Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja vel. Godt å vite, for det høres ut som for meg at dere sidestiller Annans klyping her og der som noe helt normalt. Jeg sa det igår også, at Annan er en kjempegod spiller og at han spilte bra igår, men det er ikke poenget. Han burde få mer straff siden han gjør dette hyppig. Han slipper jo unna alt hittil, noen må for en gangs skyld sette han på plass og få han til å oppføre seg.

 

Det var jo samme maset etter at han beit Aarøy, alt fokuset var på oppførselen til Annan. Det bør det også være så lenge han holder på slik som han gjør.

Lenke til kommentar

En finger i rumpa må jo være bedre enn en tofotstakling, uten at jeg har prøvd noen av delene.

 

Fokuset på tiss og bæsj sier sitt om norsk media, som ikke evner å se på det større bilde. Flau over gamle profiler som i hele tatt uttaler seg om det. Nå må RBK late som at de skal ha en alvorsprat med Annan for å gjøre NFF fornøyd, akkurat som etter Aafk.

 

Jeg driter i det. Om noen dager er det glemt, mens tabellen står der fortsatt.

Lenke til kommentar

Jeg er enig der også. Jeg likte aldri Andresen som spiller, selv ikke i Vålerenga. Men Annan har flere situasjoner hvor han med full hensikt gjør noe usportslig, uavhengig av kampens hete og alt det der. Kan vedde på at han går rundt og klyper mye oftere også og slipper unna med det. Jeg er fornøyd når Annan har lagt fra seg alt dette her, og spiller fotball som alle andre, for der er han virkelig god.

Lenke til kommentar

Ja, Aarøy lyver nok, slik at han kan få litt tilfredsstillelse.

 

Dere sitter der med skylapper og later som ingenting når Annan gjør noe galt. Dere kan ikke skjule det bak at han er en fantastisk god fotballspiller i evig tid.

 

Tror du har menget deg for mye i trådene til Step_up, for du oppfører deg som han ville gjort for Brann med slike utsagn.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Det var jo samme maset etter at han beit Aarøy, alt fokuset var på oppførselen til Annan. Det bør det også være så lenge han holder på slik som han gjør.

Var det noen som faktisk fikk sett at han beit? ..eller har det bare blitt nevnt så mye at alle tror det?

 

Ja, Aarøy lyver nok, slik at han kan få litt tilfredsstillelse.

 

Dere sitter der med skylapper og later som ingenting når Annan gjør noe galt. Dere kan ikke skjule det bak at han er en fantastisk god fotballspiller i evig tid.

 

Tror du har menget deg for mye i trådene til Step_up, for du oppfører deg som han ville gjort for Brann med slike utsagn.

Jeg har aldri sagt noe om at Annan ikke har gjort det han utvilsomt gjør, MEN jeg spør bare om den ene tingen faktisk har skjedd. Hver eneste setning en norsk spiller sier om grisespillet til Annan, så nevnes ordet "biting". Er det da rart at jeg synes denne heksejakten har gått litt for langt?

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10041491

 

lol?

 

Om man synes det er mye mediadekning rundt en sak dagen etter en kamp, så er det vel ikke sjakktrekk å gå ut til media 2 dager etter kampen og klage på for mye dekning?

 

Det er alltid mye diskusjon rundt ting som kamera fanger opp av usportslig opptreden - særlig dersom det indirekte eller direkte har innvirkning på resultatet. Jeg synes ikke veldig synd på Annan som lever av å spille fotball. Litt synd på kona som ufrivillig dras inn i noe hun ikke har noe med.

 

Jeg antar Annan holder et annet sted neste gang han mister balansen.

 

RBK har forøvrig vært lite snill med Annan, hvor de nesten har oppfordret til usportslig opptreden fra den kanten ved å kaste rasmismekort hver gang noen har kamera på Annan. Rart at ikke Andresen svarte med at "Dos Santos har krøller og utenlandsk navn - jeg bare sier det. "

Endret av Sovehest
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...