Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De bydde 15 millioner. Annan har 1 år igjen av kontrakten, så vidt jeg kan forstå. Huseklepp sin varer i 2 1/2 år til. Moa hadde vel en 3 år eller noe, da han dro for 10 mill...

 

Som jeg har sagt før, hyklersk av en RBK-fan å klage på at andre klubber ikke slipper spillerene sine.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Forskjellen er vel å selge Annan for en gi-bort-pris i steden for å selge fyren til overpris som Brann driver med. Moa gikk for 12 mill, en grei sum, som også Huseklepp burde blitt solgt for. Annan vil jeg si er en bedre spiller i forhold til sin posisjon enn det Moa var på topp. Sevilla bydde vel 8M først og da var det greit at de avslo, men når de har kommet opp til 15M og de avslår glatt begynner jeg som MartinF å lure. Jeg vil gjerne ha 20M for han, men når det først kommer bud på 15M er det greit å godta.

 

en av grunnene hvorfor RBK overpriser Annan sånn er vel delvis pga en liten sum av pengene går til Start

Vet du hvor mange prosent?

Lenke til kommentar

Kontraktstid har også en del å si når det kommer til pris. En Moa med kontrakt i 3 år, vil jeg si har mer verdi enn en Annan med kontrakt i 1 år. Moa gikk for 10, mens Annan blir avslått på 15.

Mulig det, men når det kommer til Huseklepp og Brann så godtok Huseklepp en ny kontrakt så Brann skulle tjene litt. Problemet nå er at de krever såpass mye at de som var temmelig interessert ikke vil.

 

Et sted mellom 10 og 20

Ok. Har nok litt å si på prisen det ja.

 

 

Ser at det står at RBK krever godt over 20M. Det er i så fall helt latterlig av klubben.

Lenke til kommentar
Ser at det står at RBK krever godt over 20M. Det er i så fall helt latterlig av klubben.

Takk. Da er det greit :p

 

Syntes det virker litt rart av Brann selv, og jeg synes Huseklepp fortjener bedre. Syntes han tok det fint jeg, og sa at han ville snakke med klubben direkte istedenfor gjennom media.

 

Men lets face it, Brann kommer til å rykke ned uten Huseklepp. Men det kan jo skje uansett.

 

Dere ryktes forresten med Yssouf Koné. Tanker om dette?

Lenke til kommentar
Dere ryktes forresten med Yssouf Koné. Tanker om dette?

 

Han har jo vist at han kan holde Champions League-nivå, så han er hjertelig velkommen tilbake. Slik jeg ser det er situasjonen i Rosenborg litt kritisk med tanke på spillerflukt;

- Anthony Annan kommer nok til å forlate klubben straks. Sevilla med siste bud å ghaneseren.

- Michael Lustigs kontrakt går ut etter 2011-sesongen og har vist at han holder høyt nivå.

- Per Ciljan Skjelbred kommer nok også til å gå til utlandet snart. Newcastle har vist interesse for den nåværende RBK-spilleren som har vært lengst i klubben, og selv har han fryktelig lyst til å ta stefet ut i Europa.

- Michael Bjärsmyrs låneavtale går ut i sommer og han returnerer til Panathinaikos. Har ikke overbevist som erstatter for Statsgaard.

- Vadim Demidov har stukket av til spansk fotball, nærmere bestemt Real Sociedad.

- Kris Stadsgaard, som av en eller annen merkelig grunn blitt betegnet som treig av Málaga-fansen, stakk i august.

- Steffen Iversen til Crystal Palace.

- Kjell Rune Sellin blir å finne i oransj Aalesund-drakt i 2011.

- Markus Henriksen har ikke blitt linket til noen klubb som jeg har lagt merke til, men hans spill i 2010 må ha blitt lagt merke til også utenlands.

 

Som man ser, blir lista lang. Inn har foreløpig Jan Jönsson hentet sin tidligere elev i Stabæk, Jon Inge Høiland. Hadde også vært artig å sett Alexander Tettey tilbake i Trondheim, selv om det er en smule urealistisk. Håper "Janne" utnytter overgangsmarkedet maksimalt og får hentet kvalitet.

Lenke til kommentar

Jeg har mine tvil om at Skjelbred reiser ut. Gutten har jo nettopp fått en unge, regner med han ønsker at han skal få sine først år i Trondheim.

 

Godt poeng, men Per er blitt 23 år og lysten på proffkarriere. Realistisk i mine øyne, men også en mulighet for at han blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...