Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjort og gjort. Han har stagnert de siste par årene, mens utviklingen har vært omvendt hos Fellah og Singh. Kan kanskje være enig når det kommer til Fellah, men tror ikke han er bedre enn Singh. Fellah målte jeg opp mot DFH uansett. Når det kommer til målpoeng er hvertfall Vålerengas spillere bedre. Singh har dessuten en av de beste motorene i TL, og blir bare bedre og bedre utover i kampen. Fellah har mer å gå på, men sitter kanskje inne med større potensiale enn Singh.

 

Er hvertfall sikker på hvem jeg skulle ønske å ha i stallen helst av de, hvor alder og utvikling også spiller inn. Spillemessig er det ikke mye i mellom dem, men en liten edge til Vålerengas spillere. Men nå sitter jeg muligens med Vålerenga-briller da :p

Lenke til kommentar

Nå er forsåvidt Singh og Per Ciljan to helt forskjellige spillertyper.

 

Singh er for all del god og spennende. Ganske unorsk i stilen spør du meg. En typisk kreativ og sikker pasningsspiller. Dog har han ikke de samme ferdighetene når det gjelder å passere spillere. Dog har Ciljan mye å gå på når det gjelder å score mål og ha assists.

Lenke til kommentar

Akkurat dette kunne nok ikke PCS gjort.

 

Drar av spillerne ganske fint der. Tror vi vil få se mer av denne typen skudd fra Harmeet i år, han har potensialet til å putte enda flere mål. Assistkonge er det ingen tvil om at han er. 2 flotte assists mot KFUM nå også.

 

Er ganske enig med deg angående de to. Uten tvil to gode spillere, blant Norges/TLs beste på midtbanen. Men jeg som VIF-supporter foretrekker Singh, mens du som RBK-fan foretrekker Skjelbred.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke mål som bestemmer hvilken spiller som er best. Annen er jo tippeligaens beste spiller, han scorer mye eller?

Utrolig godt gjort å klare å si at Per er dårligere enn Harmeet fordi han scorer et gulltreff.

Gå tilbake til bingen og klanen nå, så slipper deres dumme kommentarer og nå oss.

Lenke til kommentar

Har en helt fint diskusjon med Shurger, hvor vi faktisk er ganske enige, og så kommer du med det der. Har aldri sagt at mål/assist avgjør hvem som er best, dette har jeg påpekt flere ganger i andre tråder.

 

Annan er defensiv midtbane og har selvfølgelig andre oppgaver å gjøre, han er en viktig del av den defensive biten. Skjelbred har en smule mer offensiv rolle, og forventes å være litt med når det kommer til målpoeng, noe han også har fått litt kritikk for av mange eksperter. Selv RBK-fans. Dette avgjør så klart ikke hvem av de som er best, men det taler for Singh. Målet til Singh har så og si ingen påvirkning på min tankegang rundt Singh vs Skjelbred.

Lenke til kommentar

Når det gjelder løpskapasitet så stiller Singh og Skjelbred likt.

 

Per Ciljan har alltid vært en av de beste i RBK når det gjelder løpsstyrke. I år ble han faktisk slått på den første testen av Markus. Når det gjelder kreativiteten, så er den større hos singh. Teknikken er god hos begge. Men jeg syns Per Ciljan er bedre i stor fart med ballen. Han har et enormt driv og er antageligvis blandt de beste i Norge på akkurat dette.

 

På små flater virker det som Harmeet er bedre. Per begynner igjen å nærme seg nivået han hadde da han slo igjennom. Synd med det benbruddet, for det ødela mye for han. Steiki som han tok RBK med storm når han slo igjennom. Da var han fantastisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

skulle fått tilbake stoor til rbk!

 

Så høydepunktene fra las palmas kampen, har egentlig ikke likt målskred men nå syns jeg har begynner og bli en bra spiller! men som til vanlig så finner jeg mange rare feil i forsvaret. noe må gjøres der bak!

 

Litt rusten bakover, dog spennende fremover... Med litt mer erfaring tror jeg Mush blir en slager :)

Når Lago er tilbake i form, samt dorsin så tror jeg vi kommer til å få en grei rekke bak med rutine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...