Sjuki Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kampen kunne i det minste blitt lagt på fredag eller lørdag. Slik at man kunne hedre han på flere måter, som om man ikke kunne gjort det på en vanlig ukedag. Men dere kommer garantert til å skyte meg for at jeg ikke dro bort på Lerkendal i dag. Ei heller har jeg ikke en god unnskyldning for det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Du, er en idiot. 4 Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 I know. Derfor fikk du en + Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Fikk bilde fra Shurger på mobilen nå. Det er faktisk helt trist hvor få det er på stadion. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Det viser seg at det er Bilettservice som virkelig har kuket det til her. Mange som har prøvd å bestille har fått beskjed om at det ikke har vært plasser ved siden av hverandre eller at det har vært utsolgt. Når mange ville ha med seg barna var spredte plasser uaktuelt. Leser dette på RBK Live på rbk.no og jeg merker at jeg faktisk blir mektig irritert. At mange ikke drar fordi de blir lurt til å tro det er fullt av Billettservice er trist. Jeg blir virkelig flau på Billettservice vegne. Hadde det også vært i helgen eller evt en time senere hadde det vært noen fler i alle fall. Endret 11. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hjelpe meg. Katastrofalt. Flaut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 (endret) DOMMERN E FRA TRONDHJÆM, ÅÅÅÅ DOMMERN E FRA TRONDHJÆM!! Mush tæssen meter i offside, men dommern "overså" det. Haha, Mini prøver å intervju linjedommeren som er skuffet over at han selv vinket for offiside. Han er jo fra Kolstad... :!: Endret 11. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 I dag er jeg flau over å være trønder. Har aldri opplevd dårligere stemning. Ingen sang knapt... så er det tomt over alt. FLAUT 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Syns ikke det var så ille egentlig, hadde fryktet mye dårligere oppmøte. Billettservice hadde jo klusset det til noe sykt, sto en halvtime i kø for å kjøpe billetter uten at køen flytta seg. Heldigvis lot de folk få komme inn gratis etter det. Uansett: Bøyer meg i støvet for den mannen: Roar Strand Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kjipt. Var derfor du ringte, Steinar? Kjørte forbi lerkendal ca 1930, så jævla glissent ut ja. :/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Kjenner dere hverandre? :F Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Syns forresten Mini var sykt flink og morsom i de innslagene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Da var jeg hjemme fra Lerkendal også. Helt latterlig lite folk, kaldt, men masse morsomme innslag. Kjernen gjorde det de kunne for å få med resten av stadion, men det var ikke så lett... Alle sanger med Rosenborg ble byttet om til Roar Strand, og det passet jo fint. Høydepunktet var når RBK fikk straffe, og Roar ble hentet opp fra Garderoben for å ta den. Bommer på første, men får tildelt en ekstrastraffe... Syns det til tider gikk veldig fort på banen også, så selve kampen ble jo en fin blanding av show og seriøs spilling. Etter x antall minutter med piping på Hoseth, så fikk han sannsynligvis sin første (og siste) applaus fra tilskuerne på tribunen etter å ha snakket varmt om Roar. Mini gjorde en artig jobb på sidelinjen og kom med flere morsomme innslag, blant annet intervju med linjedommer midt under kampen, noe Eggen ikke vil ha noe av... Selv om det var lite folk, så er dette et minne for livet. Min største Rosenborg-helt takker for seg, og det har vært en glede å følge Roar alle årene siden jeg var på min første RBK-kamp som 5-åring. Jeg vil bare benytte muligheten for å takke for alt du har gjort for Rosenborg, for Trodheim og for resten av fotballnorge. Du vil alltid være den største - Uansett. Bilder kommer. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Roar danser som en helt. Var ekstremt kaldt på Lerkendal idag. De Øvre stadionene var jo stengt av, så syns ikke det var så verst oppmøte. Skulle seff ha vært flere men, håpløs dag å ha kamp på. Roar skulle ha ventet til Juni syns jeg(han hadde det valget) Endret 11. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Synd Eggen ikke danset :+ Dommern dansa tilogmed! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Synd Eggen ikke danset :+ Dommern dansa tilogmed! :+ ( ) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kjenner dere hverandre? :F Jepp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå