Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle akkurat til å poste den. Det bekrefter bare det jeg trodde. At den fitta kun gikk etter pengene. Like greit vi ikke henter sånne til RBK.

Hvorfor er du så stygg i språket om en du ikke savner i klubben, og en som ikke var såå god, men scorte litt her og der, da?

 

Lov å bli irritert over at spillere snur ryggen til gamleklubben.

Får se hvor stor suksess Kone blir i Enga. Regner med at han går inn på samme liste som resten av Engagutta allerede dominerer.

Lenke til kommentar

Vi er ikke irriterte av at Kone gikk til dere. Det finnes utrolig mange bedre spisser der ute. Er heller det at han tar å lurer RBK i det han skal skrive under. Tror dere hadde blitt oppgitt over en spiller hvis det samme hadde skjedd dere.

Selv om Kone er god, er han allikevel ikke stabil nok.

 

Vi er ikke irriterte av at Kone gikk til dere. Det finnes utrolig mange bedre spisser der ute. Er heller det at han tar å lurer RBK i det han skal skrive under. Tror dere hadde blitt oppgitt over en spiller hvis det samme hadde skjedd dere.

Selv om Kone er god, er han allikevel ikke stabil nok.

Lenke til kommentar

Sier ikke noe imot at dere har grunn til å bli irritert på Koné, men da bør det samme gjelde for oss og DFH. Uavhengig av om vi ønsket oss DFH eller ikke. Da han var klar for dere, var det jo flere her som påpekte at "ikke alle utenlandsproffer som ønsker seg til Vålerenga". Merkelig at tonen der også har fått en annen lyd :p

Lenke til kommentar

Kone er på sitt beste en meget god spiller (i Tippeligaen), men han kan ikke akkurat kalles sympatisk. Personlig så vil jeg si at jeg foretrekker Bakenga og Moldskred (Prica er selvskreven). Jeg er fremdeles avventende til DFH.

 

DFH virker for meg som en sympatisk person, håper han virkelig er det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...