DJ_Dark Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Meget skadeforfulgt, men Rosenborg har vist før at de kan drive med skadeforebyggende (les: Stadsgaard). Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 For 1-2 mill er risken verdt å ta Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Han kommer for omtrent ingenting (me likes) og så lenge Schwabe gjør jobben sin så bør han klare å holde seg skadefri. Så får vi se hvor god han er. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hahaha, jeg ler! DFH har blitt linket til VIF i flere uker, har jeg lest. At vi snapper han foran øyenene til Enga er perfekt! Klarer DFH å bli skadefri, så blir han knallgod! 1 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Enig, Genialt trekk mtp hvor lite han koster! Og fantastisk moro å se VIF-gjengen grine og kalle Fredheim Holm en judas Endret 18. januar 2011 av Sagberg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 DFH er en skitten spiller som har mistet all respekten han fikk fra Klanen. Tror han kommer til å bli ganske sjokkert når han går ut på Ullevaal-matta og får høre vår mening om han. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 DFH er en skitten spiller som har mistet all respekten han fikk fra Klanen. Tror han kommer til å bli ganske sjokkert når han går ut på Ullevaal-matta og får høre vår mening om han. Tror heller jubelen på Lerkendal blir en bedre motivator enn en kamp med buing fra klanen 1 Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 DFH er en skitten spiller som har mistet all respekten han fikk fra Klanen. Tror han kommer til å bli ganske sjokkert når han går ut på Ullevaal-matta og får høre vår mening om han. Smålig gjeng 4 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Gutten har vært ett "talent" i 9 år... Lykke til Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 På hvilken måte er vi en smålig gjeng? Jeg veit ikke hvordan det er i Kjernen, men her i Klanen pleier vi ikke være veldig fornøyde med spillere som går til et hatlag. Spillere som går til RBK, Brann og LSK vil alltid bli sett på som alle andre i klubben. En gjen verdiløse, innavla bønder. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Vi kan vel minne om Steffen "rosenborg er ræva" Iversen. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 På hvilken måte er vi en smålig gjeng? Jeg veit ikke hvordan det er i Kjernen, men her i Klanen pleier vi ikke være veldig fornøyde med spillere som går til et hatlag. Spillere som går til RBK, Brann og LSK vil alltid bli sett på som alle andre i klubben. En gjen verdiløse, innavla bønder. Hatlag? Trodde det var Brann og Lillestrøm jeg. Kan også være takknemlige for den innsatsen han har gjort. Ingen av oss som myrdet verken Stoor eller Arason. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Brann og LSK (og Liin som en gang var) er i utgangspunktet de hatlagene vi har, men med RBK som den største konkurrenten har laget seilt opp som et av lagene, jeg i hvertfall, hater. Jeg er takknemlig for innsatsen han gjorde hos oss og ønsket han all lykke i Danmark, men når han drar til et av hatlagene, mister jeg all respekten for han. Det veit DFH jævla godt også. Endret 18. januar 2011 av Olum Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hadde vært flau om jeg hadde hatt noe med den gjengen å gjøre. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Vålerengens Idrettsforenings supportere, ja. 2 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det er bra du ikke har noe med oss å gjøre da. Bortsett fra de to gangen i året dere blir sunget ut, både på Ullevaal og på Lerkendal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Trodde ''alle'' norske spillere i utlandet ville til Vålerenga jeg? Tok vist feil der. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ifølge klanen var det ikke så farlig. - Vi er glad i Daniel, han er ekte Oslogutt, supplerer den andre av Klanens talsmenn, Espen Knutsen. - Og det fins mye verre ting enn å gå til Rosenborg. Brann og Lillestrøm, for eksempel. Frykter han vil falle inn i kategorien som Olsen og Moldskred gjorde. Lovende spiller som ikke får ut potensialet. Men håper på det beste selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå