Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakker vel om da vi røk mot Mlade Boretslag(?). Var vel året etter Brugge. Mot Brugge var vi bare et straffespark unna dog, nærmere enn dere var i år...

 

Qarabagh

 

Uansett, det er historie nå. Dere kan ikke fortsette å leve på suksessen dere hadde for 5-10 år siden. Når var sist dere gjorde noe stort i Europa? 4 år siden mot Valencia?

 

MartinF: Hvilken research? Skal dere skaffe flere forsterkninger på midtstopperplass, eller hva? Tar deg 5 sekunder å skrive hvorfor jeg lirer av meg bullshit.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Snakker vel om da vi røk mot Mlade Boretslag(?). Var vel året etter Brugge. Mot Brugge var vi bare et straffespark unna dog, nærmere enn dere var i år...

 

Qarabagh

Qarabagh var ikke i år. :)

 

MartinF: Hvilken research? Skal dere skaffe flere forsterkninger på midtstopperplass, eller hva? Tar deg 5 sekunder å skrive hvorfor jeg lirer av meg bullshit.

Det faktum at du ikke skriver Lustig på h.back.

Lenke til kommentar

Arg... Jeg satte ikke opp en forsvarslinje.. Jeg bare visste fram kandidatene dere hadde på midtstopperplass. Derfor jeg satt det opp med / istedenfor - Selvfølgelig er jeg klokkeklar over at dere har Tippeligaens beste sidebacker.

 

Dorsin-Høiland-Wangberg-Lustig

 

Klasse på sidene, men det er vel så mye fordi backene er fantastiske offensivt. Defensivt derimot, som var deres styrke ifjor, så ser det tynt ut, uten Stadsgaard og Demidov.

 

Edit:

 

3-1 til Ham-Kam faktisk. Som om det betyr noe. Laget vi stiller med, er ikke stort bedre enn det vi stilte med da andrelaget såvidt holdt plassen i andre divisjon ifjor. Ham-Kam er Adeccoligaen... You do the math.

 

Holder ikke akkurat matchen deres mot Follo mot dere heller... Selv om dere stilte toppet, og røk mot et lag som er på høyde med Kamma.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Bra vi har pre-season i alle fall. Tønsberg stilte vi også med svekket lag, men nok om det. Var ikke det som var poenget heller, bare det at enkeltresultater(spesielt i pre-season) ikke har en dritt å si.

 

West Ham gikk ubeseiret gjennom pre-season og holdt clean sheet i 5/7 kamper. Vi ser hvordan det gikk...

Lenke til kommentar

Er ganske i villrede om hva jeg skal tro om årets sesong egentlig. Starten er vanskelig for både Rosenborg og Vålerenga, og det kan endre mye i forhold til hvordan lagene gjør det resten av sesongen. Tror begge lag kan floppe, men tror mest sannsynlig at de begge kjemper side om side igjen mot slutten.

 

Ryktes på VPN at vi fikk muligheten og avslo DFH, siden vi siktet høyere enn det. Vet ikke om det er noe hold i det, eller om det bare er en simpel forsvarsmekanisme. Får vel uansett gratulere dere med en god signering(jinx?), nå som jeg har fordøyd overgangen. Skulle helst sett han i VIF selv, men utifra hva jeg kan lese på VPN er det ikke mange som deler det synspunktet; de mener han er for dårlig...

Lenke til kommentar

eveant: Navnene jeg nevnte var i midtforsvaret. Det er de folka dere har pr dags dato. Sammen med Nordberg da. Det er ikke sikkert at dere skaffer en ny midtstopper en gang, og må still med Wangberg-Bjärsmyr f.eks. Et laaangt steg ned fra Demidov-Stadsgaard.

Som sagt tidligere: "Forsvarsrekke med Lustig - Wangberg/Høiland - Lago - Dorsin vil nok være blant landets beste. "

Er du uenig i det?

Lenke til kommentar

Snakker vel om da vi røk mot Mlade Boretslag(?). Var vel året etter Brugge. Mot Brugge var vi bare et straffespark unna dog, nærmere enn dere var i år...

 

Qarabagh

Vi møtte FC København i fjor høst vi. Det var en meget jevn kamp, og vi hadde sannsynligvis vært i CL om vi hadde hatt litt mer tur på Lerkendal.

 

Uansett, det er historie nå. Dere kan ikke fortsette å leve på suksessen dere hadde for 5-10 år siden.

Du er faen ikke riktig mann til å si noe som helst. Det er KUN Rosenborg som har fått til noe i Champions League, men unntak av M***e som presterte å nå gruppespillet en gang for mange hundre år siden...

 

EDIT: Champions League

 

MartinF: Hvilken research? Skal dere skaffe flere forsterkninger på midtstopperplass, eller hva?

Du sier at vi jobber bare med en eller to spillere. Hva faen vet du om det?

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Kan bli spennende dette i en 4-1-4-1 formasjon.

Midtstoppere er selvfølgelig diskutable, men om ikke Bjärsmyr virkelig står frem så ser jeg ikke bort i fra at Høiland - Wangberg blir resultatet.

 

Örlund

Lustig - Høiland - Wangberg - Dorsin

Annan

Moldskred - Skjelbred - Henriksen - Fredheim Holm

Prica

Lenke til kommentar

Poenget er vel at VIF misslyktes totalt når dem prøvde seg. Folk lo av dem (som er vanlig kost egenltig) og da mye. Når du tar med alle gangene RBK har prøvd seg så må du en eller annen gang feile. Det kan aldri være perfekt. Er jo flere lag som burde klart det, men som ryker enkelt.

VIF fikk den sjansen og du kan forlange av spillere som ikke er så mye i CL at de faktisk skal gi alt, og mer enn det.

Stabæk gjorde det tålig bra, de hadde uflaks. VIF var bare rævva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...