Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, at det går ann å forsvare Annan og Eggen :p

 

Eggen gjør jo samme som Fergie, spiller taktikk og får folket til å fokusere på annet enn spillerne hans. Martin har sitt på det tørre og jeg skjønner godt at han både er oppgitt og ler om hverandre.

 

Muri stiller seg ulovlig på innsiden av 16-meteren og presser Annan bakover. Annan griper fast i første og beste kjøttbit for å unngå å falle bakover, det ble ræva til Muri. Muri burde hatt gult kort, lenge før Annan fikk det i denne situasjonen. Man må jo være blind for å unngå å se at det er Muri som initierer kontakt der. Annan står i ro, Muri kommer bakenfra, går inn i 16-meteren, og presser ræva si mot Annans underliv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skrøt jo av Fergie for det tidligere og det er jo smart av Eggen også. Uansett om han framstår som en idiot i intervjuet.

 

Han er likefullt tidenes beste norske klubbtrener og det fortjener han.

 

får alle som har litt humor i seg, ser at han gjør det der bare for tull, men stakkars hissigproppene skjønner ikke det!

Lenke til kommentar

En synstest koster 400 spenn. Du ser litt uklart.

 

Selv med mine rosenborgbriller ser jeg at Annan er en drittsekk uten like og det å klype en kar i ballene og i ræva på banen er ikke "humor" og Hauge hadde som han selv sier, vurdert et rødt kort for det der. Samtidig var det flaut å se Eggen nekte å kommentere hendelsen, irriterte meg like mye som Martin.

 

Davy har rett, en skamplett i en ellers så awesome 3-1 seier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men så var det vel ikke ene og alene den situasjonen som avgjorde kampen heller. Men uansett så er det jo unødvendig av Annan det han gjorde.

 

Og Herr Andresen påstår at Dos Santos ikke gjorde noe som helst.

Synes så tydelig jeg ser at løper innom og dytter Annan i ryggen, for så å stikke av og gjemme seg bak kompisene sine

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...