Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

La oss se på de sterke sidene til Rosenborg da:

+ Marek Sapara og dødballer

+ d skjer nå me en trønder når main spille Sjampions Lig

 

Men uansett, tror jeg Rosenborg kommer til å spille årets beste kamp i kveld. Som innlegget over sier, Rosenborg scorer (!), men det gjør nok dessverre Chelski også...

9520372[/snapback]

Hva var det jeg sa :innocent:

 

Forresten, jeg er drita nå :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaddaaaaa. 1 poeng på Stanford Bridge er bie vi kan være stolte over. Bare glem alt om Tippeliga frem til helga. Det skal hvertfall jeg gjøre, og bare sitte å godte meg over det triste fjeset til Mourinho. Synes forsvaret fungerte godt i dag. Noe det måtte gjøre for å holde tilbake det massive trykket. Glem alle skadene, sleivskuddene og stolpetreffene til Chelsea. Rosenborg klarte 1-1 på bortebane mot verdens beste lag.

Lenke til kommentar
La oss se på de sterke sidene til Rosenborg da:

+ Marek Sapara og dødballer

+ d skjer nå me en trønder når main spille Sjampions Lig

 

Men uansett, tror jeg Rosenborg kommer til å spille årets beste kamp i kveld. Som innlegget over sier, Rosenborg scorer (!), men det gjør nok dessverre Chelski også...

9520372[/snapback]

Hva var det jeg sa :innocent:

 

Forresten, jeg er drita nå :whistle:

9524417[/snapback]

Du er ikke den eneste som er drita i kveld. Tror hele norge henter fram skap-trøndern i kveld. Jeg er i allefall på fylla. Uavgjort borte mot en av verdens tre beste fotballlag, må bety at de går videre fra grupprespillet. Viva le Rosenborg! :thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Du er ikke den eneste som er drita i kveld. Tror hele norge henter fram skap-trøndern i kveld. Jeg er i allefall på fylla. Uavgjort borte mot en av verdens tre beste fotballlag, må bety at de går videre fra grupprespillet. Viva le Rosenborg!  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

9524695[/snapback]

 

 

Vi kan jo bare i våre villeste drømmer håpe. Men UEFA ser ihvertfall ikke helt borte ut da :D

Lenke til kommentar

Ciljan gjorde det ganske godt han og. Tror ikke Iversen hadde hjulpet så mye mer i angrepet. Er veldig fornøyd med den kreative friheten spillerne hadde i angrep. Vi fikk se mange lekre finter, noe som utvilsomt ville ha fått enhver forsvarsspiller i Tippeligaen til å sette seg ned å grine.

 

Nå kommer sikkert spørsmålet om hvorfor Rosenborg presterer såpass i Champions Leasgue og ikke i Tippeligaen. Min teori er at det handler om motivasjon og engasjemang. Spillerne i kveld var allerede motiverte til å prestere ute på banen, og gjorde mindre feil og gav masse ekstra. I Tippeligaen er det opp til treneren å bringe dette fram hver kamp, slik at spillerne skjønner at også akkurat denne kampen teller.

 

Forhåpentligvis så har Rosenborg spilt på seg såpass til motivasjon at dette går av seg selv nå til helga. Jeg gleder meg hvertfall til å gå ned til Lerkendal igjen å rope og klikke litt. ^^ I og med at Sandefjord spiller i blått så håper jeg spillerne får litt flashbacks ifra England.

Lenke til kommentar
Ciljan gjorde det ganske godt han og. Tror ikke Iversen hadde hjulpet så mye mer i angrepet. Er veldig fornøyd med den kreative friheten spillerne hadde i angrep. Vi fikk se mange lekre finter, noe som utvilsomt ville ha fått enhver forsvarsspiller i Tippeligaen til å sette seg ned å grine.

 

Nå kommer sikkert spørsmålet om hvorfor Rosenborg presterer såpass i Champions Leasgue og ikke i Tippeligaen. Min teori er at det handler om motivasjon og engasjemang. Spillerne i kveld var allerede motiverte til å prestere ute på banen, og gjorde mindre feil og gav masse ekstra. I Tippeligaen er det opp til treneren å bringe dette fram hver kamp, slik at spillerne skjønner at også akkurat denne kampen teller.

 

Forhåpentligvis så har Rosenborg spilt på seg såpass til motivasjon at dette går av seg selv nå til helga. Jeg gleder meg hvertfall til å gå ned til Lerkendal igjen å rope og klikke litt. ^^ I og med at Sandefjord spiller i blått så håper jeg spillerne får litt flashbacks ifra England.

9525029[/snapback]

Indeed. Bra sagt. Iversen representerer luftstyrke. Han kunne nok ha hjulpet en del. Erfaring har han flust av. Men Ciljan skal ha for en meget god kamp.

Lenke til kommentar
Nå kommer sikkert spørsmålet om hvorfor Rosenborg presterer såpass i Champions Leasgue og ikke i Tippeligaen. Min teori er at det handler om motivasjon og engasjemang. Spillerne i kveld var allerede motiverte til å prestere ute på banen, og gjorde mindre feil og gav masse ekstra. I Tippeligaen er det opp til treneren å bringe dette fram hver kamp, slik at spillerne skjønner at også akkurat denne kampen teller.

 

9525029[/snapback]

 

Med halve laget fra "Afrika" er det nok ikke helt den samme motivasjonen for tippeligaen som det var den gang det nærmest kun var trøndere på laget. De fleste spillerne i RBK ser på laget som et springbrett ut i Europa. Så da gir de ekstra i Champions League.

 

Er i hvert fall det jeg tror er grunnen, en teori det ser ut til at blant annet Skammelsrud støtter.

Lenke til kommentar

Hehe. Don't get me started. Tror faktisk jeg fysisk skalv i de siste tjue minuttene. Men det var egentlig verre når Rosenborg ledet. Da var jeg rett og slett uvel. Hadde egentlig mest lyst til å gå hjem å gjøre noe annet. Men er jo glad for at jeg ble igjen. Selv om det ble uavgjort ble det allsang nede på Three Lions. Trodde kanskje det skulle møte opp noen blåe og, men jeg så ikke noen i Chelsea drakt.

Lenke til kommentar
Steffen Iversen er ikke fornøyd med å være andrevalg som spiss og skal være på vei bort, i følge dagens Dagbladet.

9533025[/snapback]

Jeg mener at Ivers ikke har noe som helst å klage over...... Hadde han spilt bra, hadde han nok fortsatt vært førstevalget.

Han er den absolutt best betalte fotballspilleren i Rbk, og da må vi kunne forvente at han er blandt de som spiller best også.

Ivers må spille seg i form sies det, men han har jo hatt hele sesongen på seg til å gjøre netopp det..... uten å få det helt til.

Om det er innsatsen det står på, eller noe helt annet, vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...