MartinF Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvorfor er du så stygg i språket om en du ikke savner i klubben, og en som ikke var såå god, men scorte litt her og der, da? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Skulle akkurat til å poste den. Det bekrefter bare det jeg trodde. At den fitta kun gikk etter pengene. Like greit vi ikke henter sånne til RBK. Hvorfor er du så stygg i språket om en du ikke savner i klubben, og en som ikke var såå god, men scorte litt her og der, da? Lov å bli irritert over at spillere snur ryggen til gamleklubben. Får se hvor stor suksess Kone blir i Enga. Regner med at han går inn på samme liste som resten av Engagutta allerede dominerer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nå var vel ikke det problemet mitt. Var vel mer at jeg hadde rett at han kun går etter pengene og at RBK aldri har betydd noe for han. Han har aldri betydd noe for meg heller. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nokon som veit når det blir lagt ut billettar til kampen borte mot Brann i slutten av mars? Skal truleg til Bergen den helga, så då må det kombinerast med kamp Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Da var plutselig situasjonen snudd. Mange som ikke skjønte mye av at vi var misfornøyde med at DFH gikk til dere... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Etter hva jeg forstår bydde ikke Enga på DFH? Forskjellen her er vel det faktum at Koné hadde en muntlig avtale med Rosenborg før Enga kom med mer lønn. Han gikk etter pengene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Vi er ikke irriterte av at Kone gikk til dere. Det finnes utrolig mange bedre spisser der ute. Er heller det at han tar å lurer RBK i det han skal skrive under. Tror dere hadde blitt oppgitt over en spiller hvis det samme hadde skjedd dere. Selv om Kone er god, er han allikevel ikke stabil nok. Vi er ikke irriterte av at Kone gikk til dere. Det finnes utrolig mange bedre spisser der ute. Er heller det at han tar å lurer RBK i det han skal skrive under. Tror dere hadde blitt oppgitt over en spiller hvis det samme hadde skjedd dere. Selv om Kone er god, er han allikevel ikke stabil nok. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Da var plutselig situasjonen snudd. Mange som ikke skjønte mye av at vi var misfornøyde med at DFH gikk til dere... Eneste vi er missfornøyde med er måten Konè og agentene handler på, og takk gud for at vi ikke har den spilleren hos oss.... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Eneste vi er missfornøyde med er måten Konè og agentene handler på, og takk gud for at vi ikke har den spilleren hos oss.... +1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Sier ikke noe imot at dere har grunn til å bli irritert på Koné, men da bør det samme gjelde for oss og DFH. Uavhengig av om vi ønsket oss DFH eller ikke. Da han var klar for dere, var det jo flere her som påpekte at "ikke alle utenlandsproffer som ønsker seg til Vålerenga". Merkelig at tonen der også har fått en annen lyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Merkelig disse afrikanske agentene, ført John Obi Mikel, og nå dette. Endret 30. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ja blir noe annet. Fredheim Holm er jo en Oslo-gutt med Enga i blodet. Konè er en afrikaner med grådige agenter, noe han var ærlig nok til å gi utrykk for når han kom til Trondheim. Føler det ikke som noe tap egentlig. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Etter hvert eneste mål Koné scoret for oss, ble dette sagt i intervjuet etter kampen: Håper å få spille i en større liga snart. Jeg synes jeg er god nok til å spille i en stor liga. Ja da, gikk jo bra det Yossuf. Etter et par-tre år havnet du i VIF... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kone er på sitt beste en meget god spiller (i Tippeligaen), men han kan ikke akkurat kalles sympatisk. Personlig så vil jeg si at jeg foretrekker Bakenga og Moldskred (Prica er selvskreven). Jeg er fremdeles avventende til DFH. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kone er på sitt beste en meget god spiller (i Tippeligaen), men han kan ikke akkurat kalles sympatisk. Personlig så vil jeg si at jeg foretrekker Bakenga og Moldskred (Prica er selvskreven). Jeg er fremdeles avventende til DFH. DFH virker for meg som en sympatisk person, håper han virkelig er det Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Han er helt sikkert en grei person, mange ungutter i Vålerenga som ser opp til han og sånt. Passet fint inn i Vålerenga-miljøet hvertfall. Vet ikke om dere kan stole helt på han. Han har faret med en del usannheter i Vålerenga-drakt hvertfall. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Vet ikke om dere kan stole helt på han. Han har faret med en del usannheter i Vålerenga-drakt hvertfall. Såpass, en lystløgner altså? Eksempler? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 "Det er viktig at Vålerenga får penger ut av meg." "Jeg kommer ikke til å dra til en annen klubb i Norge." That sort of thing. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 De fleste spillere sier ting fansen vil høre, sånn er det bare Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Minus Koné som bare vil vekk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå