Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Da var jeg hjemme fra Lerkendal også. Helt latterlig lite folk, kaldt, men masse morsomme innslag. Kjernen gjorde det de kunne for å få med resten av stadion, men det var ikke så lett... Alle sanger med Rosenborg ble byttet om til Roar Strand, og det passet jo fint. Høydepunktet var når RBK fikk straffe, og Roar ble hentet opp fra Garderoben for å ta den. Bommer på første, men får tildelt en ekstrastraffe... :p Syns det til tider gikk veldig fort på banen også, så selve kampen ble jo en fin blanding av show og seriøs spilling. Etter x antall minutter med piping på Hoseth, så fikk han sannsynligvis sin første (og siste) applaus fra tilskuerne på tribunen etter å ha snakket varmt om Roar. Mini gjorde en artig jobb på sidelinjen og kom med flere morsomme innslag, blant annet intervju med linjedommer midt under kampen, noe Eggen ikke vil ha noe av... :D

 

Selv om det var lite folk, så er dette et minne for livet. Min største Rosenborg-helt takker for seg, og det har vært en glede å følge Roar alle årene siden jeg var på min første RBK-kamp som 5-åring. Jeg vil bare benytte muligheten for å takke for alt du har gjort for Rosenborg, for Trodheim og for resten av fotballnorge. Du vil alltid være den største - Uansett.

 

Bilder kommer.

 

 

Det var korrekt å gje han ny straffe. Keeperen stod en meter for langt ute. ;) Bare se på oppsummeringen til adressa.

Men uansett skremmende få på Lerkendal i dag...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eggen sendte alle i angrep og lot de kontre oss i senk med bare to forsvarere igjen.

 

Ja, så dette gang på gang (se video på RBK.no).

At RBK ikke scorte i løpet av kampen er meg et under, for de hadde en del 100% sjangser.

Det som er skremmende er at både Dorsin og Lustig løper opp som ving uten at Annan legger av, så til slutt står vi igjen med 2 "trege" midtstoppere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...