Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, er ikke sånn som tenker slik, men syntes det er mange. Det er i og for seg ikke så rart dere har fått så mange(ganske mange korrekt idømte der også), men at vi har fått så sykt få. Vi har fått 1 straffe på stillingen 7-1 mot Start, det er det. Litt rart når vi har flest mål og sjanser i ligaen, skulle tro at det skulle bidratt til flere straffesituasjoner.

 

Steffen Iversen mot Start i 2. runde

Steffen Iversen mot Viking i 13. runde

Steffen Iversen mot Kongsvinger i 14. runde

Steffen Iversen mot Odd Grenland i 17. runde

Steffen Iversen mot Haugesund i 19. runde (bom)

Rade Prica mot Sandefjord i 20. runde

Steffen Iversen mot Brann i 24. runde

 

Noen som husker alle situasjonene? Husker at Viking var riktig grunnet idioten Jarsetin, Odd var feil siden ballen var ute av spill, Sandefjord var grei siden Heier feldte Henriksen, mens Brann var diskuterbar ettersom dette med hands er omstridt.

Lenke til kommentar

Har jo litt med målsjanser og slikt å gjøre og. Når et lag presser mye offensivt, er jo sjansene større for å få straffe også. Etter Eggen kom så lasser vi inn såpass mange i feltet, at ett eller annet må skje etterhvert. Noen ganger blir det straffe.

 

Synes ikke det er så mye å diskutere om den i går. Når man påvirker spillet med hendene skal det blåses, uansett om det var med vilje eller ikke.

Lenke til kommentar

Med den sterke seieren i går tror jeg nok jeg kan gratulere dere meg gullet. Det skal veldig mye til å ta igjen dere nå.

Jeg gir ikke opp enda.

Vi slo Rosenborg 3-0 i serieåpningen i ishockey i går jeg håper vi gjør det samme på Lerkendal 3 oktober. Det er stor sannsynlighet for at det blir min første kamp på Lerkendal om jeg får med meg noen på den langeturen opp.

 

Det er ikke over enda :)

Lenke til kommentar

Serien er på ingen måte avgjort enda. Men slår vi VIF 3. oktober hjemme på Lerkendal er det avgjort! Alltid gøy med slike "gull-kamper" sent i sesongen.

 

Kampen i går beviste at selv om vi er inne i en tung tid, klarer vi å spille fotball. Mye bra spill, masse god jobbing og en 18åring som herjet med en middelmådig brann-midtbane. Joda, "Mjøsas Beckham" var ikke så verst denne kampen han, men resten av de røde løpte alt for lite.

 

Som vanlig slapp vi inn mål på slurv, forsvarspillet sitter virkelig ikke enda. Vi trenger en venstreback som kan matche Dorsin og vi trenger en midtstopper til av klasse. Vi har jo Lago som snart må bli fit igjen, pluss en Wangberg som begynner å bli. Men likevel mener jeg vi bør få inn en kvalitetsstopper etter sesongen. Kanskje kan Pål André løfte seg å gi vår kjære kaptein litt konkurranse på back'n?

Lenke til kommentar

Vi har ikke et artig kampprogram igjen og i tillegg har vi både cup og europacup. Jævla mange kamper det.

 

Godset-RBK

RBK-Vålerenga

Hønefoss-RBK

RBK-TIL

Kongsvinger-RBK

RBK-Aafk

 

Jeg tviler på om dere avgir 7 poeng i de kampene. Da skal det i så fall rakne helt for dere.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Kongsvinger er sannsynligvis allerede nede eller konkurs innen den tid dessverre. Samtidig så har vi et halvvanskelig kampprogram selv.

 

Tippeligaens 25. runde: Vålerenga - Brann

Tippeligaens 26. runde: Rosenborg - Vålerenga

Tippeligaens 27. runde: Vålerenga - Strømsgodset

Tippeligaens 28. runde: Vålerenga - Lillestrøm

Tippeligaens 29. runde: Hønefoss - Vålerenga

Tippeligaens 30. runde: Vålerenga - Tromsø

 

Ser ikke helt at vi vinner alle de kampene, men hvem vet. Viking borte var jo egentlig vår vanskeligste kamp igjen(annet enn mot dere så klart), men den vant vi. Tror vi kan vinne på Lerkendal og at dere mister poeng hvertfall 1 gang til, men at vi skal vinne alt samtidig som at dere skal gi fra dere enda flere poeng... Mye som skal gå riktig da.

 

Uansett er det morsomt at Norges 2 største klubber hvertfall gir hverandre litt kamp. Det er jo egentlig slik det skal være, og håper vi klarer å holde oss i toppen til neste år også. Jeg tror vi bygger på noe stort, så pass opp til neste år. Plutselig mister dere Annan og Demidov, Bæsjmyr flopper, Sare klarer seg ikke, Steffen drar og Henriksen får den vanskelige andre sesongen(book it).

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...