22M for Kara. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Har Kara prestert noe som helst internasjonalt? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Hvem er egentlig Kara? At han kommer fra utlandet og er i snitt bedre enn resten av de på laget i en posisjon, gjør han ikke automatisk like god som tippeligaens beste spiller i fjor sånn uten videre. 1 Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Han er tross alt 21 år da. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Potensialet og likhetene er der, men det er ikke alltid tanken som teller. Blir moro å følge med på han. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Om Trond Olsen går i retur så forventer jeg ikke at RBK skal betale mer enn 10mill for Kara. Han var god i fjor, men har ikke overbevist enda. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Har Kara prestert noe som helst internasjonalt? Nei og Tromsø er idioter som vanlig. Han har hatt en ok sesong på TIL og kan falle igjennom denne sesongen og bli et "one-hit-wonder". Dette kan selvfølgelig skje flere andre og jeg sier på ingen måte at f. eks. Markus Henriksen er sikret mot dette. (jeg regner med at noen vil påpeke det samme med Henriksen) Som det er nå er det tullete å gi over 5 mill. for Kara, evt. 1-2 mill. og Olsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå