Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saré klarer ikke å fylle et evt. tomrom Annen vil gi.

Og med Ivers i Palace og Prica som knapt scorer i Europa, så er det tynt i angrepsrekkene.

Vi skulle fått en Solskjær-type som kan lage mål hvor ingen andre kan, og gjøre det lille ekstra for å få med gutta!

Lenke til kommentar

Ja huff, 18 mål på 18 kamper for RBK er ikke noe å trakte etter.

Hvis John Carew hadde signert for RBK i dette vinduet vil han bli toppscorer i Norge de neste to årene.

For over 10 år siden ja. Er han like målfarlig som da? Scorer han for landslaget? Scorer han for Villa? Nei, gutten lager ikke mål. Så send han gjerne til VIF. Jeg er ikke interessert i å ha en spiss i Rosenborg som ikke scorer mål, og samtidig skal ha en lønn på ~7 mill. (Derfor er jeg også positiv til at Iversen ble solgt)

Det at du vektlegger målraten hans i Premier League når det er snakk om et opphold i Rosenborg og Tippeligaen er jo litt rart. Rade Prica scoret 1 mål i sin ene sesong i PL.

Hva med Jermaine Defoe da? Er han god nok for RBK?

Defoe og Carew har ca like mange spilte minutter og står begge uten scoring i årets PL sesong. Jeg tror både Carew og Defoe hadde styrket Rosenborg. Med din logikk vil ingen av de styrke Rosenborg da de ikke har scoret i årets Premier League med rundt 1000 minutter tilsammen.

for at du skal forstå avsnittet over:

EARTH TO SAGBERG: Norsk fotball holder et lavere nivå en Premier League.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...