Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Bare Riise, Gamsten og Carew. Når de er blitt så gamle at de ikke egner seg i utlandet. Jeg håper virkelig ikke de tror at de kan komme tilbake hit, kreve en plass på laget for så å vinne serien. Om de skal komme, får de komme mens de fremdeles kan spille. Jeg gidder ikke noe Flo-bomkjøp igjen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ifølge klanen var det ikke så farlig.

- Vi er glad i Daniel, han er ekte Oslogutt, supplerer den andre av Klanens talsmenn, Espen Knutsen.

- Og det fins mye verre ting enn å gå til Rosenborg. Brann og Lillestrøm, for eksempel.

Frykter han vil falle inn i kategorien som Olsen og Moldskred gjorde. Lovende spiller som ikke får ut potensialet. Men håper på det beste selvsagt.

Nå er Knutsen veldig flink til å gjøre jobben sin da. Å streve etter å gi Klanen et stuereint bilde i media. Han er ikke så snill på tribuna.

Lenke til kommentar

Det er bra du ikke har noe med oss å gjøre da. Bortsett fra de to gangen i året dere blir sunget ut, både på Ullevaal og på Lerkendal ;)

På Lerkendal :!:

På Ullevaal så er det jo nesten ingen som møter opp uansett :p

Jeg er enig i at vi har altfor få tilskuere på Ullevaal, men det er uansett bedre med 13.000 som synger enn 20.000 som drikker kaffe.

Håper virkkelig du ikke tror de kommer til Vålerenga. Uannsett alder.

Hva jeg tror eller ikke har ikke en dritt å si så lenge de har uttalt at de har lyst til å avslutte karieren i Norge, da helst i Enga.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ganske sikker på at ingen av de tre nevnte kommer til Vålerenga. De sa muligens noe tullball at de kunne dra til Enga etter karrieren i en håpløs repotasje med Nettavisen tatt på Norgestrening. De måtte rett og slett si et norsk lag, og Enga var\er ''poppis''.

Ikke faen om verken Carew, Gamst eller Riise(kanskje litj-riise) drar på seg den blå drakta. Minst av alle Carew.

Lenke til kommentar

Haha, morro med folk som hinter på at dere har bedre tribuneliv enn oss. Lykke til med evighetssangene neste år også, det er forferdelig kjedelig å høre på.

Det er jævlig lett å se hvorfor DFH vil bli mislikt av Vålerenga. Jeg er/var selv kjempefan av gutten, har støttet han hele veien, og har alltid sagt, og sier fortsatt, at han er en veldig god fotballspiller. Men han signerte for Aalborg, allerede før vi hadde gått i forhandlinger med noen andre lag, dette er egentlig greit siden han hadde rett til det, men veldig hyklersk i forhold til at han hadde mast tidligere om at Vålerenga skulle få gode penger når han en dag dro.

Jeg skjønner at han etter 5 år i Vålerenga, er keen på å prøve seg på noe nytt, spesielt når Aalborg skilter med CL og storlag ute i Europa. Så jeg velgte å godta avgjørelsen hans, selv om jeg syntes det var litt kjipt gjort.

Men at han nå drar til Rosenborg, vår argeste konkurrent i ligasammenheng, i en sesong hvor de sliter med midler for å finne gode nok spillere, ja da blir det for mye for meg. Han kommer for å hjelpe Rosenborg i å ta gullet på nytt, noe som betyr at han går mot Vålerenga som klubb.

Nå vet vi ikke om Vålerenga i det hele tatt har ønsket Fredheim Holm tilbake da. Vi får håpe for hans skyld, at vi ikke hadde det. Gutten var jo her i høst og trente på Valle, så det kan ikke ha vært vanskelig å komme i samtale med han heller.

Uansett, han er 1 av 2 spillere dere jobber med å skaffe. Da får dere maks en midtstopper til, og må stille med Lago/Bjärsmyr/Wangberg/Høiland... Lykke til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, morro med folk som hinter på at dere har bedre tribuneliv enn oss. Lykke til med evighetssangene neste år også, det er forferdelig kjedelig å høre på.

Det er jævlig lett å se hvorfor DFH vil bli mislikt av Vålerenga. Jeg er/var selv kjempefan av gutten, har støttet han hele veien, og har alltid sagt, og sier fortsatt, at han er en veldig god fotballspiller. Men han signerte for Aalborg, allerede før vi hadde gått i forhandlinger med noen andre lag, dette er egentlig greit siden han hadde rett til det, men veldig hyklersk i forhold til at han hadde mast tidligere om at Vålerenga skulle få gode penger når han en dag dro.

Jeg skjønner at han etter 5 år i Vålerenga, er keen på å prøve seg på noe nytt, spesielt når Aalborg skilter med CL og storlag ute i Europa. Så jeg velgte å godta avgjørelsen hans, selv om jeg syntes det var litt kjipt gjort.

Men at han nå drar til Rosenborg, vår argeste konkurrent i ligasammenheng, i en sesong hvor de sliter med midler for å finne gode nok spillere, ja da blir det for mye for meg. Han kommer for å hjelpe Rosenborg i å ta gullet på nytt, noe som betyr at han går mot Vålerenga som klubb.

Nå vet vi ikke om Vålerenga i det hele tatt har ønsket Fredheim Holm tilbake da. Vi får håpe for hans skyld, at vi ikke hadde det. Gutten var jo her i høst og trente på Valle, så det kan ikke ha vært vanskelig å komme i samtale med han heller.

Uansett, han er 1 av 2 spillere dere jobber med å skaffe. Da får dere maks en midtstopper til, og må stille med Lago/Bjärsmyr/Wangberg/Høiland... Lykke til.

Kortsynt much?

RBK stiller jo med samme kort, CL og Europa spill.

At du klarer å se med supporterbrillene dine på er nokså tydelig, er da mange arenaer i Norge som har et godt tribuneliv, og tørr å påstå at Lerkendal er en god hjemmearena, Enga fans lager liv, ikke tvil om det... men på Lerkendal så er det ingen som overgår kjernen.... sånn er det bare.

Forsvarsrekke med Lustig - Wangberg/Høiland - Lago - Dorsin vil nok være blant landets beste.

Lenke til kommentar

Lustig? http://www.rbk.no/incoming/article190329.ece

Lenke til kommentar

Aalborg var i CL, spilte jevnt med Manchester United og lignende. Dere ryker i EL mot storheten Aris. Dere sliter med å holde fortsette det store forbruket, og har uttalt at dere ikke er i nærheten å matche de 20 millionene Molde har.

Sier ikke at Klanen overgår RBK på Lerkendal, men Vålerenga hjemme, er bedre stemning enn Rosenborg hjemme, det er jeg ganske så sikker på.

Rosenborg er en rivaliserende klubb, det burde være nok til å holde seg unna fra før. Når han i tillegg, etter 5 år hvor vi ga han tillit, hørte på hans krav om spissplass, og ga han kapteinsbindet, bare for at han stikker til Aalborg når vi ønsker å beholde han, ja, da er det enkelt og greit at det blir buing.

eveant: Navnene jeg nevnte var i midtforsvaret. Det er de folka dere har pr dags dato. Sammen med Nordberg da. Det er ikke sikkert at dere skaffer en ny midtstopper en gang, og må still med Wangberg-Bjärsmyr f.eks. Et laaangt steg ned fra Demidov-Stadsgaard.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Tror ikke det er på sin plass å rakke ned på RBK for sin innsats i Europa, med tanke på at det er den eneste klubben her i landet som har ambisjoner utenfor landets grenser. Tar gjerne mot kritikk, men vi prøver hvertfall. Om det er flere klubber her i landet som vil bli med så er de hjertelig velkommen.

Fint å se folk bekymre seg for mangelen på midtstoppere, men tror flere undervurderer Wangberg som definitivt kommer til å kjempe om fast plass i år. Lago og Bjärsmyr har fått ny motivasjon og Høiland har forhåpentligvis rutinen inne. Med en midtstopper til så ser det ikke så mørkt ut som folk skal ha det til.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...