Tosha0007 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Trur kjernen sin økonomi er for dårleg til slikt, evt må det kome eit "sanggebyr" på enkeltbillettar som gjekk til trykk av sanghefter. Edit: Eg skal vere så ærleg å sei at eg kunne særs få sanger før min første kamp med kjernen. Likevell følte eg at det gjekk fint på ca 60-70 % sangane, sjølv om eg hadde enkelte feil når eg sjekka opp mot sangtekstar i etter tid. Så det å kjenne att sanger trur eg ikkje skal være noko problem. Einaste eg saknar er litt meir tydleg på kva sang ein starter på, av og til må eg vente opp mot 30 sekund før eg veit kva sang det er. Endret 10. oktober 2010 av tosha0007 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Altså når vi synger "Bilde tå'n Ivers", så er jo hele Lerkendal med. Vi trenger mer sånn som hele stadion "kan" bli med på, mener jeg da. Men det er ikke realistisk å få hele Lerkendal til å synge hele tiden, nei. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Første pri bør være å få de som er på ØØ til å synge. Derfra kan man satse på å bli mange, men slik det er nå blir det bare tøys hvis man skal fylle opp feltet med enda flere ikke-syngende. På lengre sikt kan man drømme om en slik tribune som Armageddon sier. Ang. økonomien til Kjernen, så er den rævkjørt så man sparer der man kan. Det burde forsåvidt ikke være så mye å be om at man skal gå inn på kjernen.com og lære seg sangtekstene. Skal vi bli flere på øø må vi også få en slutt på det her: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10041334 For all del, ikke kjøp sesongkort/billett på øø fordi det er billig. Her skal man støtte Rosenborg gjennom sang, flagg, hopping, osv. Tilfredstiller man ikke disse kravene (eller enda verre, klager på folk som gjør dette) kan man bare drite i å vise seg på øø igjen. nicho_meg: Ville anbefalt et felt nærme kjernen, slik at du får med både stemningen og kampen. tosha: Beste stemningen på øø er midt på feltet i området rundt forsangerne. Endret 10. oktober 2010 av Danne91 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk for tipset, det er det eg har sett føre meg. Må berre få meg opp av stolen og ned til Lerkendal litt tidlegare foran neste heimekamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Bare å sitte på puben først det. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hører deke fint frå NB. Satt der under både Aris og FCK. Var bra stemning under FCK. Syns deke holdt bra nivå hele kampen minus målet til FCK Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Strand legger opp - http://fotball.adressa.no/eliteserien/article182658.ece Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Bare jeg som får deja-vu her? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tror nok Roar har bestemt seg nå. Synd, men nå kommer den dagen snart, at Supermann legger skoene på hylla. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skoene på hylla som spiller ja, han vurderer jo en annen stilling i klubben. Han har jo ekstremt mye å bidra med, med sin rutine. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Synd, men det måtte jo skje en gang. Tror dere de kommer til å frede draktnummer 6 eller at noen andre får det? Ser det er kommet facebookgrupper om dette nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Roar er jo student også, han har vell nok å gjøre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dette er sykeste målkavalkaden jeg har sett til en 18-åring noensinne: http://www.rbk.no/incoming/article182640.ece 1 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Sykt bra. Nesten bare langskudd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Orgasmisk kalles det! Den gutten har faen meg krutt i skoa! 2 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg sitter på min langside og synger. Det er vel stort sett bare jeg og en gærning som sitter et par seter bortenfor meg, som stemmer i. Vi gauler nå på sammen og klapper i takt. Det er skremmende få som er med der jeg sitter. Et av problemene tror jeg er at folk ikke kan sangene. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Eller at nordmenn ikke synger med mindre de har promille på over 2,4. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Eller at nordmenn ikke synger med mindre de har promille på over 2,4. Ligger noe i dette. Jeg sitter på min langside og synger. Det er vel stort sett bare jeg og en gærning som sitter et par seter bortenfor meg, som stemmer i. Vi gauler nå på sammen og klapper i takt. Det er skremmende få som er med der jeg sitter. Hyl til dem at de skal være med! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dette er sykeste målkavalkaden jeg har sett til en 18-åring i Norge noensinne: http://www.rbk.no/incoming/article182640.ece Tok en liten edit. Neymar wants a word Men Henriksen har hatt en fantastisk sesong. Vanvittig artig med norske unggutter som gjør det bra. Henriksen, Singh og Fellah på midten til fremtidens landslag? Det gjør seg godt det Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dette er sykeste målkavalkaden jeg har sett til en 18-åring i Norge noensinne: http://www.rbk.no/in...ticle182640.ece Tok en liten edit. Neymar wants a word Men Henriksen har hatt en fantastisk sesong. Vanvittig artig med norske unggutter som gjør det bra. Henriksen, Singh og Fellah på midten til fremtidens landslag? Det gjør seg godt det Mener fortsatt at Abdi Ibrahim har potensiale å bli stjerne på landslaget Men han tar rolla til Hauger visst han tar en rolle fra noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå