Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Annan: - Berre albuet meg

 

Seriøst, nå går det for langt. Dere klager over at saken fortsatt foregår, men Annan fortsetter og fortsetter å fore saken videre. Bare Annan som snakker om albue i et håpløst forsøk på å sende et stempel over på Berre. Annan bør bry seg om seg selv, for han er sinnsykt lettprovosert om man ser noen av situasjonene hans tidligere.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Snakker om heksejakt på en spiller. Dere snakker fortsatt stygt om Berre, om gjennom hele sin Vålerenga-karriere ikke har vært i 1 jævla situasjon. Odd Inge Olsen sa at han traff Berre på straffen. Arni reddet straffen uansett. Ja, Berre oppførte seg dårlig i intervjuet etterpå selv om det han sa var riktig, men det er 10 år siden!

 

Se intervjuer og les hva det står om Berre de siste 10 årene. Han har scoret i 15 år i TL på rad, står snart med nest flest kamper i Vålerenga. Hver gang han scorer hever han prestasjonen i forkant, han har innrømmet at folk hadde en grunn til å mislike han etter straffesituasjonen. Give him a break.

Ja, gjett om ikke en poster et bilde med "Leave Britney Alone". Jeg driter i det. Berre er en legende, Annan er en møkkamann.

Lenke til kommentar

Om jeg fortsetter nå og da i 8 år til er jeg der trøndere er i forhold til Morten Berre. Jeg er ferdig med saken, meningen min er klar, men det er bare en skare RBKere som nekter å se sannheten i øynene. Annan og Eggen fortsetter og fortsetter selv, i en allerede tapt sak. Hadde de bare vært ærlige helt fra begynnelsen av hadde det vært ute av verden mye tidligere.

Lenke til kommentar

Snakker om heksejakt på en spiller. Dere snakker fortsatt stygt om Berre, om gjennom hele sin Vålerenga-karriere ikke har vært i 1 jævla situasjon. Odd Inge Olsen sa at han traff Berre på straffen. Arni reddet straffen uansett. Ja, Berre oppførte seg dårlig i intervjuet etterpå selv om det han sa var riktig, men det er 10 år siden!

 

Se intervjuer og les hva det står om Berre de siste 10 årene. Han har scoret i 15 år i TL på rad, står snart med nest flest kamper i Vålerenga. Hver gang han scorer hever han prestasjonen i forkant, han har innrømmet at folk hadde en grunn til å mislike han etter straffesituasjonen. Give him a break.

 

Ja, gjett om ikke en poster et bilde med "Leave Britney Alone". Jeg driter i det. Berre er en legende, Annan er en møkkamann.

 

Sånn passe hyklersk av deg å kritisere oss for noen vonde ord om Berre, når du har skrevet dritt om Annan i snart tre dager.

Endret av Armageddon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mest sannsynlig ja, selv om det fortsatt er teoretisk muligheter til at de ikke gjøre det.

 

Jeg har aldri betvilt Rosenborgs ferdigheter og vinnermentalitet. Det har bare kommet fram at de er dårligere vinnere enn det man skulle tro før.

 

Gratulerer med seieren, selv om det er færre som unner dere det etter måten det skjedde på. Creds til Roar Strand og Erik Hoftun hvertfall, for kloke uttalelser i media. De var en del av grunnmuren til det som en gang var hele norges Rosenborg.

 

EDIT: Hyklersk av dere også i så tilfelle. Dere klager over noe som har pågått i 3 dager, når dere selv fortsatt klager over noe som skjedde for 8 år siden. Der har du forskjellen.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Det er jo ingen tvil om at Vålerenga hadde en mye større sjanse på gull dersom de hadde vunnet kampen, det tror jeg selv du mener. I 2004 lå vi 9 poeng bak før vi slo dere på Lerkendal, da endte det med samme poengsum og målforskjell.

 

Vet hvordan det er selv. Alle supporterklubber untatt Stormen håpet på Start i 2005. Var ikke så mange som unnet Vålerenga seriegull i 2004 heller, da vi kjempet mot dere.

 

EDIT: Annan har selv sagt at Vålerenga ikke var ute etter å provosere han, og man ser klart på bildene at gripingen kommer uten særlig provokasjon. Les hva Tor Kristian Karlsen mener om saken. Annan prøvde å hiss opp Muri for å få han utvist, men han valgte feil mann ettersom Muri ikke har fått gult kort i 114 kamper på rad.

 

Denne kampen avgjorde jo egentlig ikke gullet. Når dere vinner og dere har gullfeiring på stadion får dere fokuset på det. Dere vant en kamp i Tippeligaen, men det gjorde dere også mot Aalesund hvor fokus også var på Annan framfor seieren.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Vet hvordan det er selv. Alle supporterklubber untatt Stormen håpet på Start i 2005.

For min del hadde det også noe med fansen å gjøre. Start hadde rykket opp og forventet ingenting og var faktisk fornøyde med andreplassen selv om den ble tapt siste kamp. (Var på byen i Trondheim etter siste kamp og møtte på noen Start-folk). Enga-fansen derimot. Makan til drittsekker og klyser skal man lete lenge etter, etter å ha vunnet gullet.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

På tide å se fremover:

 

Etter sesongen forsvinner Demidov, en spiller som denne sesongen har vært meget god. Synd at han ikke ville skrive ny kontrakt, men heller tar en bosman. Uansett, siden Stadsgaard dro i sommer, sitter vi igjen med Lago, Bjärsmyr og Wangberg. Lago en veldig skadepreget, men en stabilt god spiller på sitt beste. Bjärsmyr har store problemer i 1 mot 1-situasjoner og delvis på fart, sammenligner man med Stadsgaard. Han blir nok et hakk bedre neste år, når han får spilt seg skikkelig inn. Wangberg er ung og lovende, har spilt bra i de kampene han har fått sjangsen. Håper å få se han mer nå på slutten av sesongen. Med tanke på at vi også bare har en høyreback og en venstreback som holder nivået, er vi utrolig heldig at vi ikke har hatt mye skader på forsvarsrekka i år.

 

Men hvem skal vi hente inn? Jeg vil helst ha norske spillere. Vi har en Nordberg som er lånt ut til Ranheim ut sesongen, etter hva jeg har hørt, har han gjort sine saker bra. Vi har Helland som har spilt en del venstreback, også kommet innpå et par kamper for A-laget i år. Men vi burde også fått noen klassespillere inn. Vegard Forren kan være et alternativ, han har jo uttalt tidligere at det ikke var aktuelt med RBK. Men siden det ikke blir noe europacup på Molde på et par år, er kanskje muligheten der. Andre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...