DJ_Dark Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Trodde han hadde skrevet under allerede jeg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kamptråd! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Dere har fått 7 straffer i år og 0 imot. Vi har fått 1 straffe og 2 imot. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 God stemning. Skal du klage på dette og? På en måte er det forståelig. Vi har Ivers og Rade som er jævla gode på hodet i feltet. Dermed blir det at mange holder dem for å hindre de i å komme opp i dueller. Det kan være grunnen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det er aapenbart en konspirasjon. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hehe, er ikke sånn som tenker slik, men syntes det er mange. Det er i og for seg ikke så rart dere har fått så mange(ganske mange korrekt idømte der også), men at vi har fått så sykt få. Vi har fått 1 straffe på stillingen 7-1 mot Start, det er det. Litt rart når vi har flest mål og sjanser i ligaen, skulle tro at det skulle bidratt til flere straffesituasjoner. Steffen Iversen mot Start i 2. runde Steffen Iversen mot Viking i 13. runde Steffen Iversen mot Kongsvinger i 14. runde Steffen Iversen mot Odd Grenland i 17. runde Steffen Iversen mot Haugesund i 19. runde (bom) Rade Prica mot Sandefjord i 20. runde Steffen Iversen mot Brann i 24. runde Noen som husker alle situasjonene? Husker at Viking var riktig grunnet idioten Jarsetin, Odd var feil siden ballen var ute av spill, Sandefjord var grei siden Heier feldte Henriksen, mens Brann var diskuterbar ettersom dette med hands er omstridt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Har jo litt med målsjanser og slikt å gjøre og. Når et lag presser mye offensivt, er jo sjansene større for å få straffe også. Etter Eggen kom så lasser vi inn såpass mange i feltet, at ett eller annet må skje etterhvert. Noen ganger blir det straffe. Synes ikke det er så mye å diskutere om den i går. Når man påvirker spillet med hendene skal det blåses, uansett om det var med vilje eller ikke. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Med den sterke seieren i går tror jeg nok jeg kan gratulere dere meg gullet. Det skal veldig mye til å ta igjen dere nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Vi har ikke et artig kampprogram igjen og i tillegg har vi både cup og europacup. Jævla mange kamper det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Og igjen så kommer Vålerenga-fans å gratulerer oss med gullet... Vi tar ingenting på forskudd. Serien er langt fra over enda. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Med den sterke seieren i går tror jeg nok jeg kan gratulere dere meg gullet. Det skal veldig mye til å ta igjen dere nå. Jeg gir ikke opp enda. Vi slo Rosenborg 3-0 i serieåpningen i ishockey i går jeg håper vi gjør det samme på Lerkendal 3 oktober. Det er stor sannsynlighet for at det blir min første kamp på Lerkendal om jeg får med meg noen på den langeturen opp. Det er ikke over enda Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Serien er på ingen måte avgjort enda. Men slår vi VIF 3. oktober hjemme på Lerkendal er det avgjort! Alltid gøy med slike "gull-kamper" sent i sesongen. Kampen i går beviste at selv om vi er inne i en tung tid, klarer vi å spille fotball. Mye bra spill, masse god jobbing og en 18åring som herjet med en middelmådig brann-midtbane. Joda, "Mjøsas Beckham" var ikke så verst denne kampen han, men resten av de røde løpte alt for lite. Som vanlig slapp vi inn mål på slurv, forsvarspillet sitter virkelig ikke enda. Vi trenger en venstreback som kan matche Dorsin og vi trenger en midtstopper til av klasse. Vi har jo Lago som snart må bli fit igjen, pluss en Wangberg som begynner å bli. Men likevel mener jeg vi bør få inn en kvalitetsstopper etter sesongen. Kanskje kan Pål André løfte seg å gi vår kjære kaptein litt konkurranse på back'n? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Helland kan jo gjøre det bra han. En klassestopper MÅ inn uansett da Demidov forsvinner ved nyttår. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Vi har ikke et artig kampprogram igjen og i tillegg har vi både cup og europacup. Jævla mange kamper det. Godset-RBK RBK-Vålerenga Hønefoss-RBK RBK-TIL Kongsvinger-RBK RBK-Aafk Jeg tviler på om dere avgir 7 poeng i de kampene. Da skal det i så fall rakne helt for dere. Endret 20. september 2010 av Olum Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Godset, VIF og TIL. Det er kampene det er mest realistisk å tape poeng. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 7 poeng er ingenting. Skal godt gjøres å gå gjennom hele sesongen uten tap. Et par tap, mens VIF vinner et par, så er det helt likt og det kan bli spenning til siste kamp. Samtidig så KAN seriegullet bli delt ut på Lerkendal om to uker Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Godset-RBK RBK-Vålerenga Hønefoss-RBK RBK-TIL Kongsvinger-RBK RBK-Aafk Jeg tviler på om dere avgir 7 poeng i de kampene. Da skal det i så fall rakne helt for dere. Samtidig er Hønefoss og Kongsvinger i bunn og vil kjempe for alle poengene de kan få. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Kongsvinger er sannsynligvis allerede nede eller konkurs innen den tid dessverre. Samtidig så har vi et halvvanskelig kampprogram selv. Tippeligaens 25. runde: Vålerenga - Brann Tippeligaens 26. runde: Rosenborg - Vålerenga Tippeligaens 27. runde: Vålerenga - Strømsgodset Tippeligaens 28. runde: Vålerenga - Lillestrøm Tippeligaens 29. runde: Hønefoss - Vålerenga Tippeligaens 30. runde: Vålerenga - Tromsø Ser ikke helt at vi vinner alle de kampene, men hvem vet. Viking borte var jo egentlig vår vanskeligste kamp igjen(annet enn mot dere så klart), men den vant vi. Tror vi kan vinne på Lerkendal og at dere mister poeng hvertfall 1 gang til, men at vi skal vinne alt samtidig som at dere skal gi fra dere enda flere poeng... Mye som skal gå riktig da. Uansett er det morsomt at Norges 2 største klubber hvertfall gir hverandre litt kamp. Det er jo egentlig slik det skal være, og håper vi klarer å holde oss i toppen til neste år også. Jeg tror vi bygger på noe stort, så pass opp til neste år. Plutselig mister dere Annan og Demidov, Bæsjmyr flopper, Sare klarer seg ikke, Steffen drar og Henriksen får den vanskelige andre sesongen(book it). Endret 20. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Skjer med 4 hjemmekamper? Endret 20. september 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Spør du meg. Så kommer både RBK og VIF til å avgi poeng mot slutten av sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå