perpetrus382 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Minus Koné som bare vil vekk. HEhe, sant Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 "Forsterkninger på vei" - Erik Hoftun Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kone er på sitt beste en meget god spiller (i Tippeligaen), men han kan ikke akkurat kalles sympatisk. Personlig så vil jeg si at jeg foretrekker Bakenga og Moldskred (Prica er selvskreven). Jeg er fremdeles avventende til DFH. DFH virker for meg som en sympatisk person, håper han virkelig er det Lykke til med han Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Noen som vet spilleroppsett mot Spartak Moskva? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Daniel Örlund Mikael Lustig - Jon Inge Høiland - Simen Wangberg - Mikael Dorsin Gjermund Åsen Markus Henriksen - Per Ciljan Skjelbred Michael Jamtfall - Rade Prica - Morten Moldskred Endret 31. januar 2011 av LarsP 2 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Noen som vet spilleroppsett mot Spartak Moskva? Jönsson drillet følgende ellever under dagens trening, men foreløpig er det ikke tatt ut noe lag: Örlund Lustig - Høiland - Wangberg - Dorsin Jamtfall- Åsen - Henriksen - Skjelbred Prica - Moldskred rbk.no Endret 31. januar 2011 av Bagh 1 Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nokon som veit når det blir lagt ut billettar til kampen borte mot Brann i slutten av mars? Skal truleg til Bergen den helga, så då må det kombinerast med kamp Bra at du møter opp, trenger så mange syngende som mulig Er nok en liten stund til billettene blir lagt ut, men tviler på at det blir problematisk å få tak i. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jonas Svensson imponera med to målgjevande passningar etter ein omgong mot VIF. Nokon som har sett han spele før? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ja, både Jonas og Fredrik (Midtsjø) er spillere som kan ta steget opp i a-stallen i løpet av dette året. Har sett de spille flere ganger, og jeg er mektig imponert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 3-0 over Spartak Moskva etter 30 min! Moldskred, Prica og Jamtfall målscorere. Målet til Jamtfall var herlig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 4-0. Fin avslutning av Olsen etter 1 min på banen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 http://www.nrk.no/sport/fotball/eliteserien/1.7488953?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter AHAHA! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hehe. Er vel en spøk fra Steen-Jensen sin side. Fint at han er ærlig nok til å si det som det er. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Fra RBK.no: Nettsida Transfermarkt legger sin ære i å prissette fotballspillere etter det de mener er markedsverdi. Nå vet vi jo at prisen på spillere avhenger av tilbud og ikke minst etterspørsel, og at den samme spilleren kan prissettes forskjellig hos forskjellige klubber. Defor presiserer vi at disse prisantydningene stort sett er ganske urealistiske. Men for moro skyld tar vi likevel en titt på rosenborgstallen, slik Transfermarkt vurderer den. Ikke overraskende troner trioen Lustig, Henriksen og Skjelbred på topp, priset til i underkant av tyve millioner, regnet etter dagens pund-kurs (9,26). Her er lista over de ti dyreste RBK-spillerne: 1. Markus Henriksen 19,56 mill NOK 2. Mikael Lustig 19,56 mill NOK 3. Per Ciljan Skjelbred 18,74 mill NOK 4. Mattias Bjärsmyr 16,30 mill NOK 5. Rade Prica 14,67 mill NOK 6. Daniel Örlund 13,04 mill NOK 7. Daniel Fredheim Holm 12,22 mill NOK 8. Mikael Dorsin 12,22 mill NOK 9. Trond Olsen 6,52 mill NOK 10. Morten Moldskred 6,11 mill NOK Rosenborg har imidlertid ikke tippeligaens dyreste spiller, ifølge nettsiden. Han spiller nemlig for Tromsø, og er den eneste som overstiger 20 millioner kroner. Her er de fem dyreste spillerne fra andre klubber enn Rosenborg: Kara (TIL) 20,37 mill NOK Pontus Farnerud (STB) 19,56 mill NOK Harmeet Singh (VIF) 15,48 mill NOK Magne Hoseth (MOL) 15,48 mill NOK Luton Shelton (VIF) 14,62 mill NOK Kanskje overraskende å se Markus helt øverst, men oppe i toppen ville jeg trodd han var ja. Mer overrasket over Örlund og DFH så høyt oppe i verdi. Førstnevnte fikk vi jo gratis og DFH kjøpte vi vel for et par mill. Mattias på en 4. plass er også meget overraskende. Til sist over spillere generelt er jeg temmelig overrasket over å se Kara helt på toppen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Torbjørnsen klar for RBK Nei, ingen spiller, men speideren. He's back! Endret 2. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Godt, men med tanke på at hans forrige funn for RBK var Dario Zahora, så venter jeg med jubelen. Men likevel er det betryggende å ha norges beste speider på plass igjen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har dere fått tak i TKK? Var ikke mye han fikk hjelpe Vålerenga. Heldigvis plukket han ut framtidens toppscorer i TL for oss, i Sidoine Oussou. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 RBK vil ha BH Riise Vet ikke hva jeg skal si jeg. Misliker fyren sterkt, men vi har vel ingen direkte høyrekant i klubben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå