Bagh Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg har troen på at Moldskred lykkes i år! Mark my words! Ja. Så glimt av det han virkelig kan borte mot Aris. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) MartinF: Først og fremst... ro deg ned. Det å si noe negativt om Rosenborg er ikke noe personlig angrep på deg. Noen ganger føles det ut som at det er umulig å si en eneste ting negativt om "hele Norges" Rosenborg. Hoftun bekrefter samtidig at Fredheim Holm er den ene av de to spillerne RBK har jobbet med få til klubben den siste tiden. Det er hvertfall bare 2 spillere dere jobber mot å få akkurat nå, hadde dere vært skikkelig interresert til å forsterke, hadde det vært enda flere i kikkerten. Tipper dere henter Fredheim Holm, om han består medisinsk sjekk, og så en midtstopper. Det kan godt være nok. Vi kan kaste skreller på hverandre hele dagen. Det som er temaet er hvordan laget er per dags dato. Dette gjelder ikke bare for enkeltkamper, som var det jeg og Armageddon diskuterte her, men det gjelder også for hvordan man ligger ann ute i Europa. Akkurat nå er ikke RBK stort bedre enn de andre norske lagene. Og da betyr det ingenting at Rosenborg har en stolt historie i Europa. For det er akkurat det.. Historie. Som sagt tidligere: "Forsvarsrekke med Lustig - Wangberg/Høiland - Lago - Dorsin vil nok være blant landets beste. "Er du uenig i det? Nei, jeg er ikke uenig i det. Lustig og Dorsin er som sagt Tippeligaens beste backer, og er gode både defensivt og offensivt. Wangberg er et stort talent, og er vel ikke veldig langt bak Strandberg f.eks, om han i det hele tatt er det. Høiland er også en solid stopper, sammen med Lago, mens Bjärsmyr... tja. Likevel. Dette er et stort steg ned fra ifjor, hvor forsvaret var deres beste aspekt ved laget. Vålerenga scorte flere mål ifjor, og kan finne på å gjøre det igjen, men slik jeg ser det nå, så er forsvarene til de to lagene, mye nærmere hverandre, enn det de var på samme tid ifjor. Vi har fortsterket, dere har blitt svekket. Endret 19. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har troen på at Moldskred lykkes i år! Mark my words! Enig! Har troen på at han får opp dampen i år. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 MartinF: Først og fremst... ro deg ned. Det å si noe negativt om Rosenborg er ikke noe personlig angrep på deg. Noen ganger føles det ut som at det er umulig å si en eneste ting negativt om "hele Norges" Rosenborg. Hoftun bekrefter samtidig at Fredheim Holm er den ene av de to spillerne RBK har jobbet med få til klubben den siste tiden. Det er hvertfall bare 2 spillere dere jobber mot å få akkurat nå, hadde dere vært skikkelig interresert til å forsterke, hadde det vært enda flere i kikkerten. Tipper dere henter Fredheim Holm, om han består medisinsk sjekk, og så en midtstopper. Det kan godt være nok. Vi kan kaste skreller på hverandre hele dagen. Det som er temaet er hvordan laget er per dags dato. Dette gjelder ikke bare for enkeltkamper, som var det jeg og Armageddon diskuterte her, men det gjelder også for hvordan man ligger ann ute i Europa. Akkurat nå er ikke RBK stort bedre enn de andre norske lagene. Og da betyr det ingenting at Rosenborg har en stolt historie i Europa. For det er akkurat det.. Historie. Som sagt tidligere: "Forsvarsrekke med Lustig - Wangberg/Høiland - Lago - Dorsin vil nok være blant landets beste. "Er du uenig i det? Nei, jeg er ikke uenig i det. Lustig og Dorsin er som sagt Tippeligaens beste backer, og er gode både defensivt og offensivt. Wangberg er et stort talent, og er vel ikke veldig langt bak Strandberg f.eks, om han i det hele tatt er det. Høiland er også en solid stopper, sammen med Lago, mens Bjärsmyr... tja. Likevel. Dette er et stort steg ned fra ifjor, hvor forsvaret var deres beste aspekt ved laget. Vålerenga scorte flere mål ifjor, og kan finne på å gjøre det igjen, men slik jeg ser det nå, så er forsvarene til de to lagene, mye nærmere hverandre, enn det de var på samme tid ifjor. Vi har fortsterket, dere har blitt svekket. Riktig at vi har blitt svekket og dere har forsterket, men vi får se hvem som er sterkest til slutt da vettu. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Trenger da ikke enda en forsvarer nå? Vi trenger en spiller på midtbanen, noe ala Nordkvelle Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg kunne tenkt meg en midtbanespiller til, og muligens en skikkelig målmaskin på topp, men det orker je gikke håpe på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Nordkvelle hadde jeg ikke klaget noe på. En skikkelig spiss hadde og vært noe, men vi får se hva DFH får til. Jönssons første ellever: Örlund Lustig - Lago - Wangberg - Dorsin Moldskred - Henriksen - Annan - Skjelbred Bakenga - Prica Etter de første 45 minuttene er det planlagt to bytter, og som tidligere nevnt en formasjonsendring. Bjärsmyr kommer inn for Lago, mens Olsen kommer inn for Bakenga. I Jönssons 4-1-4-1-formasjon trekkes Annan tilbake, mens Olsen tar plass på venstrekanten. Skjelbred trekkes inn sentralt, og Prica spiller alene på topp. Endret 19. januar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Spent på Bakenga i år også btw. Hadde vært artig om han kunne vise seg frem litt. Er jo ikke helt utopisk å tro at han kan slå igjennom type Mads Stokkelien, Markus Pedersen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Spesielt Stokkelien kom ut av intet og ble god, men han har ikke vært så god sesongen etter, altså i fjor. Pedersen hadde jeg jo faktisk hørt om først. Skulle heller likt å se han ha en gjennombrudd ala Henriksen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Reginiussen frir til norske klubber. Gogo? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Hadde det skjedd derimot, hadde jeg satt dere som klare favoritter til seriegull. Kan ikke skjønne annet enn at RBK skal ha lyst på han. Får håpe vi kommer dere i forkjøpet EDIT: Dreier seg om lån fram til sommeren ja. Hmm. Endret 19. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 KJØP, KJAPT TRYGT OG BILLIG! Hallo, jeg sier jatakk! Hoftun hører du? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Du vet godt at Hoftun er døv, MartinF. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Lustig ryktes jo til Schalke... Byttehandel i gjære kanskje? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ja, dessverre... Får håpe Janne har hørt det. Tenk om vi kunne hentet Reginiussen, Alanzinho og evt. en spiss også. Det hadde vært villt! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Spåkulen min sier at 2011 blir Lagos år 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 bare meg som savner trond olsen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Savner du han? Han lever vel i beste velgående? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tore Reginiussen hadde vært knall! Helst ikke på lån, da han kan forsvinne midt i sesongen. Liker ikke at Lustig ryktes bort, synes han kan få et år til i RBK-trøya. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Spørs på Hoftun. Han er vel ikke kjent for å gi penger til nye spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå