Samcki Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sier litt om Tippeligaen, når de to beste lagene får tilsammen 1 poeng mot Kongsvinger og Hønefoss. Virker som om motivasjonen kan være en faktor. Virker som om serien allerede er avgjort. Nei, vent... Med EL kamp denne uken så virker det som om alt gikk i 40% mot kongsvinger. Kjedelig kamp som til slutt bare stod på tv`en i bakgrunn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Dersom de faste spillerne ikke er motiverte, så skjønner jeg virkelig ikke at de tar plassene fra særs motiverte og utrolig talentfulle unggutter som Oviasu, Bakenga og Åsen (m.fl). Håpløst! 2 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Vi spiller faen så dårlig nå! Null presisjon! EDIT: Bare jeg som ikke takler Løken og Scheie? Scheie er mer opptatt av fargene på sokkene som keeperen til Kongsvinger hadde i 1967, da laget spilte mot Drøbakk, enn å kommentere det som skjer i kampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Hahaha. Godt sagt! Henriksen blant topp 100 talenter. Eneste andre norske er Singh fra Vålerenga. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kamptråd noen? Gleder meg til kamp i kveld, håper "eggen" effekten slår til 100% på hjemmebane! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Gleder meg til kamp jeg og. Håper bare jeg rekker å komme meg til Lerkendal før kampstart... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Ble mye klipping osv fra forrige tråd Kamptråd: RBK-At.Madrid 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ser RBK har 2 kampen igjen i EL, er ikke noe særlig sjanse for at de kan gå videre så vidt jeg kan se? En hjemmekamp, men den er mot Leverkusen og det gikk jo ikke akkurat så bra sist gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Leverkusen var et ekstremt arbeidsuhell. Det var den kampen Rosenborg har vært værst i år. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Leverkusen var et ekstremt arbeidsuhell. Det var den kampen Rosenborg har vært værst i år. Off, ikke nevn arbeidsuhell. [shame]Follo.[/shame] Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Samme periode. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Samme periode. Knows. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skjønner ikke helt hvorfor publikum svikter. I går var det jo litt over 14 tusen. Har ikke RBK planer om å trekke 20k + på hver hjemmekamp? En voksen bilett i går kostet jo 600kr. Er ikke det litt stivt? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Såvidt jeg vet er det UEFA som bestemmer prisene på europacup-kampene. Var vel 420 uten sesongkort på kjernen i går, og 280 med. Det var verdt pengene med den 2. omg vi fikk i går. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg betalte 280 per billett på Kjernen, det er akseptabelt, men jeg skjønner godt at folk dropper å sitte i kulden når det koster den 600 kroner. Dog, håpløst at det ikke er flere enn 14 000 på Lerkendal mot fjorårets vinner. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Når man allerede har spøtta 4000 i sesongkort og må ut med nesten et halvt sesongkort for tre kamper, da sier det seg selv, hvorfor så få kommer på kamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Folk betaler glatt det dobbelte om det er Champions League. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Problemet er jo at det ikke er Champions League Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Satser på at det blir flere folk neste torsdag! Gleder meg sykt til å hedre Roar! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg og! Noen som har hørt noe om noe sprell som tifo eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå