Anonym234 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kampen går også på Tv2 Sport, for dere som har det. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Laget mot Shaktar: Örlund Lustig - Bjärsmyr - Wangberg - Dorsin Olsen - Winsnes - Henriksen - Skjelbred Moldskred - Prica Olsen høyre? Per venstre? Så lenge det glir over i slik i angrep så bryr jeg meg ikke. Örlund Bjärsmyr - Henriksen - Wangberg Lustig - Olsen - Winsnes - Skjelbred - Dorsin Molskred - Prica Selvfølgelig bør ikke Lustig og Dorsin gå opp samtidig. Og at Olsen og Skjelbred spiller på "feil" kant betyr bare at de kan utfordre innover i banen og gå på skudd, slik at man ikke er låst i en situasjon på kanten som bare fører til innlegg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 GRUSOM tversover. De er like effektive så langt som det vi var mot Spartak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 2-0 Shaktar. Jeg mener vi skulle hatt frispark først der. Dårlig press av forsvaret. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Vi er som fryktet sjanseløse mot et alltid effektivt Shaktar-lag. Blir det spilt "bronsjefinale", eller er La Manga over nå? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 3-0. Glimrende dårlig spill av Rosenborg. Markering er fraværende. 3 forsvarere, 1 fra Shaktar, han får stå alene. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 0-3 nå, RBK ser slitne ut... vittig mye i gå modus på en del av spillerene. Forsvaret sitter ikke helt som det skal. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Stor sjanse som Shaktar redder på strek. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hva er det med Winsnes og alltid spille ball på feilvendt spiller.... Ellers bedre RBK tendenser ja.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Blir litt irritert på Winsnes, han prøver å finte som han gjorde for 10 år siden, det funker ikke lenger... du er blitt Oldboy! Bjärsmyr bør også byttes ut, gjør ingen nytte i forsvaret i dag heller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Bjärs har ikke vært helt elendig i dag, men Winsnes er ikke helt rask i fintene mer nei. Ellers ser jeg at Per har byttet nummer i år. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Bjärs har ikke vært helt elendig i dag, men Winsnes er ikke helt rask i fintene mer nei. Ellers ser jeg at Per har byttet nummer i år. Per ser ut til å ha fått nytt nummer ja Bjärs har skyld i 1 målene, bortsett fra det så virker han usikker og lager for mange frispark. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Lusse har hatt skyld to av målene, skal vi kvitte oss med han og? Vi har startet bedre denne omgangen, men det har vel kanskje noe med at Shaktar tar det mer med ro. EDIT: Ser faktisk at Bakengas mål ikke var offside. Endret 4. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Lusse har hatt skyld to av målene, skal vi kvitte oss med han og? Vi har startet bedre denne omgangen, men det har vel kanskje noe med at Shaktar tar det mer med ro. EDIT: Ser faktisk at Bakengas mål ikke var offside. Lusse har ikke vært god i dag nei, ser sliten ut... Sier bare at rutinen i midten bak ville ha vært langt bedre med Lago eller Høiland i stedenfor Bjärs. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Flott mål av Åsen! På hode! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Kjempeangrep og 3-1! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Og når man har kommet litt inn i kampen slår Jamtfeil til. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Og når man har kommet litt inn i kampen slår Jamtfeil til. Slår ikke feil, han hører hjemme frem på banen der slike feil ikke gjør noe Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Sier meg rimelig fornøyd med tippingen. 4-1 ble sluttresultatet mot mitt 3-1. Vi tapte mot et av de aller beste lagene i Europa som spisser formen mot CL nå. Fortjent tap og vi var aldri i nærheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå