Maynard James Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Signèr gutten med en gang! 2 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Gratulerer til Skjelbred Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Grattis til Per! Visste ikke at fyren hadde dame en gang. Så for meg at fyren fortsatt tura rundt på byen og pula damer. 3 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Grattis til Per! Visste ikke at fyren hadde dame en gang. Så for meg at fyren fortsatt tura rundt på byen og pula damer. Det er vel en grunn til: Per Ciljan ber nå om ro og fred rundt sin familie, og ønsker ikke å uttale seg ytterligere til media om denne saken. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Var det derfor han ikke ble tatt ut på landslaget? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Det tviler jeg på at Drillo visste. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvorfor skulle han ikke vite det? "Alle", ihvertfall i min omgangskrets viste det så. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Som DJ sier, jeg visste ikke at han hadde dame engang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg bryr meg faktisk fint lite om hva Per gjør på fritiden. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hmm, rart, kjenner et par som kjenner dama, kan jo være derfor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Da er det kanskje ikke så rart nei. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg bryr meg faktisk fint lite om hva Per gjør på fritiden. Jeg hadde helst sett at Per sparer krefter på fritiden nå som vi har så hardt kampprogram Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Dette er jo resultatet av at han brukte krefter på fritiden for ca. 9 måneder siden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Gratulerer til herr Skjelbred, har alltid hatt sans for fyren. Selv om han er like gammel som meg tror jeg at jeg skal vente med å gå i hans fotspor Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Selv om jeg interesserer meg null og niks for hva fotballspillere gjør på fritiden, så hadde også jeg fått med meg at Per og kvinnfolket ventet barn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Kanskje lettere for de som bor i byen. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja det er jo "word on the street" Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Stort sett penger som hindrer en fra å tenke fremover da.. Er vel ikke der problemet ligger der i gården Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har tenkt å kjøpe sesongkort for 2011. Hvor er det best plasser? Kjernen eller noen andre områder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå