Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Fredheim Holm klar for RBK

 

(fra rbk.no)

 

Fredheim_Holm_i_dra_132353b.jpg

 

Daniel Fredheim Holm har i dag skrevet under en treårskontrakt med Rosenborg.

- Det er en spiller vi har fulgt utviklingen til over lang tid, og som vi har hatt lyst til å få til Trondheim lenge så vi er veldig glade for å få han hit, sier Erik Hoftun til RBK.no.

 

- Han er en av de norske spillerne med størst potensial og blir en fin tilvekst til stallen. Nå handler det om å få han 100 % spilleklar og det tror vi at vi skal greie, smiler Hoftun.

 

 

- Målet å bli spilleklar i april

Fredheim Holm har som kjent slitt med skader det siste året, og har den siste tida vært i opptrening etter operasjon. Medisinsk koordinator Haakon Schwabe er en av de som får jobben med å få Fredheim Holm fotballklar.

 

- Vi håper at han skal være i fotballaktivitet til seriestart og at han forhåpentligvis blir spilleklar i løpet av april. Tar det kortere tid er det en bonus, men det kan også ta lengre tid, understreker Schwabe.

Fredheim Holm har skrevet under på en treårskontrakt og får mest sannsynlig trøyenummer 28.

Endret av DJ_Dark
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riseth i Vålerenga-drakt kunne nok gitt meg brekningsanfall hvertfall. Heldigvis er han ikke signert som spiller.

 

Uansett er det litt mere sak ut av at Fredheim Holm drar til RBK, enn Stoor til VIF. Fredheim Holm har vært i Vålerenga i 5 år tidligere, og er(var håper jeg nå) forbildet til nesten alle ungutta i Vålerenga. Klart det er ille å se han i Rosenborg da. Stoor var i RBK i 2 år, før han dro til Fulham.

 

Godt fornøyd med Arason, Iversen, Hirschfeld og Nordivk ihvertfall. Stoor kommer sikkert til å bli addet på den listen.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har jeg ikke noe imot tidligere RBK-spillere i VIF-drakt. Det er omvendt jeg har problemer med. Det er som en mor. Man kan godt leke med andres barn, men man liker ikke å se ens eget barn bli lekt med av andre mødre. RBK-spillere som ønsker å spille for VIF, har sett lyset. VIF-spillere som ønsker å spille for RBK burde bindes fast til nærmeste seng og en prest med eksorsisme-erfaring må tilkalles straks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...