eveant Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kanskje Boba kan bli en ny Tettey-type? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Mye mulig det. Kommer opp med mye spillertråder om få strakser. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kanskje Boba kan bli en ny Tettey-type? Blir/er han det blir jeg VELDIG fornøyd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Tettey satte jo i gang å score det siste året og. Håper det skjer. Babo blir her bare frem til jul da. Spørs hvor mye han får spilt seg inn i stilen vår. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Nils Heldal blogg: Å dra til Kristiansand og Start er derfor gøy, men også litt skremmende. Gøy fordi det er en fin klubb, bra stadion, serviceinnstilte mennesker – skremmende fordi det innebærer en mellomlanding i Oslo…... Fyren er jo tvers gjennom genial! Angående de nye spillerne virker det som to gode kjøp. Svensken gleder jeg meg veldig til å se, han har jo veldig store sko å fylle. Og Boba (Latterlig kallenavn egentlig...) kan bruke litt tid å bli vant med fotballen her, og etterhvert komme inn og forsterke laget. Lille-Jamtfall har vi sett tidligere, og han har også muligheten til å bli en meget god fotballspiller. Endret 2. september 2010 av Sagberg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Ble litt trist da jeg leste bloggen om Oscar jeg. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 http://www.rbk.no/incoming/article178665.ece Ser ut som begge spillerne er teknisk gode og kloke spillere. Artig å se skuddfoten til Boba, ser ut til han kan bidra med noen distansemål, håper han ikke er egoist Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvis han skyter i hytt og pine uten å sentre, blir det ikke mye spilletid under Eggen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Så lenge han treffer mål greit er det ikke noe å klage på. Annan har jo blitt jævlig glad til å skyte i det siste i alle fall. Dessverre. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ja, Annan burde aldri fått det målet. Han tror jo han kommer til å score i hver kamp nå... Sitter her å lurer på om jeg skal dra ned på banen å se på treninga til RBK. Hadde vært moro å se de nye gutta i aksjon, blir lenge til neste kamp så. Liker ikke landslagspausene jeg... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg misunner deg som bare kan dra ned på treninger og. Tror faktisk jeg skal kjøpe Kjernen-pakken til Europa League jeg. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hehe, digg å bare bo 700 meter fra Lerkendal ja Vurderer å kjøpe EL-billetter selv, men mulig jeg bare satser på restsalg på kampdagene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Tror ikke jeg skal satse på restsalg. Blir dyrt å fly fra Bodø og kanskje ikke få billetter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Strand legger opp etter sesongen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvor mange ganger har vi ikke hørt det før? Trodde han skulle legge opp samtidig med Rushfeldt jeg, men han er jo enda bak scoringsrekorden til Brattbakk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Fyren har passert 40. Det er noen år eldre enn Rush det. Blir nok dessverre den siste sesongen i år. Synes han har vært positiv de gangene han har spilt i år. Spiller med enorm rutine der ute, noe som kanskje ikke er så rart. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Synd at Kong Roar ikke fikk med seg et siste Champions League, men han var jævlig nære å gjøre det på egenhånd! Uansett, nå må vi snart begynne å tenke på statuen til Roar utenfor Lerkendal. Er det noen som fortjener det, så er det han. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hadde klart vært synd for norsk fotball om han faktisk legger opp. Vi får vente å se. En uttalelse i en avis er ikke nok til å overbevise meg om at det skjer enda. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Han har jo sagt det til TV før og. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Om han allerede har søkt seg til lærerhøyskolen så er det nok siste sesong ja. Men kan prise oss lykkelige over at han avslutter som han gjør. Han har jo vært veldig god den siste sesongen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå