Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingenting i forhold til hva Prica gjør. Han dytter 2 ganger med full kraft og slipper unna. Bedre av Freddy da å komme seg unna situasjonen han ville vel ikke føle Annans vrede han også.

 

vel nå prøvde vif spilleren å provosere ivers som skulle ta straffe! sportslige er vif spillerne

Lenke til kommentar

Se situasjonen igjen.

 

Ingen er i nærheten eller ser på Iversen en gang. Det er bare knuffing om den beste plassen for en eventuell retur. Der er de så og si like gode helt til Annan klyper Muri i ræva.

 

Iversen er faktisk blant de få jeg liker på det laget der. Sammen med Roar Strand og noen andre. Mange spillere jeg skjemmes over, Lustig, Annan og Demidov for å nevne noen.

Lenke til kommentar

Se situasjonen igjen.

 

Ingen er i nærheten eller ser på Iversen en gang. Det er bare knuffing om den beste plassen for en eventuell retur. Der er de så og si like gode helt til Annan klyper Muri i ræva.

 

Iversen er faktisk blant de få jeg liker på det laget der. Sammen med Roar Strand og noen andre. Mange spillere jeg skjemmes over, Lustig, Annan og Demidov for å nevne noen.

 

Det er Muri som prøver å dytte Annan unna den plassen Annan har stilt seg på - også er du så teit at du forsvarer Muri? Og Muri er så frekk at han står og later som ingenting i intervjuet? Det er jo rett og slett bare piss. Annan er en liten tass og forsvarer seg med å klype gorillaen Muri i ræva.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og hva er problemet med Lustig og Demidov om jeg tør spørre?

 

På Lustig er det bare å se situasjonen i andre omgang hvor han håpløst filmer og prøve å klage til seg straffe. Dette gjør han i masser av kamper for RBK. Ellers er han en grei gutt utenfor banen. Demidov er seriøst en stor klyse, helt forferdelig og cocky holdning i intervjuer, selger seg ut som bosmann og bruker skitne triks på banen. Gjennomført ufyselig.

 

Ellers er det Eggen på benken som oppfører seg som en idiot, Annan sier seg selv. Prica dytter og er bajas hele tiden med et vanvittig temperament, i tillegg faller han sykt lett for å veie 90 kg+.

 

NikkaYoichi: Det hele starter jo med at Freddy prøver å stille seg opp og at Prica reagerer med å rase og dytte hardt 2 ganger, faktisk inn i Annan. Det gjør Annan irritert som dytter på Freddy som blir backet av Muri. Muri beveger seg såvidt foran Annan for å ta plass og rygger ikke med særlig stor kraft inn i Annan heller, som klyper i ræva. Se den gjerne igjen med mine kommentarer og se om du kjenner det igjen. Muri står nesten stille, ikke nok i det hele tatt til å bli kløpet i ræva.

 

Det er ikke oppløst og vedtatt at Rosenborg skal ha den plassen på straffen, og Freddy blir dyttet av Prica inn i Annan helt uprovosert. Freddy er uansett sist i rekken av folk som bør ha kort der, bak Annan, Prica og Muri.

Lenke til kommentar

Her er den komplette lista over spillere folk hater på RBK:

 

* Daniel Örlund

* Erik Mellevold Bråthen

* Mikael Lustig

* Mikael Dorsin

* Mattias Bjärsmyr

* Vadim Demidov

* Simen Wangberg

* Alejandro Lago

* Anthony Annan

* Roar Strand

* Fredrik Winsnes

* Per Ciljan Skjelbred

* Markus Henriksen

* Gjermund Åsen

* Bakary Saré

* Trond Olsen

* Morten Moldskred

* Steffen Iversen

* Mushaga Bakenga

* Rade Prica

* Michael Kleppe Jamtfall

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og hva er problemet med Lustig og Demidov om jeg tør spørre?

 

På Lustig er det bare å se situasjonen i andre omgang hvor han håpløst filmer og prøve å klage til seg straffe. Dette gjør han i masser av kamper for RBK. Ellers er han en grei gutt utenfor banen. Demidov er seriøst en stor klyse, helt forferdelig og cocky holdning i intervjuer, selger seg ut som bosmann og bruker skitne triks på banen. Gjennomført ufyselig.

 

Ellers er det Eggen på benken som oppfører seg som en idiot, Annan sier seg selv. Prica dytter og er bajas hele tiden med et vanvittig temperament, i tillegg faller han sykt lett for å veie 90 kg+.

 

NikkaYoichi: Det hele starter jo med at Freddy prøver å stille seg opp og at Prica reagerer med å rase og dytte hardt 2 ganger, faktisk inn i Annan. Det gjør Annan irritert som dytter på Freddy som blir backet av Muri. Muri beveger seg såvidt foran Annan for å ta plass og rygger ikke med særlig stor kraft inn i Annan heller, som klyper i ræva. Se den gjerne igjen med mine kommentarer og se om du kjenner det igjen. Muri står nesten stille, ikke nok i det hele tatt til å bli kløpet i ræva.

 

Det er ikke oppløst og vedtatt at Rosenborg skal ha den plassen på straffen, og Freddy blir dyttet av Prica inn i Annan helt uprovosert. Freddy er uansett sist i rekken av folk som bør ha kort der, bak Annan, Prica og Muri.

Lenke til kommentar

Her er den komplette lista over spillere folk hater på RBK:

 

* Mikael Lustig

* Mikael Dorsin

* Vadim Demidov

* Anthony Annan

* Rade Prica

 

EDIT

 

Roar Strand er fantastisk, jeg liker Iversen selv med et par kommentarer, Winsenes virker som en fin fyr. Ellers er jeg for det meste nøytral med unntak av the above mentioned. I mer eller mindre grad.

 

Stort av Ivers og Lustig å trøste Dos Santos på vei ut da. Det står det respekt av.

Lenke til kommentar

Haha. Når det er sagt så hatet jeg Martin Andresen intenst som spiller(før han dro på seg den vakre blå). Var ikke særlig godt humør da han kom med de 7 andre trenerne heller.

 

Han har omvendt meg i år, vi spiller min type fotball, har unge norske talenter som spiller og han holder seg bra i intervjuer også.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Da kan du jo tenke deg hva vi syns om Annans strålende innsats her oppe i Trøndelag. Han spiller med hjertet på drakten og har vært mye av grunnen til to seriegull med et bare et tap så langt.

 

Synes at det er idioti at folk her inne som holder med RBK kaller Annan en idiot og fokuserer på hans negative side, som ikke kan sammenlignes med alt det positive. Han får desverre ufortjent mye pes fra media og, sammenlignet med norske spillere som oppfører seg likedan.

 

Jeg frykter den dagen en annen klubb oppdager hvor god han er og legger inn et bud som RBK ikke kan takke nei til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da kan du jo tenke deg hva vi syns om Annans strålende innsats her oppe i Trøndelag. Han spiller med hjertet på drakten og har vært mye av grunnen til to seriegull med et bare et tap så langt.

 

Synes at det er idioti at folk her inne som holder med RBK kaller Annan en idiot og fokuserer på hans negative side, som ikke kan sammenlignes med alt det positive. Han får desverre ufortjent mye pes fra media og, sammenlignet med norske spillere som oppfører seg likedan.

 

Jeg frykter den dagen en annen klubb oppdager hvor god han er og legger inn et bud som RBK ikke kan takke nei til.

 

Bullshit, han har gjort en strålende jobb og er helt sentral i resultatene våre, men man kan kalle en spade for en spade, Annan er kanskje en av de mest usympatiske spillerne i tippeligaen, nesten så jeg vil sidestille ham med Eirik Bakke, og det sier sitt. Han er nå en dritt som er en fantastisk god spiller, og han ville vært rett og slett bare fantastisk hvis han hadde lagt fra seg alt tullet sitt. Men da hadde han vel kanskje ikke vært like god siden hans beste evne er å terge motstanderne...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...