STRAND1 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tror ikke vi (Rosenborg) går i overskudd i år, men jeg tror underskuddet kan bli mindre en budsjettert. Hvorfor det? I 2009 planla Rosenborg å gå ca 30 millioner i underskudd selv om de også skulle selge spillere for 22 millioner. Resultatet viser at Rosenborg gikk 38 millioner i underskudd, selv om de solgte Tettey for ca 40 millioner. Så selv om de har solgt Kris og fått penger for Europaliga er det ikke sikkert at man klarer å følge budsjettet på andre ting. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Og det er fordi man ikke får inn pengene i en samlet sum når man selger spillere. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 HEIHEEEEI Kamptråd: Hønefoss - Rosenborg Lenke til kommentar
eveant Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Er det noen andre enn meg som mener at Bjärsmyr er helt forferdlig og gjør ekstremt mye tullefeil og feilvurderinger? Jeg savner Kris! Endret 17. oktober 2010 av eveant Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Kris putta mot Real i går... Bjärsmyr må bare komme seg inn i laget tror jeg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kris var ikke akkurat plettfri den første sesongen han heller. Det samme gjelder Lustig og Stoor. Tror nok han bare trenger å spille seg inn. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Stadsgaard hadde dog mye større ekstremferdigheter i sin fart og var jo egentlig en for god stopper for Tippeligaen, annet enn at han var så mye skadet før han kom til Rosenborg. Dere er heldig som har Schwabe i det medisinske apparatet, for han kan sakene sine bra! Tror ikke man kan avskrive Bjärsmyr allerede, men tviler på at han kommer til å bli like god som Stadsgaard. Mem det at Bjärsmyr kan bli en god TL-stopper, dersom han kvitter seg med litt nonchalante avgjørelser tror jeg flere kan se også. Endret 17. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Lustig hadde jeg virkelig ikke helt trua på etter de første kampene. Nå er han kanskje den spilleren jeg digger mest. Stadsgaard hadde dog mye større ekstremferdigheter i sin fart og var jo egentlig en for god stopper for Tippeligaen, annet enn at han var så mye skadet før han kom til Rosenborg. Dere er heldig som har Schwabe i det medisinske apparatet, for han kan sakene sine bra! Glad for at vi har han jeg og. Han gjorde virkelig underverker med tilrettelagt trening osv med Kris. Kris var jo en kjeks før han kom til oss, men han var vel nesten ikke skadet de årene han var her. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Savner han i Vålerenga. Han har jo endel av æren for Iversens gode comeback i norsk fotball også. I tillegg er han født og oppvokst i Oslo til å hate Lillestrøm. Sånt kan man like Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Men likevel er han hos oss. Lønner seg å være hos de beste. : ))) Endret 17. oktober 2010 av DJ_Dark 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Skal bli bra morsomt om vi klarer å sikre seriegullet mot Tromsø da, digg å få det til på hjemmebane! Bare synd at TIL har en tendens til å raske med seg poeng på Lerkendal. Ang Bjärsmyr tror jeg også at han bare trenger litt mer tid. Signerer vi ham etter sesongen tror jeg vi er greit forspent med Lago og Wanbgerg i tillegg. Selv om man for all del kan hente inn en til. Men lurer på om det er den plassen som blir prioritert når overgangsvinduet blir åpnet. Syns forøvrig også at Sare gjorde sakene sine greit i dag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Men likevel er han hos oss. Lønner seg å være hos de beste. : ))) Han måtte flytte til Trondheim av familiære årsaker, helt uavhengig av jobben i Vålerenga. Han fikk terminert sin kontrakt, og selvsagt var Rosenborg interessert i han og tilbø han kontrakt. - Jeg er født og oppvokst i Oslo og vil alltid ha et stort hjerte for Vålerenga. Likevel er det problemfritt å opptre profesjonelt i forhold til en ny jobb, i en ny klubb som Rosenborg, og det er smigrende å bli spurt når jeg først skulle flytte til Trondheim, sier Schwabe til Vif.no. Hah er nok ganske fornøyd med tabellen i år, får en si. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Skal vi holde med tromsø i neste kamp eller? Trur nesten dei må ta 3 poeng på Lerkendal for å kunne ta sølvet fra Vålerenga som liksom skulle ta gullet fra RBK... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hadde kanskje ikke vært så dumt, med tanke på at dere er seriemester dersom vi ikke slår Lillestrøm. Tromsø har uansett hatt alt for mye marginer med seg i år, noe man ser på målforskjellen. De kommer ikke til å slå Molde imorgen en gang. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 http://www.kjernen.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2960:kjernens-busstur-til-kongsvinger-rosenborg&catid=41:borteturer&Itemid=1 - Dette er årets siste bortekamp, det er kanskje siste gang du har mulighet til å besøke Gjemselund og det er en evighet til neste bortekamp i Tippeligaen. Derfor skal du være med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 I morgen er det ny kamp i Europa! Som vanlig har jeg laget kamptråd og den finnes her: Kamptråd: Atletico Madrid - Rosenborg 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 RBK-fotballen gir fortsatt mening. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Lite freidig Dorsin har blitt. http://fotball.aftenposten.no/uefa/article183584.ece Stjernenykker i TL? Det blir for dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå