Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Fellah kan være på kanten. :thumbup:

 

Det gror godt i Norge hvertfall, Eikrem glemmer jeg også selvsagt. Mange om beinet. Tror norsk fotball kan få seg et løft om man fortsetter oppturen de siste årene, men da må Rosenborg og Vålerenga i det minste levere hver sesong, og kanskje fylle på med enda flere lag som kan skille seg litt ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, vi får se. Viktig for dere å beholde spillere hvertfall, hører jo ofte om spillere som er på vei bort fra RBK. Demidov forsvinner hvertfall, Roar Strand ut betyr mindre rutine og viktig back-up. Iversen er det en god mulighet for at drar, Annan burde egentlig vært i en større klubb for lengst, og noen klubber har hatt følere ute for Lustig. Skjelbred forsvinner jo aldri, han har hatt all verdens talent lenge, men tar aldri det siste steget ut fra Norge.

 

Man kan ikke helt sette all sin lit til at Henriksen skal gjøre det like strekt eller sterkere enn i år, og han kan godt gå på "den vanskelige andresesongen" og slite litt mer neste år, på samme måte som Moa i 2009.

 

Når det er sagt er jeg slettes ikke sikker på at Vålerenga kan følge opp neste år, og er litt halvveis bekymret. Vi har faktisk ikke sett så veldig gode ut etter at Moa har dratt, tross 5 seiere og 1 tap etter at han dro. Vi drømmer jo om Carew tilbake nå som kontrakten hans med Villa går ut, men det er heller usannsynlig :p

Lenke til kommentar

Carew kommer vel tilbake til Rosenborg. Gutten vil vinne.

 

Men nå har Carew også gått ut å sagt at han vil aldri returnere til Norsk liga igjen.

 

Angående RBKs spillerstall frykter jeg absolutt nada. Rbk er kjent for å kjøpe gode erstatere, og vi har en god og bred stall.

 

Nå har vel både Carew, Riise og Gamst sagt at de alle vil avslutte i Vålerenga til pressen

Lenke til kommentar

Singh er en fyr med beina plantet så langt ned på jorda at han nesten går under den, han kommer ikke til å kaste seg på første mulighet tror jeg. Fellah derimot er litt mer glitz and glamour og får mer oppmerksomhet rundt seg. Han har likevel sagt at han skal bli Tippeligaens beste før han drar, så gutten blir nok i Vålerenga en goood stund til :innocent:

 

Hvor du får det at Carew har avskrevet norsk liga fra skjønner ikke jeg. Alle vil til Vålerenga sto det i nettavisen her om dagen. Merkelig at alle skal være så sykt keene på å vinne og allikevel velge Vålerenga, don't you think? Eller kanskje de ser noe du ikke ser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...