Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke vi (Rosenborg) går i overskudd i år, men jeg tror underskuddet kan bli mindre en budsjettert.

 

Hvorfor det?

 

I 2009 planla Rosenborg å gå ca 30 millioner i underskudd selv om de også skulle selge spillere for 22 millioner.

Resultatet viser at Rosenborg gikk 38 millioner i underskudd, selv om de solgte Tettey for ca 40 millioner.

 

Så selv om de har solgt Kris og fått penger for Europaliga er det ikke sikkert at man klarer å følge budsjettet på andre ting.

Lenke til kommentar

Stadsgaard hadde dog mye større ekstremferdigheter i sin fart og var jo egentlig en for god stopper for Tippeligaen, annet enn at han var så mye skadet før han kom til Rosenborg. Dere er heldig som har Schwabe i det medisinske apparatet, for han kan sakene sine bra!

 

Tror ikke man kan avskrive Bjärsmyr allerede, men tviler på at han kommer til å bli like god som Stadsgaard. Mem det at Bjärsmyr kan bli en god TL-stopper, dersom han kvitter seg med litt nonchalante avgjørelser tror jeg flere kan se også.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Lustig hadde jeg virkelig ikke helt trua på etter de første kampene. Nå er han kanskje den spilleren jeg digger mest.

 

Stadsgaard hadde dog mye større ekstremferdigheter i sin fart og var jo egentlig en for god stopper for Tippeligaen, annet enn at han var så mye skadet før han kom til Rosenborg. Dere er heldig som har Schwabe i det medisinske apparatet, for han kan sakene sine bra!

Glad for at vi har han jeg og. Han gjorde virkelig underverker med tilrettelagt trening osv med Kris. Kris var jo en kjeks før han kom til oss, men han var vel nesten ikke skadet de årene han var her.

Lenke til kommentar

Skal bli bra morsomt om vi klarer å sikre seriegullet mot Tromsø da, digg å få det til på hjemmebane!

 

Bare synd at TIL har en tendens til å raske med seg poeng på Lerkendal.

 

Ang Bjärsmyr tror jeg også at han bare trenger litt mer tid. Signerer vi ham etter sesongen tror jeg vi er greit forspent med Lago og Wanbgerg i tillegg. Selv om man for all del kan hente inn en til. Men lurer på om det er den plassen som blir prioritert når overgangsvinduet blir åpnet.

 

Syns forøvrig også at Sare gjorde sakene sine greit i dag.

Lenke til kommentar

Men likevel er han hos oss. :)

 

Lønner seg å være hos de beste. : )))

 

Han måtte flytte til Trondheim av familiære årsaker, helt uavhengig av jobben i Vålerenga. Han fikk terminert sin kontrakt, og selvsagt var Rosenborg interessert i han og tilbø han kontrakt.

 

- Jeg er født og oppvokst i Oslo og vil alltid ha et stort hjerte for Vålerenga. Likevel er det problemfritt å opptre profesjonelt i forhold til en ny jobb, i en ny klubb som Rosenborg, og det er smigrende å bli spurt når jeg først skulle flytte til Trondheim, sier Schwabe til Vif.no.

 

Hah er nok ganske fornøyd med tabellen i år, får en si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...