DJ_Dark Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Se der ja. 1-0 mot etter 11 min EDIT: HAHAHA! 1-1 etter 13 Endret 15. september 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) 2-1 EDIT: 65 2 - 1 ÅRST. Forsvarstabbe av RBK når Start tar ledelsen. Basma skal heade ballen hjem til keeper, men altfor svakt. Årst stikker mellom og klarer også å pirke ballen forbi sin tidligere lagkamerat Lars Hirschfeld (eks. Tromsø). 64 Rosenborg dominerer totalt på Sør Arena. Traore utfordrer Steinar Pedersen og kommer til skudd. Lykkes ikke. Endret 15. september 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Sett Basma nå i de X siste kampene og konklusjonen er; Basma må bort. Han gjør alt for mange feil på dette nivået. Blir 7 i sekken mot Chelsea med ham på banen.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Basma og Kvarme må nektes flere kamper for RBK. Har vært ekstremt svake i hele år. Dessverre har vi ikke enormt med erstattere Nei, sier meg fornøyd med 6.plass i serien og 1 poeng i CL med tanke på spillerstallen vi har nå. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Takk for kampen. Lykke til i Champions League. Ingenting annet vil gjøre meg mer glad om dere hadde tuktet Chelsea. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Takk for kampen. Lykke til i Champions League. Ingenting annet vil gjøre meg mer glad om dere hadde tuktet Chelsea. 9502108[/snapback] Blir vel en 0-6 på resultatoddsen og håp på storgevinst for min del Jeg er vel ikke så bekymra for om vi tar poeng eller ikke, er mest noe ala 2-7 bortekampen mot PSG jeg vil unngå... Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Bare å glemme serietittelen nå Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Nå så jeg ikke kampen, men slik som Start har vært de siste måtene så er burde dette vært piece of cake. Hele klubben burde skamme seg over et tap mot Start i motgang. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Nå så jeg ikke kampen, men slik som Start har vært de siste måtene så er burde dette vært piece of cake. Hele klubben burde skamme seg over et tap mot Start i motgang. 9502571[/snapback] Ny trener? Tenk Aabrekk. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg gruer meg til at Rosenborg skal entre Mesterligaen med den forsvarsrekka vi har i dag. Grøss og gru. Her må noe gjøres litt fort! Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Nå så jeg ikke kampen, men slik som Start har vært de siste måtene så er burde dette vært piece of cake. Hele klubben burde skamme seg over et tap mot Start i motgang. 9502571[/snapback] Ny trener? Tenk Aabrekk. 9502584[/snapback] Har tro på Tørum som trener, er mer noen av spillerne som må byttes ut dersom vi skal ta tilbake seriemesterskapet til neste år (og ha noen som helst sjangs på poeng i CL). For de som ikke så kampen; RBK førte stort sett alt fremover på banen så det var vel litt mot spillets gang at det ble 2-1, men selv om det var en del fint angrepsspill av RBK mangler det mye i det og få spilt ballen på noen i scoringsposisjon. Av godt over 30 innlegg fra kantene gjennom kampen telte jeg vel en 5-6 som havna sånn noenlunder på mann der inne, resten var enkelt for Start-forsvaret og klarere. Er for dårlig presisjon der også, da blir det ikke mål på den måten. 1-1 målet kom jo på et skudd. Bakover var det jo nestenulykker allerede etter 30 sekunder så man kunne vel skjønne hvordan det måtte gå. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det var faktisk ikke poenget mitt Jeg ville bare motsi at Start var i motgang. Du så hva som hendte med Vålerenga når de fikk ny trener, de vant som bare det. Så jeg ser ikke på det som noe ''sjokk'' at Start vinner mot RBK. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er det ikke i dag RBK spiller mot Chelsea? Når begynner kampen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Siden når ble det tirsdag i dag? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ikke alt håp er ute enda da. http://fotball.adressa.no/mesterligaen/article90149.ece Hadde det vært hjemmekamp så hadde Rosenborg hatt en ganske fair sjangs. Mens nå så er det heller liten sjangs. Men det kunne vært ingen sjangs. Strand blir kanskje friskmeldt og. Synes jeg ser lys bak de mørke skyene nå. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Iversen er vraket. Ikke akkurat overraskende etter de svake kampene for Norge. Kone på topp i 4-5-1-formasjon. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Fy faen så spent jeg er nå foran Chelsea kampen! Gleder meg til kampen uansett hvor gæli det går Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Grøss og gru. Får ikke sett kampen heller. Har ikke funnet Viasat 4 på skolen enda. Får ta til takke med RadioAdressa da. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 når starter kampen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå