Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi sann, dårlig dag i dag?

 

Det jeg poengterte kjære venn, var at Carew kommer til å forlange en lønn som er opp mot det dobbelte av hva best betalte pr i RBK i dag har. Når han da er latterlig dårlig når han ikke er i form, langt over normalt skadeplaget, syter og klager på treneren offentlig i media, er ikke dette en spiller jeg vil se i RBK. Selvfølgelig ville han vært en skikkelig styrke for oss når han er i form, men det skjer bare hvert skuddår og da blir det ikke all verden til forsterkning gitt.

 

Earth to kjartan: Carew er en fotballspiller som alltid har gått dit det er mest penger. En såkalt pengehore.

Lenke til kommentar

Selv om Carew er over snittet vil jeg fortsatt ikke se han i RBK. Han er dyr, skal ha høy lønn, begynner å bli gammel, mye skadet og generelt sutrete. Selv om snittet i Tippeligaen er dårligere enn i PL så fortsatt 1000 minutter på banen uten mål dårlig for en spiss. RBK trenger en langt mer mål farlig spiller enn Carew. Han under presterer jo gang på gang på landslaget, allikevel får han spille fordi folket tror han løfter oss. Men å slå en pasning høyt i luften for at så Carew skal vinne er gammeldags og kjedelig.

Poenget er at Carew burde eldes et annet sted en RBK.

 

Det jeg mener vi trenger er spillere i den perfekte alderen, da helst starten av 20 årene. Som har en framtid som fotballspillere og som kan bli etablerte Rosenborg spillere en dag og bygge et nytt storlag opp. Skal vi kjøpe spillere i 30-årene hele tiden vil de fortere bli borte og vi taper dermed på å ha de i klubben.

 

Ciljan er et godt eksempel på at man må slippe til de unge, selv om han kommer fra egen stall er han uten tvil en av Rosenborgs beste menn når han spiller på sitt beste. Vi må finne igjen det mønsteret som gjorde oss så gode på 90-tallet og ta det inn i 2011 å prøve å bygge på noe nytt. Ikke bare være fornøyde med å vinne tippeligaen. Europa er der ute og venter på oss, vi har kommet langt før og selvfølgelig kan vi komme langt med vilje og tro!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...