[email protected] Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Greit nok at de er et rimlig pansrett lag vi spilte mot, MEN FIRE - EN?! Kjenner jeg er litt skuffet her jeg sitter. Men vi får bare krysse fingrene for at det går bedre framover! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Treningskamper har lite å si. Likevel synes jeg ikke Henriksen i defensiv midtbane, eller midtstopperne fungerer for dere. Der trenger dere forsterkninger. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Shaktar tok jo denne kampen langt mer seriøst enn RBK. De har bare noen uker igjen til 8-delsfinale i CL. Målene kommer pga teite feil i forsvaret, noe som kan rettes opp innen sesongstart. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Bakenga var ikke offside og Åsen viser fin plassering på 3-1, så jeg tar ikke dette tapet så tungt. De vant tross alt Cl-gruppa si. Og nei, det er ingen bronsefinale. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Sitter her å går igjennom eske for eske med junk fra barnerommet mitt.. Kom nettopp til en hel eske med program fra Lerkendal for ørten år siden. Nå sitter jeg her med et program fra kampen mellom Rosenborg og Bryne søndag 15. oktober 2000 kl. 1500. Det var da faen så mye rart man samlet på som ung! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Den kampen endte vel 9-0 om jeg husker rett. Det var tider det ja. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Haha. Det der husker jeg også! Har akkurat det samme programmet liggende. Jeg husker også at jeg og min far sto i klokkesvingen(?). Det var også veldig sterk sol denne dagen. Så jeg stjal ideen til en kar noen få meter unna meg. Hentet en lag bilde plakat, og tredde den over hode. Slik at den ble til en slags cap. Genialt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Den kampen endte vel 9-0 om jeg husker rett. Det var tider det ja. Stemmer det! Endte 9-0 ja. Jeg gjorde egentlig kort prosess med de programmene, jeg kastet de jeg hadde flere enn en av, og la resten tilbake i kassen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Annan sier at han kanskje kan komme tilbake til Rosenborg en gang i fremtiden. Han likte seg meget godt i klubben. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Han sier mye rart den mannen. Han har jo allerede begynt å klage på lønna, som er mer enn det han fikk i RBK. Altså 2+ mill i året. Tror dog media har vridd litt på den saken, men greit... Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Men han er hjertelig velkommen tilbake Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Han sa det jo selv til RBKTV da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Han sa det jo selv til RBKTV da. Daså... Leste bare en artikkel jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Kamp i dag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Oppdater meg på SMS DJ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Bra jeg ikke har mobil da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) 0-3. Svensson og Olsen x2. Endret 10. februar 2011 av MartinF Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Digger at jeg ikke har billett da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har du noe i det hele tatt, DJ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Så vidt det er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå