Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DFH er en skitten spiller som har mistet all respekten han fikk fra Klanen. Tror han kommer til å bli ganske sjokkert når han går ut på Ullevaal-matta og får høre vår mening om han.

:tease:

Tror heller jubelen på Lerkendal blir en bedre motivator enn en kamp med buing fra klanen :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

På hvilken måte er vi en smålig gjeng? Jeg veit ikke hvordan det er i Kjernen, men her i Klanen pleier vi ikke være veldig fornøyde med spillere som går til et hatlag. Spillere som går til RBK, Brann og LSK vil alltid bli sett på som alle andre i klubben. En gjen verdiløse, innavla bønder.

Lenke til kommentar

På hvilken måte er vi en smålig gjeng? Jeg veit ikke hvordan det er i Kjernen, men her i Klanen pleier vi ikke være veldig fornøyde med spillere som går til et hatlag. Spillere som går til RBK, Brann og LSK vil alltid bli sett på som alle andre i klubben. En gjen verdiløse, innavla bønder.

Hatlag? Trodde det var Brann og Lillestrøm jeg.

Kan også være takknemlige for den innsatsen han har gjort. Ingen av oss som myrdet verken Stoor eller Arason.

Lenke til kommentar

Brann og LSK (og Liin som en gang var) er i utgangspunktet de hatlagene vi har, men med RBK som den største konkurrenten har laget seilt opp som et av lagene, jeg i hvertfall, hater. Jeg er takknemlig for innsatsen han gjorde hos oss og ønsket han all lykke i Danmark, men når han drar til et av hatlagene, mister jeg all respekten for han. Det veit DFH jævla godt også.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Ifølge klanen var det ikke så farlig.

- Vi er glad i Daniel, han er ekte Oslogutt, supplerer den andre av Klanens talsmenn, Espen Knutsen.

- Og det fins mye verre ting enn å gå til Rosenborg. Brann og Lillestrøm, for eksempel.

Frykter han vil falle inn i kategorien som Olsen og Moldskred gjorde. Lovende spiller som ikke får ut potensialet. Men håper på det beste selvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...