MartinF Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Den er jo tydeligvis oppdatert, siden Rosenborg falt under 100 etter kampen mot Aris. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Er den der oppdatert og basert på nåtidens resultater? I så fall, Dortmund på 84? De herjer jo atm. Husk at den lista baserer seg på de siste 5 årene om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Aha, det forklarer en del. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Annan vurderer å skrive ny kontrakt btw. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hatt mye å drikke? Begynner å bli sent. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Meget edru faktisk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 RBK.no Her. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Meget edru faktisk. Kilde? Haha, trodde du ville ha kilde på at DJ var edru Vært digg om Annan hadde skrevet ny kontrakt! Greit å få med ivers videre også, bare han går et prar-tre millioner ned i lønn. 4 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hadde vært fantastisk med ny kontrakt til Annan, så lenge det skjer nå i vinter, og ikke skal "skje" i slutten av neste sesong. Litt kjipt om en slik spiller forsvinner gratis/ på billigsalg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Meget edru faktisk. Kilde? Haha, trodde du ville ha kilde på at DJ var edru Hahaha. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Jon Inge Høiland blir med Jönsson fra Stabæk. Deres meninger om det? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Slet ikke Høiland med spilletid på Stabæk til og med? 33 år gammel forsvarsspiller som i sin prime ble prioritert bak Storbæk på landslaget. Blir ikke nevneverdig imponert/skremt. Stadsgaard/Demidov er liksom et greit stykke unna Høiland/Bjärsmyr Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jon Inge Høiland blir med Jönsson fra Stabæk. Deres meninger om det? Kilde? Jeg syns det er helt ok. Han holder TL-standard, og vi trenger en midtstopper... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jon Inge Høiland blir med Jönsson fra Stabæk. Deres meninger om det? Kilde? Jeg syns det er helt ok. Han holder TL-standard, og vi trenger en midtstopper... Nå er vel strengt tatt Høiland høyreback. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Nå går han i stedet gratis til Rosenborg der han er påtenkt å erstatte Vadim Demidov som midtstopper. Annan ryktes til Sevilla også. Du verden så mange temperementsfulle afrikanere de skal ha der da. Endret 20. desember 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nå er vel strengt tatt Høiland høyreback. Trodde han var midtstopper jeg... My bad Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jon Inge Høiland blir med Jönsson fra Stabæk. Deres meninger om det? Kilde? Jeg syns det er helt ok. Han holder TL-standard, og vi trenger en midtstopper... Nå er vel strengt tatt Høiland høyreback. Å? Når spilte han sist høyreback for Stabæk, da? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Han vil nok brukes som midtstopper. Tror ikke Høiland kan matche seg med Lustig på høyrebacken. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nettopp, ja Jeg kjenner jeg gleder meg latterlig mye til Janne kommer. Tror han kan få til mye faktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå