Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2-1 :cry:

 

EDIT:

 

65 2 - 1 ÅRST. Forsvarstabbe av RBK når Start tar ledelsen. Basma skal heade ballen hjem til keeper, men altfor svakt. Årst stikker mellom og klarer også å pirke ballen forbi sin tidligere lagkamerat Lars Hirschfeld (eks. Tromsø).

 

64 Rosenborg dominerer totalt på Sør Arena. Traore utfordrer Steinar Pedersen og kommer til skudd. Lykkes ikke.

 

:ermm:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Takk for kampen.

 

Lykke til i Champions League. Ingenting annet vil gjøre meg mer glad om dere hadde tuktet Chelsea.

 

:D

9502108[/snapback]

 

Blir vel en 0-6 på resultatoddsen og håp på storgevinst for min del :tease:

 

Jeg er vel ikke så bekymra for om vi tar poeng eller ikke, er mest noe ala 2-7 bortekampen mot PSG jeg vil unngå...

Lenke til kommentar
Nå så jeg ikke kampen, men slik som Start har vært de siste måtene så er burde dette vært piece of cake.

 

Hele klubben burde skamme seg over et tap mot Start i motgang.

9502571[/snapback]

 

Ny trener? Tenk Aabrekk.

9502584[/snapback]

 

Har tro på Tørum som trener, er mer noen av spillerne som må byttes ut dersom vi skal ta tilbake seriemesterskapet til neste år (og ha noen som helst sjangs på poeng i CL).

 

For de som ikke så kampen; RBK førte stort sett alt fremover på banen så det var vel litt mot spillets gang at det ble 2-1, men selv om det var en del fint angrepsspill av RBK mangler det mye i det og få spilt ballen på noen i scoringsposisjon. Av godt over 30 innlegg fra kantene gjennom kampen telte jeg vel en 5-6 som havna sånn noenlunder på mann der inne, resten var enkelt for Start-forsvaret og klarere. Er for dårlig presisjon der også, da blir det ikke mål på den måten. 1-1 målet kom jo på et skudd.

 

Bakover var det jo nestenulykker allerede etter 30 sekunder så man kunne vel skjønne hvordan det måtte gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...