Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Trur kjernen sin økonomi er for dårleg til slikt, evt må det kome eit "sanggebyr" på enkeltbillettar som gjekk til trykk av sanghefter.

 

Edit: Eg skal vere så ærleg å sei at eg kunne særs få sanger før min første kamp med kjernen. Likevell følte eg at det gjekk fint på ca 60-70 % sangane, sjølv om eg hadde enkelte feil når eg sjekka opp mot sangtekstar i etter tid. Så det å kjenne att sanger trur eg ikkje skal være noko problem. Einaste eg saknar er litt meir tydleg på kva sang ein starter på, av og til må eg vente opp mot 30 sekund før eg veit kva sang det er.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første pri bør være å få de som er på ØØ til å synge. Derfra kan man satse på å bli mange, men slik det er nå blir det bare tøys hvis man skal fylle opp feltet med enda flere ikke-syngende. På lengre sikt kan man drømme om en slik tribune som Armageddon sier. Ang. økonomien til Kjernen, så er den rævkjørt så man sparer der man kan. Det burde forsåvidt ikke være så mye å be om at man skal gå inn på kjernen.com og lære seg sangtekstene. Skal vi bli flere på øø må vi også få en slutt på det her: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10041334

 

For all del, ikke kjøp sesongkort/billett på øø fordi det er billig. Her skal man støtte Rosenborg gjennom sang, flagg, hopping, osv. Tilfredstiller man ikke disse kravene (eller enda verre, klager på folk som gjør dette) kan man bare drite i å vise seg på øø igjen.

 

nicho_meg: Ville anbefalt et felt nærme kjernen, slik at du får med både stemningen og kampen.

tosha: Beste stemningen på øø er midt på feltet i området rundt forsangerne.

Endret av Danne91
Lenke til kommentar

Eller at nordmenn ikke synger med mindre de har promille på over 2,4.

Ligger noe i dette.

 

Jeg sitter på min langside og synger. Det er vel stort sett bare jeg og en gærning som sitter et par seter bortenfor meg, som stemmer i. Vi gauler nå på sammen og klapper i takt. Det er skremmende få som er med der jeg sitter.

Hyl til dem at de skal være med! :D

Lenke til kommentar

Dette er sykeste målkavalkaden jeg har sett til en 18-åring i Norge noensinne:

 

http://www.rbk.no/in...ticle182640.ece

 

Tok en liten edit. Neymar wants a word :p

 

Men Henriksen har hatt en fantastisk sesong. Vanvittig artig med norske unggutter som gjør det bra. Henriksen, Singh og Fellah på midten til fremtidens landslag? Det gjør seg godt det ;)

Mener fortsatt at Abdi Ibrahim har potensiale å bli stjerne på landslaget :) Men han tar rolla til Hauger visst han tar en rolle fra noen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...