Armageddon Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Endelig en god gammel søndagskamp igjen. Rosenborg har jo nesten bare spilt på lørdager siden sommerferien. Kan bli bra om det bli seier, men kjipt å få hele kvelden ødelagt på grunn av uavgjort/tap. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Føler meg rett og slett ikke trygg på RBK hjemme mot "antatt dårligere lag" heller. Hadde det vært hjemme mot Brann hadde jeg glatt satt H på kupongen, hjemme mot Sandefjord blir det vel fort en HU ... Poengtap nå på Søndag så kan vi teoretisk sett være nede på en 9. plass eller noe slikt ... det er til å av .. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Vinner på søndag. Lett. 4-0 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jaddaaaaa. 1 poeng på Stanford Bridge er bie vi kan være stolte over. Bare glem alt om Tippeliga frem til helga. Det skal hvertfall jeg gjøre, og bare sitte å godte meg over det triste fjeset til Mourinho. Synes forsvaret fungerte godt i dag. Noe det måtte gjøre for å holde tilbake det massive trykket. Glem alle skadene, sleivskuddene og stolpetreffene til Chelsea. Rosenborg klarte 1-1 på bortebane mot verdens beste lag. 9524541[/snapback] Det blir nok vanskelig nå, han har jo trukket seg. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Vinner på søndag. Lett. 4-0 9542181[/snapback] Husker du Rosenborg-Sandefjord i cupen i fjor?? Jag var på den kampen, å var litt forbanna etterpå EDIT: Hvis, Gud forby, Tørum blir sparket etter sesongen, har jeg hørt rykter om en portugiser som står uten jobb nå... Endret 21. september 2007 av anolop Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Det var da, ikke nå Men ja, da var jeg pissed! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 g bare sitte å godte meg over det triste fjeset til Mourinho 9524541[/snapback] Det blir nok vanskelig nå, han har jo trukket seg. 9542636[/snapback] Mhm. Nå er han jo så glad. Sandefjord skal være lett match på Lerkendal. Men etter Start-kampen er alt mulig igjen. Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Føler meg rett og slett ikke trygg på RBK hjemme mot "antatt dårligere lag" heller. Hadde det vært hjemme mot Brann hadde jeg glatt satt H på kupongen, hjemme mot Sandefjord blir det vel fort en HU ... Poengtap nå på Søndag så kan vi teoretisk sett være nede på en 9. plass eller noe slikt ... det er til å av .. 9542169[/snapback] 90 Minutter uten markeringssvikt er vel litt optimistisk for RBK i 2007. Tror på 4-1 seier, jeg. Mitt siste mål i Tippeligaen 2007 er at RBK kaprer en E-cup plass. Medaljeplassene får e-cup, og det samme får 4.plassen dersom et av medaljørene er cupvinneren. 5.plassen får muligheten via Intertotocup. Også har vi jo den berømte Fair Play prisen. For øyeblikket kan det godt hende at RBK får Intertoto via 5.plassen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Veldig trist hvis RBK ikke får E-cup plass neste år, men med ustabiliteten i år så har man ingen andre enn seg selv og klandre. Vi (RBK-supportere) får bare håpe at vi vinner resten av kampene i år. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 når går kampen? Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 når går kampen? 9557267[/snapback] Kampen starta 18.00. Det er 0-0 til pause, et par halvsjanser til RBK men ikke noe fryktelig overbevisende spill så langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 2-0 da:D strand the main Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Det ble visst bare halvparten av hva jeg sa, men seier uansett!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 da har jeg vært på 7 kamper på lerkendal iår, og RBK har vunnet alle kampene da jeg er tilstede Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva er det du sier mann? Ring RBK så fikser de tur til bortekampene i Champions League. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har jo fått sponset alle rbk-kampene så langt,så kanskej jeg skal prøve skal muligens til valencia kampen da(borte) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Godt med en seier over svakere motstand. Og veldig fint å se Strand i bra driv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Hva mener folket om Koné sin takling i går? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Slike taklinger bør bli belønnet med rødt kort, det er jo bare idioti å flyve inn sånn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Jepp, men vi har allerede sett i år at dommere har latt sånne taklinger gå hus forbi uten i ta hånda i brystlomma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå