Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler meg rett og slett ikke trygg på RBK hjemme mot "antatt dårligere lag" heller. Hadde det vært hjemme mot Brann hadde jeg glatt satt H på kupongen, hjemme mot Sandefjord blir det vel fort en HU ... :innocent:

 

Poengtap nå på Søndag så kan vi teoretisk sett være nede på en 9. plass eller noe slikt ... det er til å :cry: av ..

Lenke til kommentar
Jaddaaaaa. 1 poeng på Stanford Bridge er bie vi kan være stolte over. Bare glem alt om Tippeliga frem til helga. Det skal hvertfall jeg gjøre, og bare sitte å godte meg over det triste fjeset til Mourinho. Synes forsvaret fungerte godt i dag. Noe det måtte gjøre for å holde tilbake det massive trykket. Glem alle skadene, sleivskuddene og stolpetreffene til Chelsea. Rosenborg klarte 1-1 på bortebane mot verdens beste lag.

9524541[/snapback]

 

 

Det blir nok vanskelig nå, han har jo trukket seg.

Lenke til kommentar
Vinner på søndag. Lett. 4-0

9542181[/snapback]

Husker du Rosenborg-Sandefjord i cupen i fjor?? :whistle:

 

Jag var på den kampen, å var litt forbanna etterpå :hrm:

 

EDIT: Hvis, Gud forby, Tørum blir sparket etter sesongen, har jeg hørt rykter om en portugiser som står uten jobb nå... :innocent:

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Føler meg rett og slett ikke trygg på RBK hjemme mot "antatt dårligere lag" heller. Hadde det vært hjemme mot Brann hadde jeg glatt satt H på kupongen, hjemme mot Sandefjord blir det vel fort en HU ...  :innocent:

 

Poengtap nå på Søndag så kan vi teoretisk sett være nede på en 9. plass eller noe slikt ... det er til å  :cry: av ..

9542169[/snapback]

90 Minutter uten markeringssvikt er vel litt optimistisk for RBK i 2007. Tror på 4-1 seier, jeg.

 

Mitt siste mål i Tippeligaen 2007 er at RBK kaprer en E-cup plass.

 

Medaljeplassene får e-cup, og det samme får 4.plassen dersom et av medaljørene er cupvinneren. 5.plassen får muligheten via Intertotocup. Også har vi jo den berømte Fair Play prisen. For øyeblikket kan det godt hende at RBK får Intertoto via 5.plassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...