DJ_Dark Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Fredheim Holm klar for RBK (fra rbk.no) Daniel Fredheim Holm har i dag skrevet under en treårskontrakt med Rosenborg. - Det er en spiller vi har fulgt utviklingen til over lang tid, og som vi har hatt lyst til å få til Trondheim lenge så vi er veldig glade for å få han hit, sier Erik Hoftun til RBK.no. - Han er en av de norske spillerne med størst potensial og blir en fin tilvekst til stallen. Nå handler det om å få han 100 % spilleklar og det tror vi at vi skal greie, smiler Hoftun. - Målet å bli spilleklar i april Fredheim Holm har som kjent slitt med skader det siste året, og har den siste tida vært i opptrening etter operasjon. Medisinsk koordinator Haakon Schwabe er en av de som får jobben med å få Fredheim Holm fotballklar. - Vi håper at han skal være i fotballaktivitet til seriestart og at han forhåpentligvis blir spilleklar i løpet av april. Tar det kortere tid er det en bonus, men det kan også ta lengre tid, understreker Schwabe. Fredheim Holm har skrevet under på en treårskontrakt og får mest sannsynlig trøyenummer 28. Endret 20. januar 2011 av DJ_Dark 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Må si Daniel ser rimelig bra ut i den drakta der Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Må si Daniel ser rimelig bra ut i den drakta der Spørs om dere får se han så mye i den, blir vel heller å se i overtrekksdrakta Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Få er flinkere til å drive skadeforebygging og rehabilitering enn RBK. Var jo ganske sykt å få Roar Strand tilbake på fotballbanen forrige sesong, selv om han ikke var i toppform. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Misunner dere Haakon Schwabe. Beste medisinke personell man kan få i Norge. Helvetes familien hans som måtte flytte til Trondheim! 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Helvetes familien hans som måtte flytte til Trondheim! Det kalles å være smart. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Selvpinig er vel ordet jeg ville brukt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Fy faen, ble kvalm av DFH i RBK-drakta. Måtte han brenne lenge i helvete sammen med de andre innavla, rullings-røykende, karsk-drikkende bebartede (kvinner som menn) bønda. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 HAHAHAHAHA Ooooh teh bitterness! 3 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg er ikke bitter over at vi ikke fikk han. Det er bare det at jeg får brekningsanfall når jeg ser tidligere Enga-spillere i Brann/RBK/LSK-drakt. Tror det er en allergisk reaksjon eller noe. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Godt å se noen ta til fornuften og ignorerer desperate forsøk på å bli hentet av sprøytemisbrukerne, og går til trygge Trondheim hvor det faktisk finnes ambisjoner og et skikkelig støtteapparat. 4 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg er ikke bitter over at vi ikke fikk han. Det er bare det at jeg får brekningsanfall når jeg ser tidligere Enga-spillere i Brann/RBK/LSK-drakt. Tror det er en allergisk reaksjon eller noe. Men å signere RBK-spillere er helt greit? Dere har jo både skaffet Stoor og Riseth nå Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Vålerenga fans ser bare en vei. Finnes ikke noe "enten eller" der nei. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Riseth i Vålerenga-drakt kunne nok gitt meg brekningsanfall hvertfall. Heldigvis er han ikke signert som spiller. Uansett er det litt mere sak ut av at Fredheim Holm drar til RBK, enn Stoor til VIF. Fredheim Holm har vært i Vålerenga i 5 år tidligere, og er(var håper jeg nå) forbildet til nesten alle ungutta i Vålerenga. Klart det er ille å se han i Rosenborg da. Stoor var i RBK i 2 år, før han dro til Fulham. Godt fornøyd med Arason, Iversen, Hirschfeld og Nordivk ihvertfall. Stoor kommer sikkert til å bli addet på den listen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Riseth skal jo spille på reservelaget deres. Så i VIF drakt kommer han. Ganske gøy at dere spyr av at tidligere VIF spillere går til RBK. Men ha selv ha hatt en del RBK spillere er helt greit. Spesielt Ivers, som er rbk-gutt så det holder. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Selvfølgelig har jeg ikke noe imot tidligere RBK-spillere i VIF-drakt. Det er omvendt jeg har problemer med. Det er som en mor. Man kan godt leke med andres barn, men man liker ikke å se ens eget barn bli lekt med av andre mødre. RBK-spillere som ønsker å spille for VIF, har sett lyset. VIF-spillere som ønsker å spille for RBK burde bindes fast til nærmeste seng og en prest med eksorsisme-erfaring må tilkalles straks. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Herregud for en gjeng dere er... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Vi er lojale heter det. I tillegg til at jeg har på meg Vålerenga-brillene selvfølgelig. Alt og alle som ikke vil oss godt kan brenne. Vålerenga - elsket og hatet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 DFH hadde sikkert gått tilbake til VIF om de ville hatt han. Men når det ikke skjer så velger han selvfølgelig det beste alternativet han kan få. Samme problemstilling som med Owen dette. Hadde jeg vært dere hadde jeg ønsket han alt godt og lykke til videre i karrieren. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Uansett om han var ønsket av oss eller ikke, er det en erklæring han gjør når han går til RBK. Det han gjør er at han stiller seg på en fjelltopp og skriker for all hals "I år skal jeg gjøre alt jeg kan for at Vålerenga ikke skal ta gull". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå