Sjuki Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 er det mulig? :!: http://fotball.adressa.no/uefa/article187104.ece Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hahahaha. Da er du greit oppmerksomhetssyk! EDIT: Han som blir intervjuet etterpå der er jo Bagh! Endret 1. desember 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Uten at jeg har sett videoen enda har jeg en anelse om hvem det var som blottet seg. Oh lord. Denne skal huskes lenge! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Haha. Så fullstendig random. Han valgte ikke rett dag å gjøre det stuntet. Kan neppe være noe mye å vise fram i den tempen der. Mye fokus på kulda og lite fokus på fotballen i media før kampen. Kan jo virke positivt for RBK sin del. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Også baris der. Imponert jeg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Grisestygg takling fra Annan, er vel heldig som fortsatt er på banen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Annan svin! ut med pakket! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ser ikke hvordan denne kampen har noe som helst med Brann-supportere og gjøre. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Annan svin! ut med pakket! Fei for din egen dør. At en Brann-supporter kommer å klager på taklinger er hykleri på HØYT nivå. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ser ikke hvordan denne kampen har noe som helst med Brann-supportere og gjøre. De tok jo vinterferie for en måned siden. De har ikke noe annet å bedrive desverre. 4 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Annan svin! ut med pakket! Fei for din egen dør. At en Brann-supporter kommer å klager på taklinger er hykleri på HØYT nivå. Akkurat det er det ingen tvil om. Omgangen er generelt middelmådig. Var et latterlig mål vi slapp inn. Bjärsmyr har gjort noe bra i dag, men svikter når det gjelder. Greit du skal falle av, men ikke så langt bak. Du gjorde det samme mot Atletico og. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Annan svin! ut med pakket! Fei for din egen dør. At en Brann-supporter kommer å klager på taklinger er hykleri på HØYT nivå. det er en utbredt misforståelse at Brann driver på med stygt spill. Både Bakke og Austin går alltid inn for å ta ballen. Ser ikke helt hvordan man klarer å blande inn Brannspillere her. Annan derimot er som en liten mus, gnager og klyper. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Hahahaha 3 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hahahaha This. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Å være på ballen betyr ikke automatisk at taklingen er gyldig. Ville heller hatt gnaging og klyping i rumpa istedet for det her. http://www.youtube.com/watch?v=xYv4ja2kGGU Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 REN takling?! Det er jo knotter i knehøyde hvor han tilfeldigvis tar ballen først. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det var glatt i trappen opp til ØØ... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Du falt? :!: Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Nei, jeg tenkte heller at det var mer givende info (om kampen) enn selve kampen i seg selv... Skal sies at jeg nesten gjorde det. edit: eller så synes jeg rbk var litt tafatte i mottakene. Synes de brukte litt for mange touch før de fikk kontroll på ballen, men jeg griner ikke akkurat over tapet Endret 1. desember 2010 av Sjuki Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kaldt.... Neste gang tar eg heller turen opp til kjernen for å hoppe litt rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå